Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150526" data-attributes="member: 34"><p>Mut miten mun mood voi vaihtua pelottavan nopeesti? Alle puoli tuntia sitten olin itkuinen ja ajattelin lievästi itsemurhaa. En harkinnut vaan ajattelin, ilman oikeaa aietta. Nyt oon taas ihan sellanen oikeestaan melkeinpä jopa iloinen. Tai tossa äsken oli jo tosi helppo olla. Mutta se koko ajan vaihteleekin siksi kun en ikinä muista mitä mun piti tehä ja sit keksin taas jotain ja oon hetken ilonen ja helpottunut ja sit taas unohan sen niiku nytki unohan jo enkä tiiäkään enää joten nyt luisun jo takas siihe samaan</p><p></p><p>Tää kaikki alle puoles tunnis</p><p></p><p>Syvästä surusta iloon ja takaisin suruun. Alle puoli tuntia. Ei ole normaalia heiluu noin voimakkaasti siellä tunteiden välillä. Voimakkaasti ja nopeesti. Melkeen äärilaidast toiseen tosi nopee.</p><p></p><p>Mut sama oli jo 2010-2011 kun mä olin ensin neuvoton ja sit ehkä luulin keksineeni taas jotain ja tuli yhtäkkinen ilon puuska ja se tapahtui tosi nopee ja sit olin ihan et jeejee. Muistan viel ku mutsi sano jtn et noniin nyt on taas normaali qualitymonkey. Ku olin iloinen siis. Muistan viel et taisin kattoo telkkarii sillon. Se oli sellainen suunnaton ilon tunne ja varmaan luulin taas että kaikki onkin nyt yhtäkkiä hyvin</p><p></p><p>Joo oon vuosien varrella oppinut että se kun luulee keksineensä jotain.. se ei tuu kestää. Sä tosiaa luulet et sait jonku ihme parantumisen siit koko hommast, huomatakses et viimeistään jonkin ajan kuluttua oot taas samas kohas. Ei se mikään lopullinen parannus oo koskaan. Luulet vaab et tällä kertaa se on totta. Ei ole. Palaat aina samaan. </p><p></p><p>Nykyäänkin tyhmänä kuvittelen joka kerta et tää on nyt se oikee vastaus tähän. Kunnes ei ollukaan. Joten se piina ei loppunutkaan siiheb</p><p></p><p>No tätä samaa varmaan seuraavat 20 vuotta vähintään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150526, member: 34"] Mut miten mun mood voi vaihtua pelottavan nopeesti? Alle puoli tuntia sitten olin itkuinen ja ajattelin lievästi itsemurhaa. En harkinnut vaan ajattelin, ilman oikeaa aietta. Nyt oon taas ihan sellanen oikeestaan melkeinpä jopa iloinen. Tai tossa äsken oli jo tosi helppo olla. Mutta se koko ajan vaihteleekin siksi kun en ikinä muista mitä mun piti tehä ja sit keksin taas jotain ja oon hetken ilonen ja helpottunut ja sit taas unohan sen niiku nytki unohan jo enkä tiiäkään enää joten nyt luisun jo takas siihe samaan Tää kaikki alle puoles tunnis Syvästä surusta iloon ja takaisin suruun. Alle puoli tuntia. Ei ole normaalia heiluu noin voimakkaasti siellä tunteiden välillä. Voimakkaasti ja nopeesti. Melkeen äärilaidast toiseen tosi nopee. Mut sama oli jo 2010-2011 kun mä olin ensin neuvoton ja sit ehkä luulin keksineeni taas jotain ja tuli yhtäkkinen ilon puuska ja se tapahtui tosi nopee ja sit olin ihan et jeejee. Muistan viel ku mutsi sano jtn et noniin nyt on taas normaali qualitymonkey. Ku olin iloinen siis. Muistan viel et taisin kattoo telkkarii sillon. Se oli sellainen suunnaton ilon tunne ja varmaan luulin taas että kaikki onkin nyt yhtäkkiä hyvin Joo oon vuosien varrella oppinut että se kun luulee keksineensä jotain.. se ei tuu kestää. Sä tosiaa luulet et sait jonku ihme parantumisen siit koko hommast, huomatakses et viimeistään jonkin ajan kuluttua oot taas samas kohas. Ei se mikään lopullinen parannus oo koskaan. Luulet vaab et tällä kertaa se on totta. Ei ole. Palaat aina samaan. Nykyäänkin tyhmänä kuvittelen joka kerta et tää on nyt se oikee vastaus tähän. Kunnes ei ollukaan. Joten se piina ei loppunutkaan siiheb No tätä samaa varmaan seuraavat 20 vuotta vähintään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja