Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150762" data-attributes="member: 34"><p>Mä oon sitä miettinyt että jos suurinpiirtein joka päivä kävisi kävelyllä niin jos se auttaisi mun ibs:ään se olis cool. Mut se pitäs sit todella olla lähes joka päivä. Et ei mitään laiskottelua kyllä sitten niiku silleen et monta päivää vetää niin ettei lenkkeile. Mutta mä en tiedä jaksanko mä</p><p></p><p>Nyt tällä hetkellä käyn lenkillä ehk en mä tiedä, pari kertaa viikossa en mä tiedä oikeesti.</p><p></p><p>Mut nyt en siis todellakaan oo käyny joka päivä. Viimeks taisin käydä toissapäivänä.</p><p></p><p>Enkä mä edes tiedä toisiko se helpotusta, mutta voi olla. Joskus tuntuu että se liikunta olisi siihen auttanut mutta joskus taas ei.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150762, member: 34"] Mä oon sitä miettinyt että jos suurinpiirtein joka päivä kävisi kävelyllä niin jos se auttaisi mun ibs:ään se olis cool. Mut se pitäs sit todella olla lähes joka päivä. Et ei mitään laiskottelua kyllä sitten niiku silleen et monta päivää vetää niin ettei lenkkeile. Mutta mä en tiedä jaksanko mä Nyt tällä hetkellä käyn lenkillä ehk en mä tiedä, pari kertaa viikossa en mä tiedä oikeesti. Mut nyt en siis todellakaan oo käyny joka päivä. Viimeks taisin käydä toissapäivänä. Enkä mä edes tiedä toisiko se helpotusta, mutta voi olla. Joskus tuntuu että se liikunta olisi siihen auttanut mutta joskus taas ei. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja