Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151273" data-attributes="member: 34"><p>Toisaalta se on totta että en itse edes voi päättää mitä mulle tapahtuu, eli jos joku toinen henkilö tulee siihen jotain mun systeemejä sekoittamaan niin en yksinkertaisesti voi sille mitään. Eli niin tiukat säännöt ainakaan ei voi olla että se haittaisi koska mä EN voi sille mitään jos joku toinen pilaa mun systeemit. Kun joskus oon sitä miettinyt että nyt toi ja toi ei menny oikein koska esim joku tuli siihen sählää ja sekotti mun jutskat. Niin sillon se ei voi olla pakollista että se olis niin koska ne menee pieleen joka tapauksessa. Tai vaikka se virhe johtuisi must itestäni, nii sitä virhettä ei saa pois vaan se on tehty jo. Niin silloin ne säännöt ei voi olla sellasetkaan. Kodka se virhe on pilannut sen koko homman jo kokonaisuudessaan. Esim sillon kun jotenkin siihen yhteen leiriin liittyen koin että saatoin tehdä virheen niissä säännöissä niin sitten se periaatteessa meni koko jutska siinä eli sillon se jotenki musta mitätöi ne kaikki säännöt. Et siin koko jutussa ei oo logiikkaa enää vaa sillo mun pitäski olla vapaa et mitää sääntöjä ei voi olla olemas. En nyt muutakaan keksi.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mutta sitten taas en voi miettiä sitä noin et "mitään sääntöjä ei oo olemassa" ja siin on mun koko elämä. Koska en tiiä, ja plus tietyt jutut tuntuu oikeelta.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Tää on siis varmaan pahinta mitä mulle in ikinä tapahtunut ja ei voi kuin kiittää vanhempiani että sain syntyä :DDDDD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151273, member: 34"] Toisaalta se on totta että en itse edes voi päättää mitä mulle tapahtuu, eli jos joku toinen henkilö tulee siihen jotain mun systeemejä sekoittamaan niin en yksinkertaisesti voi sille mitään. Eli niin tiukat säännöt ainakaan ei voi olla että se haittaisi koska mä EN voi sille mitään jos joku toinen pilaa mun systeemit. Kun joskus oon sitä miettinyt että nyt toi ja toi ei menny oikein koska esim joku tuli siihen sählää ja sekotti mun jutskat. Niin sillon se ei voi olla pakollista että se olis niin koska ne menee pieleen joka tapauksessa. Tai vaikka se virhe johtuisi must itestäni, nii sitä virhettä ei saa pois vaan se on tehty jo. Niin silloin ne säännöt ei voi olla sellasetkaan. Kodka se virhe on pilannut sen koko homman jo kokonaisuudessaan. Esim sillon kun jotenkin siihen yhteen leiriin liittyen koin että saatoin tehdä virheen niissä säännöissä niin sitten se periaatteessa meni koko jutska siinä eli sillon se jotenki musta mitätöi ne kaikki säännöt. Et siin koko jutussa ei oo logiikkaa enää vaa sillo mun pitäski olla vapaa et mitää sääntöjä ei voi olla olemas. En nyt muutakaan keksi. Mutta sitten taas en voi miettiä sitä noin et "mitään sääntöjä ei oo olemassa" ja siin on mun koko elämä. Koska en tiiä, ja plus tietyt jutut tuntuu oikeelta. Tää on siis varmaan pahinta mitä mulle in ikinä tapahtunut ja ei voi kuin kiittää vanhempiani että sain syntyä :DDDDD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja