Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151254" data-attributes="member: 34"><p>Literally taeil niin ku se olis sit lähtenyt siitä johonkin, sen tunnin jälkeen varmaan, ihan ku sil ois ollu pääl ainaki joku huppari muistelisin ja sitte mäki lähin siit ja en tiiä kuljettiinko samoi reittei mut tuskin kuitenkaan silleen yhessä. Ja en tiiä tunnettiinko mutta ainakin istuttiin siinä pienellä välimatkal siel luokas? Ja sillee et.. ah se oli niin söpö. Rakas 😭💗 ihana 😭😭💔💔 KULTA 😭💔</p><p></p><p>ja villu voi jumankauta että se tuntu voimakkaasti,, tuntu että noni oon aivan saatanan sekasin siitäki ja arvaa mikä mulla soi päässä ku heräsin, no tietysti number üks 🙂🙂 literally tuntu et heti olin sillee AAAAAAAAAAAAAAAA :D vääntelehdin siinä ja ajattelin vaa sitä.</p><p></p><p>Niiku NYT EI ENÄÄ</p><p></p><p>mut ku se oli mun rakas siinä 😭 tai siis selkeästi meillä jotakin sitten oli tai ??? Ilmeisesti??? No en mä sitä näköjään niin kirkkaasti muista ainakaa enää mutta sen tunteen muistan. Ja silleen visuaalisesti osan niistä kuvista. Et ainaki oli joku takahuone siinä sit ja minä ja villu, sit Siin oli joku toinenki. Ja sit se kun villu oli .. laval? Ja meitsi siinä aika lähellä vissiin. Sit mun kamut kans siin jossai. Sit muistan et se katto mua ja ehkä jopa sanoi jotain mulle tai siis se oli selkeesti sellanen että olin jotenkin kiinnittänyt sen huomion tai saanut sen kiinnostuu jotenki :DDDDDDD aattele ku se oikeestiki menis noin, ei tarvis ku olla kattomas keikkaa eikä sanoo ees mitää ja se ois vaa sillee hmm söpö xDDddd sit takahuonees pussailee eiku. No en oo varma pussailtiinko mutta jossaki takahuoneessa silti oltiin. Tai jossain. Et niinku oltiin ihan tekemisissä näköjään sen keikan jälkeenkin sitten. Sitten ihan kun olis viel joku sellanenki visuaalinen muistikuva et se olis jossain kadulla tullu vastaan ja meitsi oli vaa sillee omg niiiiiiin söpö ja sit mun kamut vaa sillee öö ei mitä sä näät tossa :DDDDDD hahahah. Ei ny saatana tämmösii unii pidä olla 😭 voi vittu en haluu rakastaa sitä mutta rakastan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151254, member: 34"] Literally taeil niin ku se olis sit lähtenyt siitä johonkin, sen tunnin jälkeen varmaan, ihan ku sil ois ollu pääl ainaki joku huppari muistelisin ja sitte mäki lähin siit ja en tiiä kuljettiinko samoi reittei mut tuskin kuitenkaan silleen yhessä. Ja en tiiä tunnettiinko mutta ainakin istuttiin siinä pienellä välimatkal siel luokas? Ja sillee et.. ah se oli niin söpö. Rakas 😭💗 ihana 😭😭💔💔 KULTA 😭💔 ja villu voi jumankauta että se tuntu voimakkaasti,, tuntu että noni oon aivan saatanan sekasin siitäki ja arvaa mikä mulla soi päässä ku heräsin, no tietysti number üks 🙂🙂 literally tuntu et heti olin sillee AAAAAAAAAAAAAAAA :D vääntelehdin siinä ja ajattelin vaa sitä. Niiku NYT EI ENÄÄ mut ku se oli mun rakas siinä 😭 tai siis selkeästi meillä jotakin sitten oli tai ??? Ilmeisesti??? No en mä sitä näköjään niin kirkkaasti muista ainakaa enää mutta sen tunteen muistan. Ja silleen visuaalisesti osan niistä kuvista. Et ainaki oli joku takahuone siinä sit ja minä ja villu, sit Siin oli joku toinenki. Ja sit se kun villu oli .. laval? Ja meitsi siinä aika lähellä vissiin. Sit mun kamut kans siin jossai. Sit muistan et se katto mua ja ehkä jopa sanoi jotain mulle tai siis se oli selkeesti sellanen että olin jotenkin kiinnittänyt sen huomion tai saanut sen kiinnostuu jotenki :DDDDDDD aattele ku se oikeestiki menis noin, ei tarvis ku olla kattomas keikkaa eikä sanoo ees mitää ja se ois vaa sillee hmm söpö xDDddd sit takahuonees pussailee eiku. No en oo varma pussailtiinko mutta jossaki takahuoneessa silti oltiin. Tai jossain. Et niinku oltiin ihan tekemisissä näköjään sen keikan jälkeenkin sitten. Sitten ihan kun olis viel joku sellanenki visuaalinen muistikuva et se olis jossain kadulla tullu vastaan ja meitsi oli vaa sillee omg niiiiiiin söpö ja sit mun kamut vaa sillee öö ei mitä sä näät tossa :DDDDDD hahahah. Ei ny saatana tämmösii unii pidä olla 😭 voi vittu en haluu rakastaa sitä mutta rakastan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja