Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151024" data-attributes="member: 34"><p>Sitä paitsi en ymmärrä miten ihastus vain jatkuu ja jatkuu vaikka oon nähny jo kaikki sen "virheet" tai no en silleen varmaan kaikkia idk but they literally talk about farting and pooping all the time XD ja sillee nii emmä tiiä. En ymmärrä lmao ive seen so much yet i'm still somehow in love with him ja edelleen tässä epätoivoisessa tarvitsemisen tilassa ja ajatus siitä että joudun olee salee viel VÄHINTÄÄN vuoden ilman sitä tai ehkä ikuisesti ni APUA en kestä edes ajatella. Siis tää on niiiiiiiiin 😭 en tiedä hahhah oon vaan niin vitu epätoivone vielki</p><p></p><p>En siis tajuu tätä rakastumista koska välillä se vähän himmenee kyllä, jollain tasolla, että ajattelen sitä vähemmän. Välillä. Mut sit se taas voimistuu ja oon taas siinä "vitun huumeissa ollaan i feel like floating" tilassa?????????? Mitä vittuaaaaaaa 😭😭</p><p></p><p>Että tosiaan välillä siitä tuskasta ja epätoivostakin saa taukoa mutta sitten taas..... Esim muistan kuinka tuskastunut olin varmaa joskus kesäkuussa esim, mut sitten jossain vaiheessa oli ainakin jonkin aikaa vaihe kun se taas tuntui aika erilaiselt et olin kuitenkin vähemmän obsessed. Nyt oon taas ihan tuskastunut ja obsessed as fuck vaikee ajatella mitään muuta (paitsi sitä mun perusongelmaa ofc) joten äähh emt.</p><p></p><p></p><p>No ei vittu hyvin mee.</p><p></p><p>Jos on obsessed kahest asiast: eunkwang ja se meitsin perusongelma ja ikään kuin paljoo muuta ei pysty aattelemaankaan niin kyllä ei mene vahvasti 😂😭</p><p></p><p>Mutta yllättäen noista kahdesta eunkwang on se helpompi asia. Jos muut asiat olis kunnossa niin oisin fine ja yks eunkwang ei siinä paljoa ahistais. Tai ainakin se tuntuisi jo luksukselta tähän verrattuna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151024, member: 34"] Sitä paitsi en ymmärrä miten ihastus vain jatkuu ja jatkuu vaikka oon nähny jo kaikki sen "virheet" tai no en silleen varmaan kaikkia idk but they literally talk about farting and pooping all the time XD ja sillee nii emmä tiiä. En ymmärrä lmao ive seen so much yet i'm still somehow in love with him ja edelleen tässä epätoivoisessa tarvitsemisen tilassa ja ajatus siitä että joudun olee salee viel VÄHINTÄÄN vuoden ilman sitä tai ehkä ikuisesti ni APUA en kestä edes ajatella. Siis tää on niiiiiiiiin 😭 en tiedä hahhah oon vaan niin vitu epätoivone vielki En siis tajuu tätä rakastumista koska välillä se vähän himmenee kyllä, jollain tasolla, että ajattelen sitä vähemmän. Välillä. Mut sit se taas voimistuu ja oon taas siinä "vitun huumeissa ollaan i feel like floating" tilassa?????????? Mitä vittuaaaaaaa 😭😭 Että tosiaan välillä siitä tuskasta ja epätoivostakin saa taukoa mutta sitten taas..... Esim muistan kuinka tuskastunut olin varmaa joskus kesäkuussa esim, mut sitten jossain vaiheessa oli ainakin jonkin aikaa vaihe kun se taas tuntui aika erilaiselt et olin kuitenkin vähemmän obsessed. Nyt oon taas ihan tuskastunut ja obsessed as fuck vaikee ajatella mitään muuta (paitsi sitä mun perusongelmaa ofc) joten äähh emt. No ei vittu hyvin mee. Jos on obsessed kahest asiast: eunkwang ja se meitsin perusongelma ja ikään kuin paljoo muuta ei pysty aattelemaankaan niin kyllä ei mene vahvasti 😂😭 Mutta yllättäen noista kahdesta eunkwang on se helpompi asia. Jos muut asiat olis kunnossa niin oisin fine ja yks eunkwang ei siinä paljoa ahistais. Tai ainakin se tuntuisi jo luksukselta tähän verrattuna. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja