Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151102" data-attributes="member: 34"><p>Omg katsoin taas vanhoja kuvia (joltai 01) niin yhteen asiaan se auttaa: tykkään ulkonäöstäni paljon enemmän kun saa perspektiiviä. En oikee tiiä mikä se mekanismi on mutta jotenkin se auttaa siihen että tykkään itestäni ja kehostani. Ihan simppelisti vaa siks et se on mun keho. Sit siinä huomaa sen et mikään mitä siinä on ei voi olla niin paha asia etten tykkäis siitä, koska tärkeintä on et se on mun. Se auttaa myös vanhenemiseen sitten joskus, koska rypyt tai mitkään ei haittaa koska se on mun silti. Ja se on kaikista tärkein asia. Siinä ei haittaa yli- eikä alipainotkaan.</p><p></p><p>Lol okei kattoo vaan kuvia itestään 3-vuotiaana niin ratkee kaikki ulkonäköongelmat näköjään:D sitten kun katoin sen jälkeen kuvia itestäni.. 11-vuotiaana? Ja nyt 25-vuotiaana. Ja muutenkin kun katoin itteeni peilistä. Jopa kun katoin mun peppua :D niin en tuntenut yhtäkkiä enää mitään negatiivista. ????? Yllättävää. Lmao random coping-keino :DDDD heti jos joku sanoo jotain ilkeetä musta nii sit voi vaa kaivaa vanhoja kuvia esiin kun se näköjään auttaa ??? :D omituista.</p><p></p><p>Jotenkin siitä vaan tulee sellanen olo et eihän mun ulkonäössä voi mikään olla väärin.</p><p></p><p>🥳 nonii tästä eteenpäin näytän ihanalta kaikissa kuvissa ja videoissa ja heijastuksissa ja missä nyt sit näynkään :Dd</p><p></p><p>Ja jos mun mahdollinen tuleva mies ei oo samaa mieltä ☝️ että näytän ihanalta 🤔 niin se voi mennä pois! 🗿 fr oma valinta 💁 jos se ajattelee jotakin negatiivista mun ulkonäöstä niin se voi mennä pois sitten. Enkä minä ainakaan jää itkemään perään että yhyy mutta kun mä rakastan sitä silti. Hölmöähän se on pysyä sellasessa suhteessa, miks ihmeessä kukaan pysyy? Nollatoleranssihan se pitäs olla sellasille haukkumisille :Dd niinku is that your husband or someone whos hating you? 😂 kyllä mä ainakin jos mua negatiivisessa mielessä haukuttaisiin läskiksi niin ei se olis mun mies enää sen jälkeen. Uskomatonta clown behavior niiltä naisilta jotka kynnysmattona jää sellaisen ukon luokse.............. Hölmöä 🌚 mitä sä sillä itselles teet? Rikot itsetuntos. Kun sun pitäs VAHVISTAA sitä nimenomaan. Yksinkertaisia asioita. Mut ei..... Haukkumista pitää tietysti sietää ja suhteeseen jäädä 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️</p><p></p><p>Minä ainakin tiedän oman arvoni 🌝 tästä eteenpäin siis. Ja toivottavasti siis jatkossakin nimenomaan.</p><p></p><p></p><p>Hyvä no tuostahan seurasi siis vain hyvää mutta yksi asia ei silti helpottanut kuvia katsellessa eli tää yleisesti elämä mut niiku ei odotukset sen suhteen korkeella ollutkaan. No, edes jotain hyvää kuitenkin..</p><p></p><p>Mitähän tässä tekis mutta ei se mitään. Ainakin itsetunto on nyt kohdillaan. Toivottavasti jatkossakin 😐 koska jos valun takas sinne aiempaan niin oon sillee ei mä en kestä taas :Dd koska kyllä oma arvonsa nyt sentään pitää tietää eikä olla missään negatiivisessa kierteessä 😑</p><p></p><p></p><p>Ja totta vitussa oisin tarpeeksi hyvä ulkonäköni suhteen eunkwangille, en oo millään tavalla sen tasoa "alempana". Se on sitten eri juttu sattuuko se koskaan rakastumaan muhun tai satutaanko edes tapaamaan, mutta jos miettii jotain että oon liian "ruma" sille ni en kyl helvetissä oo. En oo liian ruma yhtään kellekään:D ei siitä ole kyse.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151102, member: 34"] Omg katsoin taas vanhoja kuvia (joltai 01) niin yhteen asiaan se auttaa: tykkään ulkonäöstäni paljon enemmän kun saa perspektiiviä. En oikee tiiä mikä se mekanismi on mutta jotenkin se auttaa siihen että tykkään itestäni ja kehostani. Ihan simppelisti vaa siks et se on mun keho. Sit siinä huomaa sen et mikään mitä siinä on ei voi olla niin paha asia etten tykkäis siitä, koska tärkeintä on et se on mun. Se auttaa myös vanhenemiseen sitten joskus, koska rypyt tai mitkään ei haittaa koska se on mun silti. Ja se on kaikista tärkein asia. Siinä ei haittaa yli- eikä alipainotkaan. Lol okei kattoo vaan kuvia itestään 3-vuotiaana niin ratkee kaikki ulkonäköongelmat näköjään:D sitten kun katoin sen jälkeen kuvia itestäni.. 11-vuotiaana? Ja nyt 25-vuotiaana. Ja muutenkin kun katoin itteeni peilistä. Jopa kun katoin mun peppua :D niin en tuntenut yhtäkkiä enää mitään negatiivista. ????? Yllättävää. Lmao random coping-keino :DDDD heti jos joku sanoo jotain ilkeetä musta nii sit voi vaa kaivaa vanhoja kuvia esiin kun se näköjään auttaa ??? :D omituista. Jotenkin siitä vaan tulee sellanen olo et eihän mun ulkonäössä voi mikään olla väärin. 🥳 nonii tästä eteenpäin näytän ihanalta kaikissa kuvissa ja videoissa ja heijastuksissa ja missä nyt sit näynkään :Dd Ja jos mun mahdollinen tuleva mies ei oo samaa mieltä ☝️ että näytän ihanalta 🤔 niin se voi mennä pois! 🗿 fr oma valinta 💁 jos se ajattelee jotakin negatiivista mun ulkonäöstä niin se voi mennä pois sitten. Enkä minä ainakaan jää itkemään perään että yhyy mutta kun mä rakastan sitä silti. Hölmöähän se on pysyä sellasessa suhteessa, miks ihmeessä kukaan pysyy? Nollatoleranssihan se pitäs olla sellasille haukkumisille :Dd niinku is that your husband or someone whos hating you? 😂 kyllä mä ainakin jos mua negatiivisessa mielessä haukuttaisiin läskiksi niin ei se olis mun mies enää sen jälkeen. Uskomatonta clown behavior niiltä naisilta jotka kynnysmattona jää sellaisen ukon luokse.............. Hölmöä 🌚 mitä sä sillä itselles teet? Rikot itsetuntos. Kun sun pitäs VAHVISTAA sitä nimenomaan. Yksinkertaisia asioita. Mut ei..... Haukkumista pitää tietysti sietää ja suhteeseen jäädä 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Minä ainakin tiedän oman arvoni 🌝 tästä eteenpäin siis. Ja toivottavasti siis jatkossakin nimenomaan. Hyvä no tuostahan seurasi siis vain hyvää mutta yksi asia ei silti helpottanut kuvia katsellessa eli tää yleisesti elämä mut niiku ei odotukset sen suhteen korkeella ollutkaan. No, edes jotain hyvää kuitenkin.. Mitähän tässä tekis mutta ei se mitään. Ainakin itsetunto on nyt kohdillaan. Toivottavasti jatkossakin 😐 koska jos valun takas sinne aiempaan niin oon sillee ei mä en kestä taas :Dd koska kyllä oma arvonsa nyt sentään pitää tietää eikä olla missään negatiivisessa kierteessä 😑 Ja totta vitussa oisin tarpeeksi hyvä ulkonäköni suhteen eunkwangille, en oo millään tavalla sen tasoa "alempana". Se on sitten eri juttu sattuuko se koskaan rakastumaan muhun tai satutaanko edes tapaamaan, mutta jos miettii jotain että oon liian "ruma" sille ni en kyl helvetissä oo. En oo liian ruma yhtään kellekään:D ei siitä ole kyse. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja