Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151686" data-attributes="member: 34"><p>Ööh ok</p><p></p><p>It feels good to be a slut</p><p></p><p>En oo ees käytännössä slut koska oon kirjaimellisesti neitsyt</p><p></p><p>Siis ihan oikeasti oon</p><p></p><p>Mut kyl tää ehkä pikkasen slutty behavior silleen tuntuu ku aattelet kummiski 7 miestä ja aattelet sexual stuff vähintään L:stä, timpasta, eunkwangista ja villusta. Jep ja olinha mä vivistäki siin vähän aikaa sitten sillee "i'm a bit turned on". Joten okei 7 miestä ja 1 nainen viel lisäks. Nii erittäin erittäin slutty behavior xD 😭😭😭😭</p><p></p><p></p><p>Vaikka neitsyt oonki</p><p></p><p>Mut oon kyl iha selkeesti kauhee slut.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>It feels goooood to be a sluuuuuut 👀👀👀👀👀👀</p><p></p><p>Muttaaaaaa.... Enpä sille mitään voi. Aika vaikee yrittää rajottaa luonnollisia reaktioita. Siis tarkotan ihan niitä seksuaalisia reaktioita mut myös ihan vaan sitä itse ihastumisen tunteita. Tai et eihän niille mitään voi. Ei oo mun syytä :Dd </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Omg i cant. Officially slutty behavior jos haluu montaa miestä ja naista. Niiku.. </p><p></p><p>1. Vivi</p><p>2. Villu</p><p>3. L</p><p>4. Timppa</p><p>5. Eunkwang</p><p>6. Hui</p><p>7. Taeil</p><p>8. Yuto</p><p></p><p>Must ei kyllä saa mitään (henkisesti) monogamista kirveelläkään. Hitto.</p><p></p><p>Mut en kyl ymmärrä miks pitää käyttää sellasta rumaa sanaa kuin lutka (tai huora? Yms) koska eihä siinä oo mitään pahaa. Nii en oikee ymmärrä miks yleensäkään siin on jotain pahaa. Niiku siinäkin että ihastuu moneen. Ku eiks siinäkin jo oo vähän sellanen negatiivinen kaiku. Vaik mitää ei tapahtuiskaa ni seki on jo sellast lutkamaista mikä on outoo koska mistä se negatiivinen kaiku siihen tulee oikee, ei siihen oo mitään loogista syytä. Mitä lutkamaista siinä on, VARSINKIN jos ei edes tapahdu mitään muuta kuin omassa päässä ja silleen? Niin en ymmärrä miks se tuntuu mulle niin siltä että ällöttää hiukan oma itseni. Silleen yritä nyt edes olla vähän kunnollisempi ees. Vaik kaikki onki pään sisällä.</p><p></p><p>Ei voi mitään se vaa on hirveen huoramaista meininkiä 😂 äh. Mut en voi sille mitään?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151686, member: 34"] Ööh ok It feels good to be a slut En oo ees käytännössä slut koska oon kirjaimellisesti neitsyt Siis ihan oikeasti oon Mut kyl tää ehkä pikkasen slutty behavior silleen tuntuu ku aattelet kummiski 7 miestä ja aattelet sexual stuff vähintään L:stä, timpasta, eunkwangista ja villusta. Jep ja olinha mä vivistäki siin vähän aikaa sitten sillee "i'm a bit turned on". Joten okei 7 miestä ja 1 nainen viel lisäks. Nii erittäin erittäin slutty behavior xD 😭😭😭😭 Vaikka neitsyt oonki Mut oon kyl iha selkeesti kauhee slut. It feels goooood to be a sluuuuuut 👀👀👀👀👀👀 Muttaaaaaa.... Enpä sille mitään voi. Aika vaikee yrittää rajottaa luonnollisia reaktioita. Siis tarkotan ihan niitä seksuaalisia reaktioita mut myös ihan vaan sitä itse ihastumisen tunteita. Tai et eihän niille mitään voi. Ei oo mun syytä :Dd Omg i cant. Officially slutty behavior jos haluu montaa miestä ja naista. Niiku.. 1. Vivi 2. Villu 3. L 4. Timppa 5. Eunkwang 6. Hui 7. Taeil 8. Yuto Must ei kyllä saa mitään (henkisesti) monogamista kirveelläkään. Hitto. Mut en kyl ymmärrä miks pitää käyttää sellasta rumaa sanaa kuin lutka (tai huora? Yms) koska eihä siinä oo mitään pahaa. Nii en oikee ymmärrä miks yleensäkään siin on jotain pahaa. Niiku siinäkin että ihastuu moneen. Ku eiks siinäkin jo oo vähän sellanen negatiivinen kaiku. Vaik mitää ei tapahtuiskaa ni seki on jo sellast lutkamaista mikä on outoo koska mistä se negatiivinen kaiku siihen tulee oikee, ei siihen oo mitään loogista syytä. Mitä lutkamaista siinä on, VARSINKIN jos ei edes tapahdu mitään muuta kuin omassa päässä ja silleen? Niin en ymmärrä miks se tuntuu mulle niin siltä että ällöttää hiukan oma itseni. Silleen yritä nyt edes olla vähän kunnollisempi ees. Vaik kaikki onki pään sisällä. Ei voi mitään se vaa on hirveen huoramaista meininkiä 😂 äh. Mut en voi sille mitään? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja