Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151460" data-attributes="member: 34"><p>Nyt taas siis oonko mä ihan oikeasti missannu jotain kun en vaan ymmärrä tiettyjen ihmisten ajatuksia? En vieläkään vaan tajua sitä miten joku voi tosissaan tykätä jostain ja sitten sitä yhtäkkiä häiritseeki sen muuttunu paino, mihin suuntaan vaan? Mä en vaan TAJUA tätä. Ainakin minä, siis mähän tykkään villusta oikeasti ja se ainakin mun silmään sattuu näyttämään hyvältä sekä sillon laihana että isompana. Aina söötti. Koska satun olee sekasin siitä. Niin onko se sitten oikeasti niin että nämä tyypit joita tämmöset häiritsee, ei alunperin ole edes tarpeeksi rakastunut jos viehätys loppuu 🤔 ehkä se ei ole oikea henkilö sulle sit? Tulee itselleni vaan joka kerta tämä mieleen kun kuulen jotain tollasta. Sillee sen sijaan että käskisit naisesi laihduttamaan, niin etsi vain suosiolla mieluummin uusi sulle sopivampi koska ei kuulosta edes oikealta tyypiltä sulle?? </p><p></p><p>Tai niinkun... Must tuntuu et mä henkilökohtaisesti en koskaan tule ymmärtämään tota ajatusmaailmaa. Mulle se on niin että jos mä todellisuudessa oon rakastunu johonkuhun, niin ei siinä muuttunut ulkonäkö haittaa. Mulle se on aina vaan niin et its still the same person and im in love with that person.</p><p></p><p>Mä todella en ymmärrä, siis ihan rehellisesti. Eipä mun tarvitsekaan. En edes haluakaan ymmärtää:D</p><p></p><p></p><p></p><p>Tuli vain mieleen kun katoin jotai kuvaa ja identifioin oman vartalotyyppini siitä mut sit ajattelin että jos mä koskaan olisin isompi tai pienempi, niin kyl mä haluaisin että mun rakas (hypoteettinen sellainen) tykkäis must yhtä lailla. Et se ei loppuis vaa siks jos ulkonäkö muuttuu. Koska niin mäkin koen niistä joihin mulla on tunteita. Ei mua haittaa muuttunut ulkonäkö. Nii se tuntuis vaa nii FEIKILT jos jotain haittaa. Ihan oikeasti. Its so fake pls. (Ja nyt alkoi soida päässä fake love)</p><p></p><p>Mut oikeesti. Thats not... Real?? You're not in love. Or maybe you are but it just goes away but it wasnt too strong in the first place. It might be being in love but its definitely not strong or anything.</p><p></p><p>Itse en vain ymmärrä.</p><p></p><p>What if i end up with someone who doesnt truly love me 😭😭</p><p></p><p>I mean, ei syytä huoleen ollenkaan, koska en päädy yhteen kenenkään kanssa joten 😂 ei hätää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151460, member: 34"] Nyt taas siis oonko mä ihan oikeasti missannu jotain kun en vaan ymmärrä tiettyjen ihmisten ajatuksia? En vieläkään vaan tajua sitä miten joku voi tosissaan tykätä jostain ja sitten sitä yhtäkkiä häiritseeki sen muuttunu paino, mihin suuntaan vaan? Mä en vaan TAJUA tätä. Ainakin minä, siis mähän tykkään villusta oikeasti ja se ainakin mun silmään sattuu näyttämään hyvältä sekä sillon laihana että isompana. Aina söötti. Koska satun olee sekasin siitä. Niin onko se sitten oikeasti niin että nämä tyypit joita tämmöset häiritsee, ei alunperin ole edes tarpeeksi rakastunut jos viehätys loppuu 🤔 ehkä se ei ole oikea henkilö sulle sit? Tulee itselleni vaan joka kerta tämä mieleen kun kuulen jotain tollasta. Sillee sen sijaan että käskisit naisesi laihduttamaan, niin etsi vain suosiolla mieluummin uusi sulle sopivampi koska ei kuulosta edes oikealta tyypiltä sulle?? Tai niinkun... Must tuntuu et mä henkilökohtaisesti en koskaan tule ymmärtämään tota ajatusmaailmaa. Mulle se on niin että jos mä todellisuudessa oon rakastunu johonkuhun, niin ei siinä muuttunut ulkonäkö haittaa. Mulle se on aina vaan niin et its still the same person and im in love with that person. Mä todella en ymmärrä, siis ihan rehellisesti. Eipä mun tarvitsekaan. En edes haluakaan ymmärtää:D Tuli vain mieleen kun katoin jotai kuvaa ja identifioin oman vartalotyyppini siitä mut sit ajattelin että jos mä koskaan olisin isompi tai pienempi, niin kyl mä haluaisin että mun rakas (hypoteettinen sellainen) tykkäis must yhtä lailla. Et se ei loppuis vaa siks jos ulkonäkö muuttuu. Koska niin mäkin koen niistä joihin mulla on tunteita. Ei mua haittaa muuttunut ulkonäkö. Nii se tuntuis vaa nii FEIKILT jos jotain haittaa. Ihan oikeasti. Its so fake pls. (Ja nyt alkoi soida päässä fake love) Mut oikeesti. Thats not... Real?? You're not in love. Or maybe you are but it just goes away but it wasnt too strong in the first place. It might be being in love but its definitely not strong or anything. Itse en vain ymmärrä. What if i end up with someone who doesnt truly love me 😭😭 I mean, ei syytä huoleen ollenkaan, koska en päädy yhteen kenenkään kanssa joten 😂 ei hätää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja