Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151095" data-attributes="member: 34"><p>Pystyn näkemään mielessäni sen meidän vanhan kodin portaikon voi jumankauta että mä mietin että mitä mä nyt saan tehdä. Voi vittu että mä mietin että mikä on sallittua. Ja kun vieläkään en sitä tiedä. Helpompaa olis edes se jos tietäisi selkeästi mikä on se juttu, kuten yksinkertaisesti vain joku "pese aina kädet 5 kertaa" mut eii ei kun mulla se ei mee niin. Kato kun mä oon silleen "MISTÄ MINÄ TIEDÄN" ja sit vaan yritän tyyliin kysyä joltain korkeammalta voimalta silleen että MIKÄ ON SALLITTUA, mitä minä saan tehdä.</p><p></p><p>Siis onko meillä ollu kotona niin tiukat säännöt että mä oon menny aivan sekaisin ja mun pää on muokkautunut pysyvästi sellaiseksi etten ymmärrä mitä saan tehdä ja jokainen asia tuntuu siltä että tämä ei oo sallittua jotenkin. Että nyt teen jotain väärin ja joku toinen asia olis se mitä pitää tehdä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151095, member: 34"] Pystyn näkemään mielessäni sen meidän vanhan kodin portaikon voi jumankauta että mä mietin että mitä mä nyt saan tehdä. Voi vittu että mä mietin että mikä on sallittua. Ja kun vieläkään en sitä tiedä. Helpompaa olis edes se jos tietäisi selkeästi mikä on se juttu, kuten yksinkertaisesti vain joku "pese aina kädet 5 kertaa" mut eii ei kun mulla se ei mee niin. Kato kun mä oon silleen "MISTÄ MINÄ TIEDÄN" ja sit vaan yritän tyyliin kysyä joltain korkeammalta voimalta silleen että MIKÄ ON SALLITTUA, mitä minä saan tehdä. Siis onko meillä ollu kotona niin tiukat säännöt että mä oon menny aivan sekaisin ja mun pää on muokkautunut pysyvästi sellaiseksi etten ymmärrä mitä saan tehdä ja jokainen asia tuntuu siltä että tämä ei oo sallittua jotenkin. Että nyt teen jotain väärin ja joku toinen asia olis se mitä pitää tehdä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja