Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151056" data-attributes="member: 34"><p>Although if we ever end up together (tuskinpa!) Nii emt i guess wed just be comfortable farting with each other from the start. Tai ainakin luulisi sen olevan niin :DD which is only good right. Varsinkin siks että on mun kannalta vain parempi jos mun ei tarvi pidättää pieruja koska mun iänikuiset vatsakivut. Sama röyhtäilemisen kaa i have to do that, enkä sellasessa suhteessa haluais ollakaan missä mun pitää sitä varoa. Joten eunkwang ois täydellinen kumppani meikäläiselle XDDDDDDD it's actually surprisingly romantic 🤔🤔🤔🤔 mut joo like i said, TUSKINPA yhteen päädytään 🌚😓</p><p></p><p>LMAOOOO eunkwang is so lovely even with his farts and burps and all</p><p></p><p></p><p>Is THIS true love 💀😂🗿 its actually more romantic than youd think lmao </p><p></p><p></p><p></p><p>No but i just feel so warm he makes me feel WARM 😭 i love him too much i hate this 😭😭💘</p><p></p><p></p><p>Vittu tää mysteeri kyllä... Ärsyttää.............. Kun se on vieläkin mysteeri kun en tiedä kuinka siinä sit lopulta silti käy.. vaikka silloin olinkin niin varma että se on se oikea mulle... Tiesin sen sielussani että se on se oikea mulle vaikka en edes ollut vielä rakastunut siihen varsinaisesti, KAI..</p><p></p><p>Pyh ja pah se mikään oikea ole mulle..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151056, member: 34"] Although if we ever end up together (tuskinpa!) Nii emt i guess wed just be comfortable farting with each other from the start. Tai ainakin luulisi sen olevan niin :DD which is only good right. Varsinkin siks että on mun kannalta vain parempi jos mun ei tarvi pidättää pieruja koska mun iänikuiset vatsakivut. Sama röyhtäilemisen kaa i have to do that, enkä sellasessa suhteessa haluais ollakaan missä mun pitää sitä varoa. Joten eunkwang ois täydellinen kumppani meikäläiselle XDDDDDDD it's actually surprisingly romantic 🤔🤔🤔🤔 mut joo like i said, TUSKINPA yhteen päädytään 🌚😓 LMAOOOO eunkwang is so lovely even with his farts and burps and all Is THIS true love 💀😂🗿 its actually more romantic than youd think lmao No but i just feel so warm he makes me feel WARM 😭 i love him too much i hate this 😭😭💘 Vittu tää mysteeri kyllä... Ärsyttää.............. Kun se on vieläkin mysteeri kun en tiedä kuinka siinä sit lopulta silti käy.. vaikka silloin olinkin niin varma että se on se oikea mulle... Tiesin sen sielussani että se on se oikea mulle vaikka en edes ollut vielä rakastunut siihen varsinaisesti, KAI.. Pyh ja pah se mikään oikea ole mulle.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja