Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150784" data-attributes="member: 34"><p>Lmao oispa mulla actually tilaisuus ees yrittää saada se tykkäämää must :Dd mut kosk tilanne on tää ni i don't even have a chance... But if i did.... Lol mä ilmestyisin paikalle jossain sellasessa vaatetuksessa joka paljastaa tarpeeks xdd kuten vaikka tää paita mikä mul nyt on tai joku vastaava 🤔 jos edes se ei toimis nii sit ei toimis mikään 😂 snif snif why can't i even try :'( unfair. </p><p></p><p>Niin ärsyttävää että periaatteessa voisin vaikka mennä baariin ja iskeä sielt melkeinpä kenet vaan, tai no en sano et kaikki must tykkäis mut varmaan nyt ainakin joku todennäköisesti. Et kyl mä baarista jonkun saisin jos kuka vaan kelpais. Tai niiku jos haluisin voisin iskeä jonkun. Mut en vaan voi iskeä eunkwangia ja sehän tässä onkin se ongelma.</p><p></p><p>Että näin</p><p></p><p>Niiku miksi helvetissä haluisin jonkun baarista yyh ei kiinnosta. Pelkästään ahdistaa ajatuskin. En voi edes kuvitella itteeni sellases tilanteessa.</p><p></p><p>Eunkwang taas kiinnostaa niin saatanasti mut sitä en voi saada ikinä. Miksei tää täsmää :D</p><p></p><p></p><p>Ollaan siis yksin :D ja itketään eunkwangin perään koska thats all i wanna do and thats all i CAN do</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150784, member: 34"] Lmao oispa mulla actually tilaisuus ees yrittää saada se tykkäämää must :Dd mut kosk tilanne on tää ni i don't even have a chance... But if i did.... Lol mä ilmestyisin paikalle jossain sellasessa vaatetuksessa joka paljastaa tarpeeks xdd kuten vaikka tää paita mikä mul nyt on tai joku vastaava 🤔 jos edes se ei toimis nii sit ei toimis mikään 😂 snif snif why can't i even try :'( unfair. Niin ärsyttävää että periaatteessa voisin vaikka mennä baariin ja iskeä sielt melkeinpä kenet vaan, tai no en sano et kaikki must tykkäis mut varmaan nyt ainakin joku todennäköisesti. Et kyl mä baarista jonkun saisin jos kuka vaan kelpais. Tai niiku jos haluisin voisin iskeä jonkun. Mut en vaan voi iskeä eunkwangia ja sehän tässä onkin se ongelma. Että näin Niiku miksi helvetissä haluisin jonkun baarista yyh ei kiinnosta. Pelkästään ahdistaa ajatuskin. En voi edes kuvitella itteeni sellases tilanteessa. Eunkwang taas kiinnostaa niin saatanasti mut sitä en voi saada ikinä. Miksei tää täsmää :D Ollaan siis yksin :D ja itketään eunkwangin perään koska thats all i wanna do and thats all i CAN do [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja