Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151380" data-attributes="member: 34"><p>Eunkwang ja villu on molemmat sellasia että mulla ei ollu mahdollisuutta niiden kans. Molemmat tuntuu sellasilt etten voinut estää sitä ikinä..</p><p></p><p></p><p>Oon kirjottanut aikoinaan näin villusta:</p><p>"Sä oot mun elämä. Aina. En voi olla ilman sua 😔 ei mikään onnistu ilman sua 😔 mua pelottaa tää miten paljon rakastan sua. En sais rakastaa koska kaikki on niin vaikeeta. Mut mä tiiän et me kuulutaa yhteen. Mä tiiän et meiän pitäs olla yhdessä. En tiiä miks mun pitäs koskaa enää aatella ketää muuta. En tiiä miks haikailisin muiden perää ku niil ei oo sitä mitä sul. En saa sua mielestäni pois. En koskaan 😔"</p><p></p><p></p><p>Kertoo iha vittu tarpeeks</p><p></p><p>Eunkwangista taas kirjotin näin:</p><p>"Tää on törkeintä mitä voi olla :DDDDDDDDDD MUT TÄN KUITENKIN SANON: en ois voinu estää tätä ikinä. En ois voinu ikinä estää tätä rakastumista eunkwangiin"</p><p></p><p>Kertoo iha vittu tarpeeks</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Sitä en tiedä miks pitää olla kaks tollasta mut ..... Näköjään piti.</p><p></p><p></p><p>..ainiin ja huista tää:</p><p>"Ku katoin sitä vidii mis hui ettii kaikki sen lookaliket niin siin kohtaa tiesin et se on oikeasti yks pahimmista, koskaan.</p><p></p><p></p><p></p><p>Tiesin sen kyl jo aiemmin mut siinä kohtaa mul iski jotenki täysin se."</p><p>🙂</p><p></p><p></p><p>. siitä sitten vaan pohtimaan asioita.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151380, member: 34"] Eunkwang ja villu on molemmat sellasia että mulla ei ollu mahdollisuutta niiden kans. Molemmat tuntuu sellasilt etten voinut estää sitä ikinä.. Oon kirjottanut aikoinaan näin villusta: "Sä oot mun elämä. Aina. En voi olla ilman sua 😔 ei mikään onnistu ilman sua 😔 mua pelottaa tää miten paljon rakastan sua. En sais rakastaa koska kaikki on niin vaikeeta. Mut mä tiiän et me kuulutaa yhteen. Mä tiiän et meiän pitäs olla yhdessä. En tiiä miks mun pitäs koskaa enää aatella ketää muuta. En tiiä miks haikailisin muiden perää ku niil ei oo sitä mitä sul. En saa sua mielestäni pois. En koskaan 😔" Kertoo iha vittu tarpeeks Eunkwangista taas kirjotin näin: "Tää on törkeintä mitä voi olla :DDDDDDDDDD MUT TÄN KUITENKIN SANON: en ois voinu estää tätä ikinä. En ois voinu ikinä estää tätä rakastumista eunkwangiin" Kertoo iha vittu tarpeeks Sitä en tiedä miks pitää olla kaks tollasta mut ..... Näköjään piti. ..ainiin ja huista tää: "Ku katoin sitä vidii mis hui ettii kaikki sen lookaliket niin siin kohtaa tiesin et se on oikeasti yks pahimmista, koskaan. Tiesin sen kyl jo aiemmin mut siinä kohtaa mul iski jotenki täysin se." 🙂 . siitä sitten vaan pohtimaan asioita. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja