Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151531" data-attributes="member: 34"><p>No ei mut jos realistisesti ajattelee niin mieti jos on just joku mun ikänen tai nuorempikin ja huomaa olevansa tämmönen nii on se sillee MITÄ VITTUU</p><p></p><p>hahahaha</p><p></p><p>Sillee ei voi ajatella että se on tavalline juttu sillee</p><p></p><p>Sen osottaa jo se kommentti villust omg se oli kyl paras</p><p></p><p>"Se on 56v vanha ei pahalla mut vähän outoo" siis mua ei ahista toi silleen mut mua naurattaa kun tuostahan sen jo huomaa silti et ei sitä nyt mitenkään ihan tavallisena pidetä.</p><p></p><p>Niin mikäs ihme se edes on et on vähän silleen "hetkinen..... APUA missä mennään"</p><p></p><p>Kkkkk</p><p></p><p>"Vähän outoo" no EHKÄPÄ</p><p></p><p></p><p></p><p>TOTTA KAI sä oot sillee eksistentiaalinen kriisi kuka mä oon mikä mä oon ja miks</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151531, member: 34"] No ei mut jos realistisesti ajattelee niin mieti jos on just joku mun ikänen tai nuorempikin ja huomaa olevansa tämmönen nii on se sillee MITÄ VITTUU hahahaha Sillee ei voi ajatella että se on tavalline juttu sillee Sen osottaa jo se kommentti villust omg se oli kyl paras "Se on 56v vanha ei pahalla mut vähän outoo" siis mua ei ahista toi silleen mut mua naurattaa kun tuostahan sen jo huomaa silti et ei sitä nyt mitenkään ihan tavallisena pidetä. Niin mikäs ihme se edes on et on vähän silleen "hetkinen..... APUA missä mennään" Kkkkk "Vähän outoo" no EHKÄPÄ TOTTA KAI sä oot sillee eksistentiaalinen kriisi kuka mä oon mikä mä oon ja miks [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja