Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151097" data-attributes="member: 34"><p>Mut esim nytkin mun on mentävä nukkumaan niin sillon kun nukun mähän en voi miettiä tätä joten sen on oltava ok että en mieti sitä koska mun on nukuttava ja joka tapauksessa nukahdan kun oon valvonut tarpeeksi kauan eli mun keho estää mua ratkaisemasta tätä asiaa koska se pistää mut joka tapauksessa nukkumaan ennen pitkää.</p><p></p><p>Mun keho tekee mitä haluaa. Ei se välitä jostain oikeasta ja väärästä. </p><p></p><p>Mikä osa musta edes toimii? Mikä osa must on silleen "nyt menen nukkumaan". Miten päätöksiä tehdään? Miten ihminen toimii? Miten kaikki toimii? Nää peruskysymykset on aina se mihin palaan kun yritän ymmärtää elämäni perimmäisiä asioita. Siis juuri niitä lapsuudenkin asioita. Katsos kun ei ole kyse vain yhdestä asiasta: siitä yhdestä ongelmasta. Elämä koostuu kaikesta. Ei yhdestä ongelmasta. Katsos kun mä olin olemassa myös vaikkapa 1 päivän ikäisenä, jolloin vain makasin jossain kopissa kun mua kuulemma piti hoitaa siellä kun mussa oli jotain keltasuutta?? Mitä se sit ikinä olikaan. :D niin en oo sillon kyllä miettinyt mitään paskaa, miksi sillä siis olisi väliä? Niinku are u saying et se sit oli jotenki väärin? Joo oli väärin ennen sitä ongelmaa olla olemassa ja tehdä mitä ikinä nyt sen ikäisenä teinkään :D katsos kun vain sillä ongelmalla ja oikein tekemisellä on merkitystä mun elämässä, tietenkin oli väärin vauvana kun en tehnyt asioita oikein! Etsä nää kaikkihan mitä mä oon tehny elämässäni on ollu väärin lol. No eiku literally jos mä oon vauvanakin tehny mitä teen enkä noudattanu mitään sääntöjä sillon se vittu kans tarkottaa et mitään vitun sääntöjä ei kyllä olekaan olemassa. On se ny vittu. Päivänselvä asia ja joku saatana vaan aina siinä on et ei</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151097, member: 34"] Mut esim nytkin mun on mentävä nukkumaan niin sillon kun nukun mähän en voi miettiä tätä joten sen on oltava ok että en mieti sitä koska mun on nukuttava ja joka tapauksessa nukahdan kun oon valvonut tarpeeksi kauan eli mun keho estää mua ratkaisemasta tätä asiaa koska se pistää mut joka tapauksessa nukkumaan ennen pitkää. Mun keho tekee mitä haluaa. Ei se välitä jostain oikeasta ja väärästä. Mikä osa musta edes toimii? Mikä osa must on silleen "nyt menen nukkumaan". Miten päätöksiä tehdään? Miten ihminen toimii? Miten kaikki toimii? Nää peruskysymykset on aina se mihin palaan kun yritän ymmärtää elämäni perimmäisiä asioita. Siis juuri niitä lapsuudenkin asioita. Katsos kun ei ole kyse vain yhdestä asiasta: siitä yhdestä ongelmasta. Elämä koostuu kaikesta. Ei yhdestä ongelmasta. Katsos kun mä olin olemassa myös vaikkapa 1 päivän ikäisenä, jolloin vain makasin jossain kopissa kun mua kuulemma piti hoitaa siellä kun mussa oli jotain keltasuutta?? Mitä se sit ikinä olikaan. :D niin en oo sillon kyllä miettinyt mitään paskaa, miksi sillä siis olisi väliä? Niinku are u saying et se sit oli jotenki väärin? Joo oli väärin ennen sitä ongelmaa olla olemassa ja tehdä mitä ikinä nyt sen ikäisenä teinkään :D katsos kun vain sillä ongelmalla ja oikein tekemisellä on merkitystä mun elämässä, tietenkin oli väärin vauvana kun en tehnyt asioita oikein! Etsä nää kaikkihan mitä mä oon tehny elämässäni on ollu väärin lol. No eiku literally jos mä oon vauvanakin tehny mitä teen enkä noudattanu mitään sääntöjä sillon se vittu kans tarkottaa et mitään vitun sääntöjä ei kyllä olekaan olemassa. On se ny vittu. Päivänselvä asia ja joku saatana vaan aina siinä on et ei [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja