Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151252" data-attributes="member: 34"><p>MITÄ VITTUA mun unissa nyt tapahtuu:Ddddd</p><p></p><p>Voin luetella ihan että ainakin näistä näin unta nyt äsken:</p><p>- eunkwang</p><p>- villu</p><p>- taeil</p><p></p><p>Sitte mietin että ihan ku olis ollu vielä ainakin hui, koska muistelisin että mun unessa olis ollu joku keissi että tyypit puhu et hui ja soojin on taas yhessä:DDDDDDDD noniin eli ainakin noi, sitten mietin että oisko ollu yuto kans viel koska muistelisin et ihan ku se ois ollu pienesti ainakin, mut tästä en mene takuuseen kyllä. Mut ihan ku ois. Sit en tiiä oliko viel ku must jotenki tuntu niiku ois ollu kauhee kasa hajottavia tyyppejä.</p><p></p><p>Mut ihan siis kaikista selkeimmin muistan kuitenkin villun ja taen. Muut on jotenki aika hämäriä mutta noi kaks on täysin selkeet muistikuvat. Sitten kun heräsin olin villusta aivan sillee et "EIH" ja jotenkin vaivuin takasin siihen epätoivoo et noniin täällä ollaan vielki 😂😂😂😂 sit taesta oli aivan vitun tappava uni kans kun se oli jollain samalla tunnilla mun kanssa ja istu siin lähel sit katoin vaa sitä sillee vittuuuuu saatanaaaaaa ja tuntu et oisin voinu tehä mitä vaan et oisin saanu.. olla sen kaa? Siis se oli ihan tappavaa kans. Fr.</p><p></p><p>Villu taas oli maailman söpöin ja se kai jopa huomas mut ja en tiiä oliko siinä jotain muutaki mutta ihan ku meillä olis ollu jtn. No oli tai ei, joka tapauksessa muistan sen aivan jäätävän rakastumisen tunteen niin että vielä herätessä olin sillee nonii täst ei muute päästä pois, ihan oikeasti.</p><p></p><p>Joo, ei mitään höpö höpö juttuja enää siitä kuinka vaan eunkwang on mun one true love.</p><p></p><p>Ku ne on näköjään vähintään eunkwang, villu ja taeil :D ainakin. Vittu mulla tuntu et repes hermot kaikkien noiden kolmen kans ainaki.</p><p></p><p>Siis sillee eunkwang kans oli siin unes mut se oli hämärämpää ni en oo iha varma mitä siin tapahtu mut muistan kyllä jonku kohtauksen tai sen läsnäolon siinä ihan varmana. Siin oli ehk joku lentokonekohtaus niin mietin että oliko se sit siinä. Et niiku oltas oltu koneessa molemmat. Hmm. Kyl kai? Mut kuten sanoin niin ne jotka muistan kirkkaasti on vaa villu ja tae. Ja ne sitten todella tappokin meitsii. Muistan ihan kaikkii random keissei en ees tiiä onks ne ollu unta vai hereillä jotai kuvitelmia mut villunki kaa joku kohtaus missä olin sen kaa jossain sit ihan ku oltas suudeltu ja jotaki ja se oli vaan niin söpö ja mä vaan- 😭 en voi olla rakastamatta sitä vielkää tää ei vaa lopu 😭 ihan karseeta. Siis se uni oli MAAILMAN ihanin kun se oikeesti huomas mut en tiiä siis sen huomion saaminen oli vaan niin ihanaa ja se oli nii hiton söpö ja äh emmä tiiä ees. Jotkut mun frendit oli siin kans sit olin vaa iha et thats my love 😎 idk. Se oli vaa.. tosi outoo mut tosi ihanaa. And don't get me started on taeil. Ne oli molemmat nyt vissiin pahimpia sitte tossa unessa. Oli eunkwang kans. Mut nii. Ja sitten kun muistaisin että niit oli oikeesti vielä paljon isompi määrä mut en mä tiedä sitten.</p><p></p><p>Joka tapauksessa nytte pahasti jäi vainoo villu ja taeil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151252, member: 34"] MITÄ VITTUA mun unissa nyt tapahtuu:Ddddd Voin luetella ihan että ainakin näistä näin unta nyt äsken: - eunkwang - villu - taeil Sitte mietin että ihan ku olis ollu vielä ainakin hui, koska muistelisin että mun unessa olis ollu joku keissi että tyypit puhu et hui ja soojin on taas yhessä:DDDDDDDD noniin eli ainakin noi, sitten mietin että oisko ollu yuto kans viel koska muistelisin et ihan ku se ois ollu pienesti ainakin, mut tästä en mene takuuseen kyllä. Mut ihan ku ois. Sit en tiiä oliko viel ku must jotenki tuntu niiku ois ollu kauhee kasa hajottavia tyyppejä. Mut ihan siis kaikista selkeimmin muistan kuitenkin villun ja taen. Muut on jotenki aika hämäriä mutta noi kaks on täysin selkeet muistikuvat. Sitten kun heräsin olin villusta aivan sillee et "EIH" ja jotenkin vaivuin takasin siihen epätoivoo et noniin täällä ollaan vielki 😂😂😂😂 sit taesta oli aivan vitun tappava uni kans kun se oli jollain samalla tunnilla mun kanssa ja istu siin lähel sit katoin vaa sitä sillee vittuuuuu saatanaaaaaa ja tuntu et oisin voinu tehä mitä vaan et oisin saanu.. olla sen kaa? Siis se oli ihan tappavaa kans. Fr. Villu taas oli maailman söpöin ja se kai jopa huomas mut ja en tiiä oliko siinä jotain muutaki mutta ihan ku meillä olis ollu jtn. No oli tai ei, joka tapauksessa muistan sen aivan jäätävän rakastumisen tunteen niin että vielä herätessä olin sillee nonii täst ei muute päästä pois, ihan oikeasti. Joo, ei mitään höpö höpö juttuja enää siitä kuinka vaan eunkwang on mun one true love. Ku ne on näköjään vähintään eunkwang, villu ja taeil :D ainakin. Vittu mulla tuntu et repes hermot kaikkien noiden kolmen kans ainaki. Siis sillee eunkwang kans oli siin unes mut se oli hämärämpää ni en oo iha varma mitä siin tapahtu mut muistan kyllä jonku kohtauksen tai sen läsnäolon siinä ihan varmana. Siin oli ehk joku lentokonekohtaus niin mietin että oliko se sit siinä. Et niiku oltas oltu koneessa molemmat. Hmm. Kyl kai? Mut kuten sanoin niin ne jotka muistan kirkkaasti on vaa villu ja tae. Ja ne sitten todella tappokin meitsii. Muistan ihan kaikkii random keissei en ees tiiä onks ne ollu unta vai hereillä jotai kuvitelmia mut villunki kaa joku kohtaus missä olin sen kaa jossain sit ihan ku oltas suudeltu ja jotaki ja se oli vaan niin söpö ja mä vaan- 😭 en voi olla rakastamatta sitä vielkää tää ei vaa lopu 😭 ihan karseeta. Siis se uni oli MAAILMAN ihanin kun se oikeesti huomas mut en tiiä siis sen huomion saaminen oli vaan niin ihanaa ja se oli nii hiton söpö ja äh emmä tiiä ees. Jotkut mun frendit oli siin kans sit olin vaa iha et thats my love 😎 idk. Se oli vaa.. tosi outoo mut tosi ihanaa. And don't get me started on taeil. Ne oli molemmat nyt vissiin pahimpia sitte tossa unessa. Oli eunkwang kans. Mut nii. Ja sitten kun muistaisin että niit oli oikeesti vielä paljon isompi määrä mut en mä tiedä sitten. Joka tapauksessa nytte pahasti jäi vainoo villu ja taeil. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja