Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151685" data-attributes="member: 34"><p>Omggg rakastan eunkwangiaaaaa</p><p></p><p>Okei kirjotan nyt nää kaikki random asiat tähän D::::</p><p></p><p>Näin unta ainakin timpasta ja eunkwangista ja siis se pisti mut ihan sekasin:/ en kestä ajatella niitä unia lol</p><p></p><p>Sit en ymmärrä ees mitä yleensäkää tapahtu</p><p></p><p>Mut kans aloin yöllä kaivata L niin paljon että saatoin itkeä :Dd ja oon viimeks nähny sen 2017 :DDDDD et jotai rajaa nyt. Tuli vaa sellane olo et ei en kestä tätä, olin niin niin super sekasin siit. Tuli vaa ikävä yhtäkkiä. Outoo et vielki ajattelen sitä. Enkä tiedä edes mistä se tuli mieleen.</p><p></p><p></p><p>Joten sit olin sillee jooooo lopeta nyt sul on täl hetkel 7 miestä joita ajattelet L villu eunkwang timppa hui yuto taeil nii ei vittu. Et ok</p><p></p><p>Ja ne unet eunkwang vaa pyöri jossai i think se oli suomes sit olin samas paikas ku se ja etin sitä vaa jostai kai ja sit se oli nii vitu ihana ja <33333333 sit timppa niin olin jossai emt istuin sen vieres tai jotai ja se koski mua ei kai siin mitää sen kummempaa mut kuitenki se oli .. ihanaa :| et vittu eihä siinä, vittu mikä uni, kyllä vituttaa xD</p><p></p><p>Kaiken lisäks olin sit jossai vaihees vähän ööööö sellai horny eunkwangin JA timpan takia ainaki et totaaaaaaaaaaaaaaaaaa</p><p></p><p>Se tuntu kyl taas nii randomilt ajatella timpast jotai sellast niiku wtf</p><p></p><p>En ees tiiä millo viimeks</p><p></p><p>Eikä ees aavistusta mistä se alko. Oon ihan pihal et mitä siin aluks tapahtu. Sen tiedän et mietin sitä unta ja olin ihan sydämet silmis mut miks se seksuaaliseks meni? Ainii.. hups. Siin uneski oli jotai seksuaalist lisäks. Ehkä sen takii sitte. Oh okay joo nyt muistan.</p><p></p><p></p><p>UPS MITÄ VITTUA olin kans aatellu L:stä jotain idk idk jotai sex stuff. ...., Sillon yöllä????? Mut sit siin unes nii se sex stuff oli kyl i think timpan kaa ainaki???????????? Wtf. Muista en oo varma.</p><p></p><p>Ja ööö</p><p></p><p>MITÄ HELVETTIÄÄÄÄÄÄÄÄÄ</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>olin oikeest sillai aamul että NYT TULEE RAJA VASTAAN mitä vittua täällä tapahtuu</p><p></p><p></p><p>Ei VITTU</p><p></p><p>ja oon vielki sillee nyt on tullu raja vastaan saaaaaakelisti</p><p></p><p>tUNTUU OUDOLTA</p><p></p><p>niiku</p><p></p><p>Rakastuminen</p><p></p><p>Mut..</p><p></p><p>Sexual stuff????? Eiiiii eiiii yäk 😂</p><p></p><p></p><p>Eii mitä tapahtuu mä en YMMÄRRÄ</p><p></p><p></p><p>EIIII LOPETAAAAAAAAAA</p><p>niiku just forget everythings thank you</p><p></p><p></p><p></p><p>Joooooh ok mietin timppaa liikaa öö se uni oli söps</p><p></p><p>Se oli nii lähellä mua</p><p></p><p>I</p><p></p><p>I need it :(</p><p></p><p>Ei sitä sexual stuff mut vaa läheisyys</p><p></p><p>It was so cute</p><p></p><p></p><p></p><p>OK LEAVE</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>mut täst näkee et sitä mitä ajattelee sitä saat myös unissas....... Ainakin... Joskus.......</p><p></p><p></p><p>Koska joskus on käyny niinkin etten oo ajatellu esim timppaa mut oon silti yhtäkkiä nähny unta siit</p><p></p><p>Vai kuka se oli</p><p></p><p>Vai olikse joku villu uni</p><p></p><p>Vai kuka:D mut varmasti noin on käyny joskus, muistelisin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151685, member: 34"] Omggg rakastan eunkwangiaaaaa Okei kirjotan nyt nää kaikki random asiat tähän D:::: Näin unta ainakin timpasta ja eunkwangista ja siis se pisti mut ihan sekasin:/ en kestä ajatella niitä unia lol Sit en ymmärrä ees mitä yleensäkää tapahtu Mut kans aloin yöllä kaivata L niin paljon että saatoin itkeä :Dd ja oon viimeks nähny sen 2017 :DDDDD et jotai rajaa nyt. Tuli vaa sellane olo et ei en kestä tätä, olin niin niin super sekasin siit. Tuli vaa ikävä yhtäkkiä. Outoo et vielki ajattelen sitä. Enkä tiedä edes mistä se tuli mieleen. Joten sit olin sillee jooooo lopeta nyt sul on täl hetkel 7 miestä joita ajattelet L villu eunkwang timppa hui yuto taeil nii ei vittu. Et ok Ja ne unet eunkwang vaa pyöri jossai i think se oli suomes sit olin samas paikas ku se ja etin sitä vaa jostai kai ja sit se oli nii vitu ihana ja <33333333 sit timppa niin olin jossai emt istuin sen vieres tai jotai ja se koski mua ei kai siin mitää sen kummempaa mut kuitenki se oli .. ihanaa :| et vittu eihä siinä, vittu mikä uni, kyllä vituttaa xD Kaiken lisäks olin sit jossai vaihees vähän ööööö sellai horny eunkwangin JA timpan takia ainaki et totaaaaaaaaaaaaaaaaaa Se tuntu kyl taas nii randomilt ajatella timpast jotai sellast niiku wtf En ees tiiä millo viimeks Eikä ees aavistusta mistä se alko. Oon ihan pihal et mitä siin aluks tapahtu. Sen tiedän et mietin sitä unta ja olin ihan sydämet silmis mut miks se seksuaaliseks meni? Ainii.. hups. Siin uneski oli jotai seksuaalist lisäks. Ehkä sen takii sitte. Oh okay joo nyt muistan. UPS MITÄ VITTUA olin kans aatellu L:stä jotain idk idk jotai sex stuff. ...., Sillon yöllä????? Mut sit siin unes nii se sex stuff oli kyl i think timpan kaa ainaki???????????? Wtf. Muista en oo varma. Ja ööö MITÄ HELVETTIÄÄÄÄÄÄÄÄÄ olin oikeest sillai aamul että NYT TULEE RAJA VASTAAN mitä vittua täällä tapahtuu Ei VITTU ja oon vielki sillee nyt on tullu raja vastaan saaaaaakelisti tUNTUU OUDOLTA niiku Rakastuminen Mut.. Sexual stuff????? Eiiiii eiiii yäk 😂 Eii mitä tapahtuu mä en YMMÄRRÄ EIIII LOPETAAAAAAAAAA niiku just forget everythings thank you Joooooh ok mietin timppaa liikaa öö se uni oli söps Se oli nii lähellä mua I I need it :( Ei sitä sexual stuff mut vaa läheisyys It was so cute OK LEAVE mut täst näkee et sitä mitä ajattelee sitä saat myös unissas....... Ainakin... Joskus....... Koska joskus on käyny niinkin etten oo ajatellu esim timppaa mut oon silti yhtäkkiä nähny unta siit Vai kuka se oli Vai olikse joku villu uni Vai kuka:D mut varmasti noin on käyny joskus, muistelisin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja