Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151518" data-attributes="member: 34"><p>hei oikeesti miks timppa on niin söpö tunnen itteni niin tyhmäks jotenki</p><p></p><p>Rakastuminen on tyhmää</p><p></p><p>Varsinkin 60-vuotiaaseen mieheen rakastuminen</p><p></p><p>Mutta ei siitä auta valittaa, se on mitä on. Enhän tälle mitään voi. Yleensäkin totta on se että rakkaudelle ei oikein voi mitään, ja se siitä.</p><p></p><p>Ihan totta, ei se mun syy oo. Saattaisin itse haluta niin ettei tätä olis tapahtunut koskaa mut mult ei kysytty 🤷 </p><p></p><p>Tähän se mun kamun sillon lausuma yksinkertainen viisaus: "toiset vaan tykkää vanhemmista"</p><p></p><p>Se oli yksinkertainen mutta hyvä lausahdus 😂😂😂😂😂😂😂🗿</p><p></p><p></p><p>VENAA en ees muista tätä muistoo tarpeeks kirkkaasti, siis mikä vittu siinä oli tapahtunu</p><p></p><p>Muistan että itkin tai mul oli jotenki tosi huono olo. Siis mul oli joku ihan hirvee ahdistus. Ja tää oli siinä noin 11-14-vuotiaana tai jotain. Joop. Sitte olin ihastunu siihen johonkin ohjaajaan. Mut se oli joku.... En osaa sanoo varmaks mutta vähintään 30. Todennäköisesti 40ish, veikkaisin itse. No siis totta kai se on sen ikäiselle tosi vanha tykätä. Siis varsinkin siksi koska tietenkin kaikki ne mun kaverit tykkäs.. no, ei kukaan ainakaan ton ikäisistä. Ei se oo ihme että tuntuu oudolta. Mut itkinkö mä edes sen takia vai miks mä itkin? Mulle on itelleni jääny vähän epäselväks itkinkö mä sen takia että olin ihastunut siihen vai jonku muun asian takia. Todennäköisesti siksi että olin ihastunut siihen mutta sitten voi olla että siin oli lisäks joku muukin syy mikä sitten vähän ahdisti, ku mul on kerran sellainen fiilis jäänyt, että se ois ollu vähän muustakin. Mutta varmaan siitäkin. Tai sit jos se ei ollu ees siitä iästä vaan se et ihastuminen on AINA ihan paskaa :D </p><p></p><p>No ei mut muistan kyl et olin confused en niiku ymmärtänyt miks vitussa tykkään siitä 😶 omg se oli niin voimakas ihastus en kestä. Olin ihan kujalla ja pää pehmentynyt. Idk i guess he was just so sexy. lmao.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ei mä en kestä muistella näit cringe muistoja :DDDDDDD LOPETTAKAA omg en kestä.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut olin siis ihan tosi tosi tosi confused. Muistan vieläkin ku kävelin siel ja pohdin et tyylii oonko tosissaa kuses siihe. Olin vaa nii confused xDDDDD hELP ME</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Aika hienoo mitä täst sit lopulta tuli viel myöhemminkin</p><p></p><p></p><p>Sillee tuossa iässä: opettajat ja ohjaajat muun muassa</p><p>Nowadays: villu ja timppa muun muassa 🗿</p><p></p><p></p><p></p><p>Cant say i'm surprised</p><p></p><p></p><p>Niin normi meikäläisen setit</p><p></p><p>Its............. My sexuality? 😂</p><p></p><p>whats going on</p><p></p><p>Yea</p><p></p><p></p><p>qualitymonkey is very confused, please help her 💀</p><p>.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>No, i'm actually so confused</p><p></p><p></p><p></p><p>Like</p><p></p><p>In general i'm confused</p><p></p><p>I dont even know what i'm thinking so theres that</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151518, member: 34"] hei oikeesti miks timppa on niin söpö tunnen itteni niin tyhmäks jotenki Rakastuminen on tyhmää Varsinkin 60-vuotiaaseen mieheen rakastuminen Mutta ei siitä auta valittaa, se on mitä on. Enhän tälle mitään voi. Yleensäkin totta on se että rakkaudelle ei oikein voi mitään, ja se siitä. Ihan totta, ei se mun syy oo. Saattaisin itse haluta niin ettei tätä olis tapahtunut koskaa mut mult ei kysytty 🤷 Tähän se mun kamun sillon lausuma yksinkertainen viisaus: "toiset vaan tykkää vanhemmista" Se oli yksinkertainen mutta hyvä lausahdus 😂😂😂😂😂😂😂🗿 VENAA en ees muista tätä muistoo tarpeeks kirkkaasti, siis mikä vittu siinä oli tapahtunu Muistan että itkin tai mul oli jotenki tosi huono olo. Siis mul oli joku ihan hirvee ahdistus. Ja tää oli siinä noin 11-14-vuotiaana tai jotain. Joop. Sitte olin ihastunu siihen johonkin ohjaajaan. Mut se oli joku.... En osaa sanoo varmaks mutta vähintään 30. Todennäköisesti 40ish, veikkaisin itse. No siis totta kai se on sen ikäiselle tosi vanha tykätä. Siis varsinkin siksi koska tietenkin kaikki ne mun kaverit tykkäs.. no, ei kukaan ainakaan ton ikäisistä. Ei se oo ihme että tuntuu oudolta. Mut itkinkö mä edes sen takia vai miks mä itkin? Mulle on itelleni jääny vähän epäselväks itkinkö mä sen takia että olin ihastunut siihen vai jonku muun asian takia. Todennäköisesti siksi että olin ihastunut siihen mutta sitten voi olla että siin oli lisäks joku muukin syy mikä sitten vähän ahdisti, ku mul on kerran sellainen fiilis jäänyt, että se ois ollu vähän muustakin. Mutta varmaan siitäkin. Tai sit jos se ei ollu ees siitä iästä vaan se et ihastuminen on AINA ihan paskaa :D No ei mut muistan kyl et olin confused en niiku ymmärtänyt miks vitussa tykkään siitä 😶 omg se oli niin voimakas ihastus en kestä. Olin ihan kujalla ja pää pehmentynyt. Idk i guess he was just so sexy. lmao. Ei mä en kestä muistella näit cringe muistoja :DDDDDDD LOPETTAKAA omg en kestä. Mut olin siis ihan tosi tosi tosi confused. Muistan vieläkin ku kävelin siel ja pohdin et tyylii oonko tosissaa kuses siihe. Olin vaa nii confused xDDDDD hELP ME Aika hienoo mitä täst sit lopulta tuli viel myöhemminkin Sillee tuossa iässä: opettajat ja ohjaajat muun muassa Nowadays: villu ja timppa muun muassa 🗿 Cant say i'm surprised Niin normi meikäläisen setit Its............. My sexuality? 😂 whats going on Yea qualitymonkey is very confused, please help her 💀 . No, i'm actually so confused Like In general i'm confused I dont even know what i'm thinking so theres that [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja