Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150887" data-attributes="member: 34"><p>Tai sitten tää kaikki juontaa juurensa ihan hirvittävästä hyväksynnän tarpeesta. Ja sitten jos joku ei hyväksy mua niin se on ihan kauheeta ja sit pelkään ettei kukaan voi hyväksyä mua? Ja vaikka se olisi ventovieras en kestä sitä että se ei hyväksy mua. Ja varsinkin ihminen jota rakastan ja jonka itse hyväksyn täysin ainakin omasta mielestäni niin jos se ei sit pitäiskään musta kokonaan jos se vaikka pitäisi must muuten mut oisin liian läski sille niin sehän on ihan hirvee tunne. Tai jos eunkwangilla olis jotain valittamista mun seksuaalisuudesta minkä haluisin että mun kumppani hyväksyy täysin kun mä itsekin sen hyväksyn. Onko se ihan oikeasti liikaa vaadittu että oma kumppani hyväksyy edes sun ulkonäön ja sun seksuaalisuuden ja niiku yleensäkin vittu jos se on oma kumppani niin sillon pitää riittää. Jos ei riitä sit pitää häipyä. Jos on jotain valittamista. Vittu mä pelkään niin paljon etten kelpaa. Aina joku on väärin. Aina oot liian läski liian laiha liian isot tissit liian pienet tissit liian roikkuvat tissit liian vähän meikkii liikaa meikkii väärä pukeutumistyyli liian lyhyt liian pitkä liian haluton tai liian halukas liian laiska liian epävarma liian itsevarma eli parilla sanalla sanoen ihan täysin paska</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150887, member: 34"] Tai sitten tää kaikki juontaa juurensa ihan hirvittävästä hyväksynnän tarpeesta. Ja sitten jos joku ei hyväksy mua niin se on ihan kauheeta ja sit pelkään ettei kukaan voi hyväksyä mua? Ja vaikka se olisi ventovieras en kestä sitä että se ei hyväksy mua. Ja varsinkin ihminen jota rakastan ja jonka itse hyväksyn täysin ainakin omasta mielestäni niin jos se ei sit pitäiskään musta kokonaan jos se vaikka pitäisi must muuten mut oisin liian läski sille niin sehän on ihan hirvee tunne. Tai jos eunkwangilla olis jotain valittamista mun seksuaalisuudesta minkä haluisin että mun kumppani hyväksyy täysin kun mä itsekin sen hyväksyn. Onko se ihan oikeasti liikaa vaadittu että oma kumppani hyväksyy edes sun ulkonäön ja sun seksuaalisuuden ja niiku yleensäkin vittu jos se on oma kumppani niin sillon pitää riittää. Jos ei riitä sit pitää häipyä. Jos on jotain valittamista. Vittu mä pelkään niin paljon etten kelpaa. Aina joku on väärin. Aina oot liian läski liian laiha liian isot tissit liian pienet tissit liian roikkuvat tissit liian vähän meikkii liikaa meikkii väärä pukeutumistyyli liian lyhyt liian pitkä liian haluton tai liian halukas liian laiska liian epävarma liian itsevarma eli parilla sanalla sanoen ihan täysin paska [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja