Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151527" data-attributes="member: 34"><p>See this SHIT?</p><p></p><p>its a pattern</p><p></p><p>Its a pattern</p><p></p><p>A PATTERN FOR SURE ei vittu oikeesti nyt be serious</p><p></p><p>Lisäksi: jonttu, pepe, jens, juha, costi, arto, santtu.</p><p></p><p></p><p>PLEASE TELL ME WHY lmao en saa henkee.</p><p></p><p>Niin ja tietty Aki, meinasin unohtaa.</p><p></p><p>Ja tõnu tietty, meinasin unohtaa.</p><p></p><p>EN SAAA HENKEE KATO NY TÄTÄ 😂😂😂</p><p></p><p></p><p>ei ei ei</p><p></p><p>SIIS Timppa villu Chris jens jonttu pepe arto santtu aki tõnu juha costi AINAKIN.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mikä helveTTI siinä on 😭😂</p><p></p><p></p><p>MIKS? miksi?</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>I just 😭</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>I'M ON THE RIGHT TRACK BABY I WAS BORN THIS WAY</p><p>OOH THERE AINT NO OTHER WAY</p><p>BABY I WAS BORN THIS WAY🎶😂</p><p></p><p></p><p>i can see there really is no other way.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>ainut vaa mitä oon tosissaa näiden vuosien varrella joskus miettinyt huolestuneena on se et oonko jotenki sairas.</p><p></p><p></p><p>siis ihan valehtelematta sitä miettii OIKEESTI et oonko sairas jotenkin</p><p></p><p>silleee se on helppo sanoo muiden et eihä tos ny mitää mut en mä tiedä, mä aina, aikoinaan ainakin, olin jotenkin tarpeettoman huolissaan</p><p></p><p>sitä voi verrata just vaik homouteen sillee et miettii iha hädissää et hetkinen nyt, mitä mitä mitä mistä on kyse</p><p></p><p>ei siin sinänsä muute mut ku pari asiaa toteutuu siin vaihees ni soppa on valmis:</p><p>- ensinnäkin huomaat olevas selkeesti erilainen ku muut ni mietit onks tää joku sairaus</p><p>- toiseks asia josta ei välttämättä tuu puhuttua kuitenkaan niin avoimesti niin sit sitä miettii päässään ja on sillee WHAT is this, yksin kun miettii niin huolestuttaa viel enemmän tietty</p><p>- kolmanneks sit viel jos sattuu tulee sellasii kommenttei kuten "ei tuo normaalia ole" tai jotain sen tyyppist nii siinähä sit oot iha hädässä 😶😂</p><p></p><p>no joo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151527, member: 34"] See this SHIT? its a pattern Its a pattern A PATTERN FOR SURE ei vittu oikeesti nyt be serious Lisäksi: jonttu, pepe, jens, juha, costi, arto, santtu. PLEASE TELL ME WHY lmao en saa henkee. Niin ja tietty Aki, meinasin unohtaa. Ja tõnu tietty, meinasin unohtaa. EN SAAA HENKEE KATO NY TÄTÄ 😂😂😂 ei ei ei SIIS Timppa villu Chris jens jonttu pepe arto santtu aki tõnu juha costi AINAKIN. Mikä helveTTI siinä on 😭😂 MIKS? miksi? I just 😭 I'M ON THE RIGHT TRACK BABY I WAS BORN THIS WAY OOH THERE AINT NO OTHER WAY BABY I WAS BORN THIS WAY🎶😂 i can see there really is no other way. ainut vaa mitä oon tosissaa näiden vuosien varrella joskus miettinyt huolestuneena on se et oonko jotenki sairas. siis ihan valehtelematta sitä miettii OIKEESTI et oonko sairas jotenkin silleee se on helppo sanoo muiden et eihä tos ny mitää mut en mä tiedä, mä aina, aikoinaan ainakin, olin jotenkin tarpeettoman huolissaan sitä voi verrata just vaik homouteen sillee et miettii iha hädissää et hetkinen nyt, mitä mitä mitä mistä on kyse ei siin sinänsä muute mut ku pari asiaa toteutuu siin vaihees ni soppa on valmis: - ensinnäkin huomaat olevas selkeesti erilainen ku muut ni mietit onks tää joku sairaus - toiseks asia josta ei välttämättä tuu puhuttua kuitenkaan niin avoimesti niin sit sitä miettii päässään ja on sillee WHAT is this, yksin kun miettii niin huolestuttaa viel enemmän tietty - kolmanneks sit viel jos sattuu tulee sellasii kommenttei kuten "ei tuo normaalia ole" tai jotain sen tyyppist nii siinähä sit oot iha hädässä 😶😂 no joo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja