Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151676" data-attributes="member: 34"><p>VITTU KOHTALOKAS VIDI:</p><p>[MEDIA=youtube]NOzQUKA-lQM[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>SE ei ollu sattumaa. Eikä villukaan. Eikä eunkwang. En tiedä miks nois kaikis kolmessa on toi joku tollanen outo alku????????????</p><p></p><p>Ainii sit viel sekin KAUAN sitten kun näin kuvan yhdestä timppa-nimisestä henkilöstä (ei kukaan siis ketä tuntisin edes, se oli periaatteessa melko random tyyppi, siis en tuntenut sitä ollenkaan) niin sitten mulla tuli joku sellainen ajatus että ihan kun tulisin joskus tulevaisuudessa tykkää jostain timppa-nimisestä henkilöstä. Ihan siis valehtelematta näin kävi. Tämmöinenkin. Ja tää oli tapahtunut siis joskus 2014-2017...</p><p></p><p>Muistan että sekin vähän hämment, mutta ei ehkä yhtä paljon kuin seo eunkwang..</p><p></p><p>Ja villu pelkästään sen nimen lukeminen olin vaa sillee.. "villu tamme.. sounds like my crush" tyylil. Ja vasta sen jälkeen sain tietää milt se ees näyttää. En tiennyt siitä mitään ennen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151676, member: 34"] VITTU KOHTALOKAS VIDI: [MEDIA=youtube]NOzQUKA-lQM[/MEDIA] SE ei ollu sattumaa. Eikä villukaan. Eikä eunkwang. En tiedä miks nois kaikis kolmessa on toi joku tollanen outo alku???????????? Ainii sit viel sekin KAUAN sitten kun näin kuvan yhdestä timppa-nimisestä henkilöstä (ei kukaan siis ketä tuntisin edes, se oli periaatteessa melko random tyyppi, siis en tuntenut sitä ollenkaan) niin sitten mulla tuli joku sellainen ajatus että ihan kun tulisin joskus tulevaisuudessa tykkää jostain timppa-nimisestä henkilöstä. Ihan siis valehtelematta näin kävi. Tämmöinenkin. Ja tää oli tapahtunut siis joskus 2014-2017... Muistan että sekin vähän hämment, mutta ei ehkä yhtä paljon kuin seo eunkwang.. Ja villu pelkästään sen nimen lukeminen olin vaa sillee.. "villu tamme.. sounds like my crush" tyylil. Ja vasta sen jälkeen sain tietää milt se ees näyttää. En tiennyt siitä mitään ennen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja