Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151093" data-attributes="member: 34"><p>Vähän filosofiaa:</p><p>Eikös se ole niin että kaikki mitä mulle tapahtuu on oikein (yritän ymmärtää ongelmaani tässä). On se oltava. Koska literally. Kaikki mitä mulle tapahtuu on oikein. Kuinka se vois olla olematta oikein? On vain yksi versio mikä mun elämästä tapahtuu ja jokaisen asian siinä on oltava oikein. Kaikki mun elämässähän on oikein, koska se on se mun elämän ainut oikea versio. Jos se tapahtuu sen on oltava oikein, oli se vaikkapa miten kamalaa tahansa. Mun elämästä ei oo mitään kymmentä eri versiota vaan yks ja ainut elämä joka on juuri sellainen kuin on ja juuri sellainen kuin pitääkin. Siispä KAIKEN siinä on oltava oikein, oli se mitä tahansa sitten. Ei tarvitse mun siis enää miettiä että TEENKÖ NÄIN ja jos en tee näin niin sitten se on väärin!! No ei ole mikään väärin koska jokainen asia mitä mun elämässä tapahtuu on oikein, kuten olemme juuri todenneet.</p><p></p><p>Ja jos tää ei kestä niin syön ehkä hattuni (en oikeasti).</p><p></p><p>Siis ainakin tässä hetkessä toi käy ihan täydellisesti järkeen..</p><p></p><p>On mahtava tunne kun ymmärtää että elämän SISÄLLÄ ei ole mitään rituaalia itsessään mitä pitää tehdä jotta kaikki olisi oikein, vaan se elämä kokonaisuudessaan on se juttu jossa kaikki meneekin automaattisesti oikein. Tai niin mä ainakin luulisin. Silloinhan mun ei tarvitse huolehtia minkään oikein menemisestä koska elämässä kaikki MENEE oikein, koska ei ole muita vaihtoehtoja. Aina se mitä tapahtuu on pakko olla oikein koska ei ole muita vaihtoehtoja. Mulla ei literally ole vaihtoehtoja. Se menee kuten se menee enkä voi tehdä sille mitään. Mikään elämässä ei vaan jotenkin voi mennä väärin. Tai siltä se ainakin tuntuu. Jos elämässä jokin menis väärin se olis aika outoa koska ... Miten muka väärin? Miten se edes olisi niinkun mahdollista? :D millä tavalla väärin? Ei kai sellaista väärää ole olemassakaan. Mun elämähän on oikein. En oikein ymmärrä miten se voisi olla mitään muuta kuin oikein. Meni vain sellaiset 20 vuotta tajuta se mutta kunpa nyt älyäisin, mutta pystyn jo aistimaan kuinka tämäkin taas lähtee valumaan pois. Jep katsos kun.. joo.. i see. Nään nyt miten mun aivot toimii. En pysty keskittymään tuollaiseen yhteen asiaan vaan sitten mun aivot lähtee hakemaan aina jotakin seuraavaa asiaa. Sitten kiinnitetään huomio taas johonkin muualle. Nytkin mulla oli joku asia mitä olin ajattelemassa (varmaan joku skenaario) niin mun pitäs seuraavana varmaan ajatella se loppuun, koska pitää. Joo, näin tää toimii. Kiva kun se aina muuttuu että mitä "pitää" tehdä, enkä edes tiedä miten voisikaan "pitää" tehdä yhtään mitään. Se tulee mun aivoista PELKÄSTÄÄN se pakko mutta ok ei se haittaa voin mä niin tehdäkin. Vaikeaa tosin on se kun se muuttuu jatkuvasti mutta joo. Voisin toki tehdä aina niin miten "pitää" mutta sitten aina unohdan joten idk. Mutta kyllähän mä toisaalta ihan AINA teen kuten tuntuu oikealta. Siis automaattisesti ihan.</p><p></p><p>Ja se on juurikin näin. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151093, member: 34"] Vähän filosofiaa: Eikös se ole niin että kaikki mitä mulle tapahtuu on oikein (yritän ymmärtää ongelmaani tässä). On se oltava. Koska literally. Kaikki mitä mulle tapahtuu on oikein. Kuinka se vois olla olematta oikein? On vain yksi versio mikä mun elämästä tapahtuu ja jokaisen asian siinä on oltava oikein. Kaikki mun elämässähän on oikein, koska se on se mun elämän ainut oikea versio. Jos se tapahtuu sen on oltava oikein, oli se vaikkapa miten kamalaa tahansa. Mun elämästä ei oo mitään kymmentä eri versiota vaan yks ja ainut elämä joka on juuri sellainen kuin on ja juuri sellainen kuin pitääkin. Siispä KAIKEN siinä on oltava oikein, oli se mitä tahansa sitten. Ei tarvitse mun siis enää miettiä että TEENKÖ NÄIN ja jos en tee näin niin sitten se on väärin!! No ei ole mikään väärin koska jokainen asia mitä mun elämässä tapahtuu on oikein, kuten olemme juuri todenneet. Ja jos tää ei kestä niin syön ehkä hattuni (en oikeasti). Siis ainakin tässä hetkessä toi käy ihan täydellisesti järkeen.. On mahtava tunne kun ymmärtää että elämän SISÄLLÄ ei ole mitään rituaalia itsessään mitä pitää tehdä jotta kaikki olisi oikein, vaan se elämä kokonaisuudessaan on se juttu jossa kaikki meneekin automaattisesti oikein. Tai niin mä ainakin luulisin. Silloinhan mun ei tarvitse huolehtia minkään oikein menemisestä koska elämässä kaikki MENEE oikein, koska ei ole muita vaihtoehtoja. Aina se mitä tapahtuu on pakko olla oikein koska ei ole muita vaihtoehtoja. Mulla ei literally ole vaihtoehtoja. Se menee kuten se menee enkä voi tehdä sille mitään. Mikään elämässä ei vaan jotenkin voi mennä väärin. Tai siltä se ainakin tuntuu. Jos elämässä jokin menis väärin se olis aika outoa koska ... Miten muka väärin? Miten se edes olisi niinkun mahdollista? :D millä tavalla väärin? Ei kai sellaista väärää ole olemassakaan. Mun elämähän on oikein. En oikein ymmärrä miten se voisi olla mitään muuta kuin oikein. Meni vain sellaiset 20 vuotta tajuta se mutta kunpa nyt älyäisin, mutta pystyn jo aistimaan kuinka tämäkin taas lähtee valumaan pois. Jep katsos kun.. joo.. i see. Nään nyt miten mun aivot toimii. En pysty keskittymään tuollaiseen yhteen asiaan vaan sitten mun aivot lähtee hakemaan aina jotakin seuraavaa asiaa. Sitten kiinnitetään huomio taas johonkin muualle. Nytkin mulla oli joku asia mitä olin ajattelemassa (varmaan joku skenaario) niin mun pitäs seuraavana varmaan ajatella se loppuun, koska pitää. Joo, näin tää toimii. Kiva kun se aina muuttuu että mitä "pitää" tehdä, enkä edes tiedä miten voisikaan "pitää" tehdä yhtään mitään. Se tulee mun aivoista PELKÄSTÄÄN se pakko mutta ok ei se haittaa voin mä niin tehdäkin. Vaikeaa tosin on se kun se muuttuu jatkuvasti mutta joo. Voisin toki tehdä aina niin miten "pitää" mutta sitten aina unohdan joten idk. Mutta kyllähän mä toisaalta ihan AINA teen kuten tuntuu oikealta. Siis automaattisesti ihan. Ja se on juurikin näin. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja