Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151718" data-attributes="member: 34"><p>ÖÖH</p><p></p><p>snif snif yohiosta tulee mieleen just ne ajat OMG vaikken yohioo sillon kuunnellukaa vaa an cafee yms. Kuuntelen an cafee kyl vielki silloin tällöin. Itse asiassa aika usein. Voi niitä aikoja 😍 tost mun korviksestki tulee mieleen siis kaikest tost ton tyyppisest tilpehöörist. En tiiä onks toi korvis cybershopist vai mistä helvetistä? Se voi olla joko cybershopist tai ninjast tai ehkä glitterist taiiiii.. no voi se olla jostain muualtaki :D vieläki vituttaa ku se yks panta glitterist katkesi tai jtn 😭</p><p></p><p>Frfr</p><p></p><p>Aattele mut 80v mummona sit kirjotan edelleen tälleen "frfr" ja "idk mut slay" 😂😂😂😭😭😭😭😭 ja oon sillee jep mun nuoruuden musaa on an cafe 🤭🤭🤭 hELP</p><p></p><p>En vaa voi kuvitella :DDDDDDDDD</p><p></p><p></p><p>LOPETA koko tää sukupolvi tulee olee sillonki viel sillee slay sis :DDDDDDDDDDDD apua</p><p></p><p>Ja kuuntelee just kaikkee no mitä näit ny on</p><p></p><p>Voin kuule vannoo et tuun kuuntelee kaikkee lissumusaa edelleen viel silloin</p><p></p><p>Just niit pahimpii kuten vaik jotai zara larssonii ei vittu</p><p></p><p>Kelaa 80v mummo kuuntelemas zara larssonii vittu seis</p><p></p><p>😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mut niin siinä käy.</p><p></p><p></p><p>Ei vittuuuuuu nauran onneks mul on ees näin hauskaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151718, member: 34"] ÖÖH snif snif yohiosta tulee mieleen just ne ajat OMG vaikken yohioo sillon kuunnellukaa vaa an cafee yms. Kuuntelen an cafee kyl vielki silloin tällöin. Itse asiassa aika usein. Voi niitä aikoja 😍 tost mun korviksestki tulee mieleen siis kaikest tost ton tyyppisest tilpehöörist. En tiiä onks toi korvis cybershopist vai mistä helvetistä? Se voi olla joko cybershopist tai ninjast tai ehkä glitterist taiiiii.. no voi se olla jostain muualtaki :D vieläki vituttaa ku se yks panta glitterist katkesi tai jtn 😭 Frfr Aattele mut 80v mummona sit kirjotan edelleen tälleen "frfr" ja "idk mut slay" 😂😂😂😭😭😭😭😭 ja oon sillee jep mun nuoruuden musaa on an cafe 🤭🤭🤭 hELP En vaa voi kuvitella :DDDDDDDDD LOPETA koko tää sukupolvi tulee olee sillonki viel sillee slay sis :DDDDDDDDDDDD apua Ja kuuntelee just kaikkee no mitä näit ny on Voin kuule vannoo et tuun kuuntelee kaikkee lissumusaa edelleen viel silloin Just niit pahimpii kuten vaik jotai zara larssonii ei vittu Kelaa 80v mummo kuuntelemas zara larssonii vittu seis 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mut niin siinä käy. Ei vittuuuuuu nauran onneks mul on ees näin hauskaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja