Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151058" data-attributes="member: 34"><p>Ei mut pakko se on olla oikea mulle??????? Ei tollasta vaan tapahdu.... Ei sellasta vaa tapahdu et kuuntelen dear my dear ja katon jonneki ylös tai kaukaisuutee mihi katoinkaa sillo ja vaa näin kuinka tulevaisuudes JUST TOI tulee olee mun mieheni</p><p></p><p>Miten mä vaan tiesin sen vaikka ei se oo mahdollista??</p><p></p><p>Siis jos se ei oo niin, ni oon maailman eniten yllättynyt kyl??? Kosk sen piti olla niin varmaa. En kyl silti vieläkään ymmärrä tämmösiä yliluonnollisia.. juttuja..</p><p></p><p>Mut yhä ja vieläkin se on ainut josta on käyny tollee. Siis niiku tossa mittakaavassa. Toki timpast ja villust yms oli omat keissinsä mutta eihän niist silti ollu sitä että oisin ollu ihan varma tai saanu sellasen ennustuksen et thats my future spouse. Ei se silti ihan sellast samanlaista ollu. Kyl eunkwang on ainoa laatuaan tossa asiassa. Mut en vain ymmärrä miten niin muka voi käydä. Se ei vaan vaikuta OLLENKAAN realistiselta. Miten se muka vois olla niin? Sen ennustuksen mä nyt kuitenkin sain. Ennen tätä kaikkee. Ei vaan käy järkeen oikeesti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151058, member: 34"] Ei mut pakko se on olla oikea mulle??????? Ei tollasta vaan tapahdu.... Ei sellasta vaa tapahdu et kuuntelen dear my dear ja katon jonneki ylös tai kaukaisuutee mihi katoinkaa sillo ja vaa näin kuinka tulevaisuudes JUST TOI tulee olee mun mieheni Miten mä vaan tiesin sen vaikka ei se oo mahdollista?? Siis jos se ei oo niin, ni oon maailman eniten yllättynyt kyl??? Kosk sen piti olla niin varmaa. En kyl silti vieläkään ymmärrä tämmösiä yliluonnollisia.. juttuja.. Mut yhä ja vieläkin se on ainut josta on käyny tollee. Siis niiku tossa mittakaavassa. Toki timpast ja villust yms oli omat keissinsä mutta eihän niist silti ollu sitä että oisin ollu ihan varma tai saanu sellasen ennustuksen et thats my future spouse. Ei se silti ihan sellast samanlaista ollu. Kyl eunkwang on ainoa laatuaan tossa asiassa. Mut en vain ymmärrä miten niin muka voi käydä. Se ei vaan vaikuta OLLENKAAN realistiselta. Miten se muka vois olla niin? Sen ennustuksen mä nyt kuitenkin sain. Ennen tätä kaikkee. Ei vaan käy järkeen oikeesti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja