Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
6
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 150952" data-attributes="member: 34"><p>Milloin muuten mä treffailin sitä. Siis kuinka kauan se oli. Ööö. I think ehkä lokakuu 2020-marraskuu 2020 mut idk. Kun ei me oltu kun muutaman kerran ja sit mä basically aloin silleen vetäytyä :Dd</p><p></p><p>Ei me oltu kun muutaman kerran miks toi kuulostaa joltai sängyssä olemiselta XDDDDD ei, sängyssä ei oltu kertaakaan, TIETENKÄÄN. Enhän mä oo ollu kenenkään kanssa sängyssä. Paitsi jos se lasketaan kun lapsena olin naapurin pojan kanssa kirjaimellisesti sängyllä tekemässä vähän no ööööh siis seksuaalisia asioita sinänsä mutta ei se nyt ole silleen ihan seksiä kuitenkaan :DDDDDD seksuaalista kyllä sinänsä. Mutta joooooo :D varsinaista seksiä ei kyllä ole koskaan kenenkään kanssa onneksi ollut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 150952, member: 34"] Milloin muuten mä treffailin sitä. Siis kuinka kauan se oli. Ööö. I think ehkä lokakuu 2020-marraskuu 2020 mut idk. Kun ei me oltu kun muutaman kerran ja sit mä basically aloin silleen vetäytyä :Dd Ei me oltu kun muutaman kerran miks toi kuulostaa joltai sängyssä olemiselta XDDDDD ei, sängyssä ei oltu kertaakaan, TIETENKÄÄN. Enhän mä oo ollu kenenkään kanssa sängyssä. Paitsi jos se lasketaan kun lapsena olin naapurin pojan kanssa kirjaimellisesti sängyllä tekemässä vähän no ööööh siis seksuaalisia asioita sinänsä mutta ei se nyt ole silleen ihan seksiä kuitenkaan :DDDDDD seksuaalista kyllä sinänsä. Mutta joooooo :D varsinaista seksiä ei kyllä ole koskaan kenenkään kanssa onneksi ollut. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja