Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151506" data-attributes="member: 34"><p>Ja se on juurikin näin</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ei mutta mä siis vielki riudun timpan takii siis näkeehän sen jo tästä</p><p></p><p>MENEEKÖ VUOSIA VIISI 🤔🗿</p><p></p><p></p><p></p><p>vuosia on mennyt nyt periaatteessa se 3</p><p></p><p>💀</p><p></p><p></p><p>ei ei ei vittu ei</p><p></p><p>Ja villun kohal fuck it lasken sen 2019 koska se kuitenkin on sinänsä selvä keissi. Joten siin mieles 4 vuotta.</p><p></p><p></p><p>Eikö sillon timppaki pitäs laskee 2019 kosk se oli 2019... Itse asiassa pitäs. Joten 4 vuotta seki.</p><p></p><p></p><p></p><p>Eli niiku kokonaisuudessaa timppa ja villu molemmat sen 4 vuotta 2019 asti.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja eunkwang.................. No en edes sano mitään.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mikä on "hauskaa" niin eunkwang liittyy molempiin koska sillon olin sillee "en kestä ilman villuu jos en saa sitä jos tuun olee ton tyypin kaa"</p><p></p><p>Ja timppa no nii sillon suihkus lmao kauhee rakastumine just käynnistyny timppaan ja sit vaa oon sillee juu mut ehkä se keissi tapahtuu vielä tulevaisuudessa joskus</p><p></p><p></p><p>No vittu</p><p></p><p></p><p>Emmä tiiä.</p><p></p><p></p><p></p><p>Its more difficult than i thought.</p><p></p><p>Actually its impossible.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Vaikka olisin eunkwangin kaa..... Girl what, i'll never get over villu & timbs.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>This is not ideal</p><p></p><p>Thats all i can say about this</p><p></p><p>THESE</p><p></p><p>thats all i can say about these</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>But i'm just saying that: i can't get timbs out of my mind.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Rakastumiset vaan jatkuu</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Oon epätoivon partaalla koska nään ettei tää oo ohi eikä se tule koskaan olemaan ohi myöskään.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Olin sillee juu ne o vanhoja aikoja ne keväät 2021 ja ne ajat ja nyt huomaan että oon siellä taas except its 2023 and i'm LOSING my mind</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151506, member: 34"] Ja se on juurikin näin Ei mutta mä siis vielki riudun timpan takii siis näkeehän sen jo tästä MENEEKÖ VUOSIA VIISI 🤔🗿 vuosia on mennyt nyt periaatteessa se 3 💀 ei ei ei vittu ei Ja villun kohal fuck it lasken sen 2019 koska se kuitenkin on sinänsä selvä keissi. Joten siin mieles 4 vuotta. Eikö sillon timppaki pitäs laskee 2019 kosk se oli 2019... Itse asiassa pitäs. Joten 4 vuotta seki. Eli niiku kokonaisuudessaa timppa ja villu molemmat sen 4 vuotta 2019 asti. Ja eunkwang.................. No en edes sano mitään. Mikä on "hauskaa" niin eunkwang liittyy molempiin koska sillon olin sillee "en kestä ilman villuu jos en saa sitä jos tuun olee ton tyypin kaa" Ja timppa no nii sillon suihkus lmao kauhee rakastumine just käynnistyny timppaan ja sit vaa oon sillee juu mut ehkä se keissi tapahtuu vielä tulevaisuudessa joskus No vittu Emmä tiiä. Its more difficult than i thought. Actually its impossible. Vaikka olisin eunkwangin kaa..... Girl what, i'll never get over villu & timbs. This is not ideal Thats all i can say about this THESE thats all i can say about these But i'm just saying that: i can't get timbs out of my mind. Rakastumiset vaan jatkuu Oon epätoivon partaalla koska nään ettei tää oo ohi eikä se tule koskaan olemaan ohi myöskään. Olin sillee juu ne o vanhoja aikoja ne keväät 2021 ja ne ajat ja nyt huomaan että oon siellä taas except its 2023 and i'm LOSING my mind [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja