Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150911" data-attributes="member: 34"><p>Ei ole oikeasti kivaa olla isoperseinen nainen. Yritän ajatella niitä positiivisia kommentteja että iso perse on kuulemma seksikäs ja kaikkea ja MUKAMAS isompi osa jätkistä tykkää isost perseest mutta en vaan ite saa käännettyä sitä ajatusta siihen. Mulle on mahdoton ajatella miten joku muka tämmöisestä tykkää. Must se näyttää vaan nololta.</p><p></p><p>Sillee mä en suhtaudu siihen sillee et mä oon joku smoking hot vaa oon ite sillee "... awkward" ja kuljen tyylii verkkareis ja isois vaatteis ja oon sillee nah i'm not sexy i'm awkward.</p><p></p><p>Idk pitäs hyväksyy olevansa isoperseinen ja se siit. Ei se siitä muuksi muutu. Hah. Kiitos murrosikä. Varmaan juurikin joskus ennen kutos-/vitosluokkaa mulla oli vielä normaalin näkönen keho. Sitten alkoi tulla vähän liikaa muotoa :] en tiedä, yritän vaan aatella sen silleen että se nyt vain on aikuisen naisen keho (tai no, siis, mikään vitosluokkalainen ole aikuinen nainen mut u know, ei silleen lapsen keho kummiskaa ihan) ja niin sen kuuluu ollakin. Pitää vaan aatella se silleen että se kuuluu tähän hommaan. Sitä paitsi mun keho on aika samanlainen kun mutsilla niin. Olisko geenit. Tai yleensä se ainakin niin että naisilla on sama kehon muoto kun omalla äidillä on ja miehillä on sama kehon muoto kun omalla isällä on. Tai en tiiä, on pistänyt vaan silmään joitain kertoja.</p><p></p><p>Mutta en vain ymmärrä miksei mulla voi olla semmonen pieni siro peppu. Pakko olla tämmönen hehtaari. Ei se mikään jätti ole, on varmasti isompiakin, mut tää on silti vaan niin awkward. Tuntuu että just liikkuessa siihen kiinnittää huomiota ja agh siis koko se lantio ja pepun seutu ja kaikki se siinä. On niin leveä ja outo. Yleensä ihmiset näyttää niiku sulavilta mut sit must tuntuu et mä jotenkin vaa lyllerrän siinä :DDDD en tiiä, sairaan ja luonnottoman näköistä joka tapauksessa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150911, member: 34"] Ei ole oikeasti kivaa olla isoperseinen nainen. Yritän ajatella niitä positiivisia kommentteja että iso perse on kuulemma seksikäs ja kaikkea ja MUKAMAS isompi osa jätkistä tykkää isost perseest mutta en vaan ite saa käännettyä sitä ajatusta siihen. Mulle on mahdoton ajatella miten joku muka tämmöisestä tykkää. Must se näyttää vaan nololta. Sillee mä en suhtaudu siihen sillee et mä oon joku smoking hot vaa oon ite sillee "... awkward" ja kuljen tyylii verkkareis ja isois vaatteis ja oon sillee nah i'm not sexy i'm awkward. Idk pitäs hyväksyy olevansa isoperseinen ja se siit. Ei se siitä muuksi muutu. Hah. Kiitos murrosikä. Varmaan juurikin joskus ennen kutos-/vitosluokkaa mulla oli vielä normaalin näkönen keho. Sitten alkoi tulla vähän liikaa muotoa :] en tiedä, yritän vaan aatella sen silleen että se nyt vain on aikuisen naisen keho (tai no, siis, mikään vitosluokkalainen ole aikuinen nainen mut u know, ei silleen lapsen keho kummiskaa ihan) ja niin sen kuuluu ollakin. Pitää vaan aatella se silleen että se kuuluu tähän hommaan. Sitä paitsi mun keho on aika samanlainen kun mutsilla niin. Olisko geenit. Tai yleensä se ainakin niin että naisilla on sama kehon muoto kun omalla äidillä on ja miehillä on sama kehon muoto kun omalla isällä on. Tai en tiiä, on pistänyt vaan silmään joitain kertoja. Mutta en vain ymmärrä miksei mulla voi olla semmonen pieni siro peppu. Pakko olla tämmönen hehtaari. Ei se mikään jätti ole, on varmasti isompiakin, mut tää on silti vaan niin awkward. Tuntuu että just liikkuessa siihen kiinnittää huomiota ja agh siis koko se lantio ja pepun seutu ja kaikki se siinä. On niin leveä ja outo. Yleensä ihmiset näyttää niiku sulavilta mut sit must tuntuu et mä jotenkin vaa lyllerrän siinä :DDDD en tiiä, sairaan ja luonnottoman näköistä joka tapauksessa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja