Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151234" data-attributes="member: 34"><p>Mitä vittua mä näin unta kaista ja sellasta todella ihanaa unta taas. Ei lol mitä vittua se literally jotain räpläs mun rintsikoit tai jotain. ???? Mut se oli tosi söpöö. Jotenkin kaikki siin unes oli taas nii ihanaa sit ku heräsin nii aattelin kaita pitkään ja jäin eunkwangin sijaan fantasioimaan siitä. Vaikka kyl muutaman kerran eunkwangiiki iha aattelin. Ja olin sillee aw söpö kwang. Mut kaist olin kyl kans sillee et 😍 ja mikä oudointa niin tunsin oikeasti seksuaalisia tunteita siihen mikä ei oo normaalia koska en edes muista millon olisin oikeasti ajatellut kaista jotain seksuaalista?? Literally millon? Ei aavistustakaan. Vai oonko ees koskaan? No, joka tapauksessa. Se hämmästytti mut koska tajusin etse oli ihan aitoo eikä mitään että pakotin itteni tuntee jotai jotai toista kohtaa ku eunkwangii. Vaa se OLI aitoo. Ja olin vaa sillee mitä vittuu. Mul on vielki sellane olo et haluisin olla kain lähellä 😳😳😳😳 mitä helvettiä tää on. No mut joo, voidaan taas sanoo että enpä ollu siitäkään päässy yli. En näköjään, kerran unta siitä näin. Ja etenkin tollasta unta. Lol. Äijä vaa jotai räplää mu rintsikoit. Se oli vissii aika flirty siin en tiiä, mitä vittuu miks XDDDDDD eii oon nii in love vielki. Luulin et olin päässy siit mut eiei. Totta kai sä nyt kaista pidät edelleen ja liikaakin..</p><p></p><p>EN tajuu </p><p></p><p>Sitä paitsi kun txt:ltä tuli uus biisi tös joku aika sitte ni muistan niiku oisin aatellu jotain että ei kiinnosta:DDD noh niin. No nytten kiinnostaa yhtäkkiä.</p><p></p><p></p><p>Vois lopettaa toiki ääliö ton saman setin ku oon nyt helmikuusta -22 ollu tässä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151234, member: 34"] Mitä vittua mä näin unta kaista ja sellasta todella ihanaa unta taas. Ei lol mitä vittua se literally jotain räpläs mun rintsikoit tai jotain. ???? Mut se oli tosi söpöö. Jotenkin kaikki siin unes oli taas nii ihanaa sit ku heräsin nii aattelin kaita pitkään ja jäin eunkwangin sijaan fantasioimaan siitä. Vaikka kyl muutaman kerran eunkwangiiki iha aattelin. Ja olin sillee aw söpö kwang. Mut kaist olin kyl kans sillee et 😍 ja mikä oudointa niin tunsin oikeasti seksuaalisia tunteita siihen mikä ei oo normaalia koska en edes muista millon olisin oikeasti ajatellut kaista jotain seksuaalista?? Literally millon? Ei aavistustakaan. Vai oonko ees koskaan? No, joka tapauksessa. Se hämmästytti mut koska tajusin etse oli ihan aitoo eikä mitään että pakotin itteni tuntee jotai jotai toista kohtaa ku eunkwangii. Vaa se OLI aitoo. Ja olin vaa sillee mitä vittuu. Mul on vielki sellane olo et haluisin olla kain lähellä 😳😳😳😳 mitä helvettiä tää on. No mut joo, voidaan taas sanoo että enpä ollu siitäkään päässy yli. En näköjään, kerran unta siitä näin. Ja etenkin tollasta unta. Lol. Äijä vaa jotai räplää mu rintsikoit. Se oli vissii aika flirty siin en tiiä, mitä vittuu miks XDDDDDD eii oon nii in love vielki. Luulin et olin päässy siit mut eiei. Totta kai sä nyt kaista pidät edelleen ja liikaakin.. EN tajuu Sitä paitsi kun txt:ltä tuli uus biisi tös joku aika sitte ni muistan niiku oisin aatellu jotain että ei kiinnosta:DDD noh niin. No nytten kiinnostaa yhtäkkiä. Vois lopettaa toiki ääliö ton saman setin ku oon nyt helmikuusta -22 ollu tässä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja