Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151777" data-attributes="member: 34"><p>Niiku en kestä olikse joku japanilainen nuori nainen jonka poikaystävä oli sanonu sille että sä oot lihonu, laihduta, tai jotain tän tyyppistä. Niin sit se nainen oikeesti laihdutti? Eikä jättäny sitä äijää? MIKÄ SUA VAIVAA MUIJA? älä alistu pls tollaseen toi on siis muutenki ihan henkistä väkivaltaa. For gods sake, LEAVE HIM ALREADY. ei se varmaan vieläkään sitä oo jättäny :DDDDDDDDDD sit ihmetellää voi miks mun itsetuntoni on huonossa jamassa. No Siksipä kun sä oot tollasen miehen kanssa etkä esim miehen kanssa joka kehuu, kunnioittaa, tykkää susta ja on aidosti rakastunut 🤷 mut yksinkin on paljon paljon parempi kun tollasen äijän kanssa.</p><p></p><p></p><p>Noh. Siis sääliks kyllä kävi kun katoin sitä tytsyä mutta, oma päätös jäädä. Itse en kelpuuttaisi. Jos mulla olisi äijä ja se sanoisi mulle laihduta niin se olis samantien heihei. Ei siinä oo neuvotteluvaraa enää. Se on varma kusipään merkki. Ainakin meikäläiselle. Mutta ihan samalla tavalla jos mun äijä sanois mulle "voisitsä lihottaa ittees" kattoisin sitä yhtä lailla kieroon ja rehellisesti sanottuna tuskin uskaltaisin jonku random feederin kanssa jäähä. En pidä sitäkään yhtään sen parempana. En ainakaan itselleni. Sellanen normaali äijä olis jees mutta onko niitä :D ei kai miehille kelpaa koskaan olit sellanen tai tollanen :D</p><p></p><p>Mutta ONNEKSI oon vapaa ja yksin 🎶 rehellisesti sanottuna, taidan pitää tästä paljon enemmän.</p><p></p><p>(Mutta siitä huolimatta kaipaan muun muassa kwangii :DDD)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151777, member: 34"] Niiku en kestä olikse joku japanilainen nuori nainen jonka poikaystävä oli sanonu sille että sä oot lihonu, laihduta, tai jotain tän tyyppistä. Niin sit se nainen oikeesti laihdutti? Eikä jättäny sitä äijää? MIKÄ SUA VAIVAA MUIJA? älä alistu pls tollaseen toi on siis muutenki ihan henkistä väkivaltaa. For gods sake, LEAVE HIM ALREADY. ei se varmaan vieläkään sitä oo jättäny :DDDDDDDDDD sit ihmetellää voi miks mun itsetuntoni on huonossa jamassa. No Siksipä kun sä oot tollasen miehen kanssa etkä esim miehen kanssa joka kehuu, kunnioittaa, tykkää susta ja on aidosti rakastunut 🤷 mut yksinkin on paljon paljon parempi kun tollasen äijän kanssa. Noh. Siis sääliks kyllä kävi kun katoin sitä tytsyä mutta, oma päätös jäädä. Itse en kelpuuttaisi. Jos mulla olisi äijä ja se sanoisi mulle laihduta niin se olis samantien heihei. Ei siinä oo neuvotteluvaraa enää. Se on varma kusipään merkki. Ainakin meikäläiselle. Mutta ihan samalla tavalla jos mun äijä sanois mulle "voisitsä lihottaa ittees" kattoisin sitä yhtä lailla kieroon ja rehellisesti sanottuna tuskin uskaltaisin jonku random feederin kanssa jäähä. En pidä sitäkään yhtään sen parempana. En ainakaan itselleni. Sellanen normaali äijä olis jees mutta onko niitä :D ei kai miehille kelpaa koskaan olit sellanen tai tollanen :D Mutta ONNEKSI oon vapaa ja yksin 🎶 rehellisesti sanottuna, taidan pitää tästä paljon enemmän. (Mutta siitä huolimatta kaipaan muun muassa kwangii :DDD) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja