Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151104" data-attributes="member: 34"><p>Muuten hahaha se ois parempi skenaario mun itsetunnon kannalta että mieluummin ei edes tavata eunkwangin kanssa koskaan, kuin että actually tavattaisiin ja olis muuten mahdollisuus mut sit se ei vaan rakastuiskaan muhun silti omg tuntisin oloni niin pahasti torjutuks :DDDDDDDDD AUTSSS. se ei sentään ole niin paha sen kannalta jos se ei koskaan edes tiedä kuka mä oon, ei se silloin voi mua torjuakaan. Mut sit.... Jos muuten se olis mahollista... Et jotain tapahtuis.. mut se ei vaa rakastuis muhun.... Ni sit oisin sillee vittu AUTS ok i'm horrible tai jotain. Emt mutta siinä kyllä kolahtais pahasti itsetuntoon :D sillee yhyyyyyyyyy en kelpaa eunkwangille 😭😭😭😭😭😭😭 mutta toisaalta jos jollai keikalla nähtäis ja esim otettais kuva ja tälleen mitä siinä nyt si lyhyen hetken aikana ehtii edes.... Niin sinänsä vaikea kuvitella siinä edes voivan tapahtuu mitään. Mistä minä tietäisin mitä se tuntis ei kai se muutenkaa alkais siinä mitään ööh lets date????? :D agh miten se vois olla edes teoriassa mahdollista..</p><p></p><p>No toisaalta jake t austin ja danielle niin nehän tapas jossai fanitapaaminen tyyppisessä jutussa. Ja alko sit deittailee. Nii kai se sit on mahdollista:D ainakin se on tapahtunut muille.</p><p></p><p>Jooooooooooopa joo:D</p><p></p><p>huhuhu i miss eunkwang i want to be close to him lmao</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151104, member: 34"] Muuten hahaha se ois parempi skenaario mun itsetunnon kannalta että mieluummin ei edes tavata eunkwangin kanssa koskaan, kuin että actually tavattaisiin ja olis muuten mahdollisuus mut sit se ei vaan rakastuiskaan muhun silti omg tuntisin oloni niin pahasti torjutuks :DDDDDDDDD AUTSSS. se ei sentään ole niin paha sen kannalta jos se ei koskaan edes tiedä kuka mä oon, ei se silloin voi mua torjuakaan. Mut sit.... Jos muuten se olis mahollista... Et jotain tapahtuis.. mut se ei vaa rakastuis muhun.... Ni sit oisin sillee vittu AUTS ok i'm horrible tai jotain. Emt mutta siinä kyllä kolahtais pahasti itsetuntoon :D sillee yhyyyyyyyyy en kelpaa eunkwangille 😭😭😭😭😭😭😭 mutta toisaalta jos jollai keikalla nähtäis ja esim otettais kuva ja tälleen mitä siinä nyt si lyhyen hetken aikana ehtii edes.... Niin sinänsä vaikea kuvitella siinä edes voivan tapahtuu mitään. Mistä minä tietäisin mitä se tuntis ei kai se muutenkaa alkais siinä mitään ööh lets date????? :D agh miten se vois olla edes teoriassa mahdollista.. No toisaalta jake t austin ja danielle niin nehän tapas jossai fanitapaaminen tyyppisessä jutussa. Ja alko sit deittailee. Nii kai se sit on mahdollista:D ainakin se on tapahtunut muille. Jooooooooooopa joo:D huhuhu i miss eunkwang i want to be close to him lmao [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja