Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151325" data-attributes="member: 34"><p>Hgffddghjkkj</p><p></p><p>Joo tällä kertaa näin unta ainakin eunkwangista ja vegardista...... Molemmat oli ihan tosi hhhhhhhh...</p><p></p><p>Eunkwang oli NIIN komee siin</p><p></p><p>Ah 😭😭😭💔</p><p></p><p>Sit vegard mun mielestä oli jossain suomessa ja yritti puhuu suomee ja se kaikki oli niin söpöä näköjään siis rakastuneita siihen vieläkin ollaan</p><p></p><p>Siis mun mielestä se oli vegard...</p><p></p><p>Ja sinänsä it would make sense koska ajattelin eilen sitä norges herligste sarjaakin jotem siitä se sit hyppäs mun uniin 😖 </p><p></p><p>Siis nyt oikeesti</p><p></p><p>Vegard on 9 vuotta vanha ihastus</p><p></p><p>9</p><p></p><p>Ja tuntuu vieläkin että oon sulaa vahaa</p><p></p><p>Mutta vain joskus</p><p></p><p>Mut silti tuntuu joten näköjään en ole yli</p><p></p><p>Turha siis odotella eunkwangista tai villusta yli pääsemistä ihan näillä näppäimillä..............</p><p></p><p>Siis vegard on niin vitu ihana</p><p></p><p>Oon nii rakastunu vielki</p><p></p><p>Ei pysty 😂</p><p></p><p>Mut kosk 9 vuotta ni oon aika tottunu tähän juttuun :'D</p><p></p><p>Huening kai sillee 1 vuos nii on kyl ihan vauva-asteella tämäkin rakkaus vielä</p><p></p><p>Eunkwang myös koska 1 vuosi sekin</p><p></p><p>Villu 3 vuotta niin se on vähän vanhempi rakkaus jo</p><p></p><p>Mut sekin on niin vähän verrattuna 9 vuoteen 😂😂😂😂😂😂🗿</p><p></p><p>Anna mun nauraa.</p><p></p><p>Nyt mietin sitä kun truckers Hitch tuli joskus 2014 tai 2015 mun mielestä ja se oli niin random aikaa ja olin edelleen kuses mut siin vaiheessa se oli ollut jo jonkun aikaa et ei enää niin uus juttu</p><p></p><p></p><p>En kestä ku tää vegard juttukin alunperin lähti vain telkkarimainoksesta</p><p>..... En kykene teiän kans :Ddd</p><p></p><p>Literally näin sen telkkarimainokses vaa ja se lähti sitten siitä. Sit kai googlasin ja ei aikaakaan kun jo latailin kuvia siitä 😌</p><p></p><p>Äh älkää jaksako.... Some of these people.......... I swear...............</p><p></p><p>Mut tää on hauska:</p><p></p><p>Me: *looks at kai*</p><p>Me: i like boys 🥺</p><p>Me: *looks at vivi*</p><p>Me: i like girls 🥺</p><p></p><p>😂 its true.</p><p></p><p>Literally what mun on edelleen vaikee ymmärtää että ihmiset ei löydä sekä tytöistä että pojista edes YHTÄ ihastusta molemmista??????? Siis ei sillä et tarvis. Mutta en vaan ymmärrä miten? Mulla se on ihan automaattista. I look at kai and i'm in love. I look at vivi and i'm in love. Ja niin edespäin 😶 en vain ymmärrä muita kuin biseksuaaleja. Lols.</p><p></p><p>Mutta joo on vain jotenkin niin luonnollinen juttu että hassua ajatella että jonku mielestä se EI oo luonnollinen juttu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151325, member: 34"] Hgffddghjkkj Joo tällä kertaa näin unta ainakin eunkwangista ja vegardista...... Molemmat oli ihan tosi hhhhhhhh... Eunkwang oli NIIN komee siin Ah 😭😭😭💔 Sit vegard mun mielestä oli jossain suomessa ja yritti puhuu suomee ja se kaikki oli niin söpöä näköjään siis rakastuneita siihen vieläkin ollaan Siis mun mielestä se oli vegard... Ja sinänsä it would make sense koska ajattelin eilen sitä norges herligste sarjaakin jotem siitä se sit hyppäs mun uniin 😖 Siis nyt oikeesti Vegard on 9 vuotta vanha ihastus 9 Ja tuntuu vieläkin että oon sulaa vahaa Mutta vain joskus Mut silti tuntuu joten näköjään en ole yli Turha siis odotella eunkwangista tai villusta yli pääsemistä ihan näillä näppäimillä.............. Siis vegard on niin vitu ihana Oon nii rakastunu vielki Ei pysty 😂 Mut kosk 9 vuotta ni oon aika tottunu tähän juttuun :'D Huening kai sillee 1 vuos nii on kyl ihan vauva-asteella tämäkin rakkaus vielä Eunkwang myös koska 1 vuosi sekin Villu 3 vuotta niin se on vähän vanhempi rakkaus jo Mut sekin on niin vähän verrattuna 9 vuoteen 😂😂😂😂😂😂🗿 Anna mun nauraa. Nyt mietin sitä kun truckers Hitch tuli joskus 2014 tai 2015 mun mielestä ja se oli niin random aikaa ja olin edelleen kuses mut siin vaiheessa se oli ollut jo jonkun aikaa et ei enää niin uus juttu En kestä ku tää vegard juttukin alunperin lähti vain telkkarimainoksesta ..... En kykene teiän kans :Ddd Literally näin sen telkkarimainokses vaa ja se lähti sitten siitä. Sit kai googlasin ja ei aikaakaan kun jo latailin kuvia siitä 😌 Äh älkää jaksako.... Some of these people.......... I swear............... Mut tää on hauska: Me: *looks at kai* Me: i like boys 🥺 Me: *looks at vivi* Me: i like girls 🥺 😂 its true. Literally what mun on edelleen vaikee ymmärtää että ihmiset ei löydä sekä tytöistä että pojista edes YHTÄ ihastusta molemmista??????? Siis ei sillä et tarvis. Mutta en vaan ymmärrä miten? Mulla se on ihan automaattista. I look at kai and i'm in love. I look at vivi and i'm in love. Ja niin edespäin 😶 en vain ymmärrä muita kuin biseksuaaleja. Lols. Mutta joo on vain jotenkin niin luonnollinen juttu että hassua ajatella että jonku mielestä se EI oo luonnollinen juttu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja