Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151794" data-attributes="member: 34"><p>"mut ku sun pitää vaa löytää hyvä mies"</p><p></p><p>EIPÄS, ku mä en uskalla luottaa miehiin, ja sillä that's it.</p><p></p><p></p><p>Oon lukenut ihan liikaa juttuja, en vaan kykene enää luottamaan miehiin :D kaiken sen jälkeen mitä oon kuullut (ja kokenut itsekin jonkin verran).</p><p></p><p>Toisaalta oon kuullu naisistaki aika paljon juttuja... En taida uskaltaa luottaa niihinkään..</p><p></p><p>Aromanttisuus ja aseksuaalisuus siis, täältä tullaan. Sitten kun vain voisikin muuttaa itsensä vielä ihan oikeasti aromanttiseksi ja aseksuaaliksi.</p><p></p><p>Silleen "miten lakata tuntemasta mitään ketään kohtaan" :D</p><p></p><p>Helkkari, en uskaltais luottaa edes eunkwangiin. Tai no.. se nyt on aika enkeli kyllä. Hmnh. Uskaltaisinko. Jos tilaisuus siis edes tulisi (ei tule). No okei, eunkwang on ainut henkilö maailmassa johon pystyisin täs asias luottaa, jos tilaisuus tulisi, mutta sitä ei tule. Sen kohdalla voisin tehdä poikkeuksen, jos tilanne koskaan olisi sellainen.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Nah who am i kidding jos mulla olis ikinä mahollisuus timppaan juoksisin sen syliin kans heti koska oon todellakin niin heikko 🤭🤭🤭 ja TYHMÄ. </p><p></p><p></p><p>Hahahahsjsjdj</p><p></p><p>Painukaaaaaaaaaaaaaaaaa vittuunnnnnn</p><p></p><p></p><p>Some of these peopleeeeee</p><p></p><p>I swear to god :') i can't take it :') i'm thinking about eunkwang & Timppaaaaaaaa :'))))</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151794, member: 34"] "mut ku sun pitää vaa löytää hyvä mies" EIPÄS, ku mä en uskalla luottaa miehiin, ja sillä that's it. Oon lukenut ihan liikaa juttuja, en vaan kykene enää luottamaan miehiin :D kaiken sen jälkeen mitä oon kuullut (ja kokenut itsekin jonkin verran). Toisaalta oon kuullu naisistaki aika paljon juttuja... En taida uskaltaa luottaa niihinkään.. Aromanttisuus ja aseksuaalisuus siis, täältä tullaan. Sitten kun vain voisikin muuttaa itsensä vielä ihan oikeasti aromanttiseksi ja aseksuaaliksi. Silleen "miten lakata tuntemasta mitään ketään kohtaan" :D Helkkari, en uskaltais luottaa edes eunkwangiin. Tai no.. se nyt on aika enkeli kyllä. Hmnh. Uskaltaisinko. Jos tilaisuus siis edes tulisi (ei tule). No okei, eunkwang on ainut henkilö maailmassa johon pystyisin täs asias luottaa, jos tilaisuus tulisi, mutta sitä ei tule. Sen kohdalla voisin tehdä poikkeuksen, jos tilanne koskaan olisi sellainen. Nah who am i kidding jos mulla olis ikinä mahollisuus timppaan juoksisin sen syliin kans heti koska oon todellakin niin heikko 🤭🤭🤭 ja TYHMÄ. Hahahahsjsjdj Painukaaaaaaaaaaaaaaaaa vittuunnnnnn Some of these peopleeeeee I swear to god :') i can't take it :') i'm thinking about eunkwang & Timppaaaaaaaa :')))) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja