Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151444" data-attributes="member: 34"><p>Vaikka just sanoin että villu ja Timppa ON lääh ja puuh MUTTA KUN</p><p></p><p>ei se sitä tarkota</p><p></p><p>Et oisin in the mood</p><p></p><p>I'm just saying but its</p><p></p><p>Different shit still</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Like</p><p></p><p></p><p>I'M NOT THINKING ABOUT SEX when i say that</p><p></p><p>I'm thinking IDK? IDK</p><p></p><p></p><p>or am i thinking about sex</p><p></p><p>WHAT am i feeling for these people</p><p></p><p>I STILL DONT UNDERSTAND 😂</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>siis mitä helv ne on sexyi mut en mä silti seksiä halua mut miks sit.. oon sillee "😏😏" mut its not that deep</p><p></p><p>Like i'm like "uh" mut en mä tiiä it never goes to that sex level lol.</p><p></p><p>Siis ainakaan nytten.</p><p></p><p>Aikasemminhan oon ajatellut timpasta paljonkin kaikenlaista 💀</p><p></p><p>Ja öö? Entä villust ku en oo nyt satavarma. Oon varmaan ajatellut mutta en niin paljon ehkä kuin timpasta.</p><p></p><p></p><p>Lääh puuh ne silti yhä on mut it just doesnt go to that level, THANK GOD </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>MERKILLISTÄ</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>mikään ei ole merkillisempää kuin ihmisen seksuaalisuus</p><p></p><p></p><p>Ja tää on sit fakta 🙂</p><p></p><p></p><p>..............</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Hmm</p><p></p><p></p><p>Mustasukkaisuus on muuten real täl hetkel</p><p></p><p></p><p>Villust 🙂</p><p></p><p>Ei luoja</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151444, member: 34"] Vaikka just sanoin että villu ja Timppa ON lääh ja puuh MUTTA KUN ei se sitä tarkota Et oisin in the mood I'm just saying but its Different shit still Like I'M NOT THINKING ABOUT SEX when i say that I'm thinking IDK? IDK or am i thinking about sex WHAT am i feeling for these people I STILL DONT UNDERSTAND 😂 siis mitä helv ne on sexyi mut en mä silti seksiä halua mut miks sit.. oon sillee "😏😏" mut its not that deep Like i'm like "uh" mut en mä tiiä it never goes to that sex level lol. Siis ainakaan nytten. Aikasemminhan oon ajatellut timpasta paljonkin kaikenlaista 💀 Ja öö? Entä villust ku en oo nyt satavarma. Oon varmaan ajatellut mutta en niin paljon ehkä kuin timpasta. Lääh puuh ne silti yhä on mut it just doesnt go to that level, THANK GOD MERKILLISTÄ mikään ei ole merkillisempää kuin ihmisen seksuaalisuus Ja tää on sit fakta 🙂 .............. Hmm Mustasukkaisuus on muuten real täl hetkel Villust 🙂 Ei luoja [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja