Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150882" data-attributes="member: 34"><p>Oonpas woke. En sulata läskifobiaa enkä homofobiaa enkä afobiaa. (Afobia siis aseksuaaleja kohtaan)</p><p></p><p>Tai ei se ole edes aseksuaalisuus kun en mä edes ole vittu mikään ASEKSUAALI, mä vaan saatan olla pitkiä aikoja haluamatta enkä sulata mitään painostamista. Oon siis ihan normaali ihminen mut en kuitenkaan mikään aseksuaali edes. En vain halua seksiä joka päivä tai välttämättä edes joka kuukausi. Kun se riippuu ihan kaikesta. Eunkwangii haluun paljon mut yleisesti ottaen oon ollu paljo haluttomampi. Eikä mulla siitäkään oo koko ajan käynnissä se kiimasuus.</p><p></p><p>Mikä VITTU MÄ OLEN.</p><p></p><p>en edes aseksuaali mut miks oon sit niin paska etten ikinä kelpais kellekään ku en haluu tarpeeksi seksiä? Kai mä sit kuitenkin oon joku aseksuaali kun en näköjään vaan kertakaikkiaan oo tarpeeks halukas. Noin kokonaisuudessaan. Vittu MITEN edes voin elää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150882, member: 34"] Oonpas woke. En sulata läskifobiaa enkä homofobiaa enkä afobiaa. (Afobia siis aseksuaaleja kohtaan) Tai ei se ole edes aseksuaalisuus kun en mä edes ole vittu mikään ASEKSUAALI, mä vaan saatan olla pitkiä aikoja haluamatta enkä sulata mitään painostamista. Oon siis ihan normaali ihminen mut en kuitenkaan mikään aseksuaali edes. En vain halua seksiä joka päivä tai välttämättä edes joka kuukausi. Kun se riippuu ihan kaikesta. Eunkwangii haluun paljon mut yleisesti ottaen oon ollu paljo haluttomampi. Eikä mulla siitäkään oo koko ajan käynnissä se kiimasuus. Mikä VITTU MÄ OLEN. en edes aseksuaali mut miks oon sit niin paska etten ikinä kelpais kellekään ku en haluu tarpeeksi seksiä? Kai mä sit kuitenkin oon joku aseksuaali kun en näköjään vaan kertakaikkiaan oo tarpeeks halukas. Noin kokonaisuudessaan. Vittu MITEN edes voin elää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja