Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151152" data-attributes="member: 34"><p>JUMANKAUTA ku rupes sydän hakkaa ku selasin galleriaa iha jostai 2017 asti ni sit vaa näät kuinka tilanne kehittyy sit ku rupee tulee yhtäkkiä eunkwang kuvii siellä ja sit vaa rupeet miettii et mitä jos se oikeesti kehittyy vittu siihe jossain kohtaa et tuol gallerias rupee olee kuvia ajalta jolloin seurustelen sen kaa????????? Sillee oikeesti mitä jos.... Vittu et sydän hakkaa</p><p></p><p>Mut se vasta onki hauska nähä kuinka helvetin kauan siin menee ja miten noi menee.... Ja miten se ees ikinä voi käydä lol</p><p></p><p>I just cant wait to see how it all turns out</p><p></p><p>Siis vaikka ei seurusteltaiskaan niin haluun silti nähä miten tää tilanne kehittyy</p><p></p><p>Et jos pääsen sit yli siit joskus tai jotain</p><p></p><p>Ja muutenkin kiinnostaa vaa yleisesti miten mun tulevaisuus oikee voi mennä täst</p><p></p><p>Ku en oikeesti osaa kuvitellakaa</p><p></p><p>Nii kiinnostaa kyl nähä a) jos päädyn seurustelee eunkwangin kaa tai b) jos en päädykään ja pääsen jollain ilveellä yli siit ni kiinnostaa kyl nähä mitem helvetissä</p><p></p><p>Ja muutenki</p><p></p><p>Oon beyond utelias nytten</p><p></p><p></p><p>Hjkdkdkdldldk mitä jos tuol joku päivä on jotain meidän yhteiskuvia</p><p></p><p>Meitsin gallerias vittu</p><p></p><p>Yhteiskuvia musta ja eunkwangist?????? ÄLÄ UNTA NÄÄ 😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p></p><p>MUT MITÄ JOS 🥴🦋 sain chills äsken fr värisin vaa sillee</p><p></p><p>Mut vaikka ei oisjaa nii kiinnostaa silti nähä mihin mun elämä menee</p><p></p><p>🥺</p><p></p><p>But i just</p><p></p><p>I LOVE EUNKWANG forever 😭🖤</p><p></p><p>🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺</p><p></p><p>I still love him please i cant</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151152, member: 34"] JUMANKAUTA ku rupes sydän hakkaa ku selasin galleriaa iha jostai 2017 asti ni sit vaa näät kuinka tilanne kehittyy sit ku rupee tulee yhtäkkiä eunkwang kuvii siellä ja sit vaa rupeet miettii et mitä jos se oikeesti kehittyy vittu siihe jossain kohtaa et tuol gallerias rupee olee kuvia ajalta jolloin seurustelen sen kaa????????? Sillee oikeesti mitä jos.... Vittu et sydän hakkaa Mut se vasta onki hauska nähä kuinka helvetin kauan siin menee ja miten noi menee.... Ja miten se ees ikinä voi käydä lol I just cant wait to see how it all turns out Siis vaikka ei seurusteltaiskaan niin haluun silti nähä miten tää tilanne kehittyy Et jos pääsen sit yli siit joskus tai jotain Ja muutenkin kiinnostaa vaa yleisesti miten mun tulevaisuus oikee voi mennä täst Ku en oikeesti osaa kuvitellakaa Nii kiinnostaa kyl nähä a) jos päädyn seurustelee eunkwangin kaa tai b) jos en päädykään ja pääsen jollain ilveellä yli siit ni kiinnostaa kyl nähä mitem helvetissä Ja muutenki Oon beyond utelias nytten Hjkdkdkdldldk mitä jos tuol joku päivä on jotain meidän yhteiskuvia Meitsin gallerias vittu Yhteiskuvia musta ja eunkwangist?????? ÄLÄ UNTA NÄÄ 😂😂😂😂😂😂😂😂 MUT MITÄ JOS 🥴🦋 sain chills äsken fr värisin vaa sillee Mut vaikka ei oisjaa nii kiinnostaa silti nähä mihin mun elämä menee 🥺 But i just I LOVE EUNKWANG forever 😭🖤 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 I still love him please i cant [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja