Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151810" data-attributes="member: 34"><p>Jooh haista vittu</p><p></p><p>Näin sellasta unta että kävelin jossain sit hui tuli siihe mun vierelle</p><p></p><p>Käveltii siin ja juteltii jotai</p><p></p><p>Sit kans siin unes oli varmasti eunkwang ja villu ainakin</p><p></p><p>Mut ne jäi mulle vähän epäselväks</p><p></p><p>Aika paljonki epäselväks oon iha kujal mitä tapahtu</p><p></p><p>Muutenki näi sekavaa oloo mul ei oo ollu koskaa, nyt ku heräsin</p><p></p><p>Mut huista mulle jäi tosi sellanen vahva tunne</p><p></p><p>No omal tavallaan kyl kaikest muustakin</p><p></p><p>Sit olin muutenkin jostain syystä oudolla tavalla kai kiimanen mutta en oikein ymmärrä kehen se kohdistui ja mitä se oli. Tai keihin? Ja muutenkin että mitä. Niin sekin jäi kyllä tosi epäselväks vielä.</p><p></p><p>Ainut mikä on kaikista selvin asia tosta on hui mut kaikki muu on ihan "hä?????" En mä kyl tiiä onks se hui juttukaan niin selkee mut ainaki selkeempi ku mikää muu. Siitä ny sentää jäi sellanen selkeempi tunne ja semmonen omituinen vahva kaipuu ja nyt vaa jotenki mietin sitä. Mietin sillon aiemminkin kun heräsin siit unest mut sit nukuin lisää. Mut siinäki olin vaa sillee öö en voi olla ajattelematta huita.</p><p></p><p>Joten kiitos kaikille :D</p><p></p><p></p><p>Sen muistan että villu kyl siin oli. Ja jossai vaihees oltii jossai laivalla. Ja olin varmaan eunkwangin kaa yhes. Mut luulen et villu EHK oli siel ja sit olin vähän silleee ouuhhh i want that man. Mut sit olin eunkwangin kaa?? Joten?? Ehh???</p><p></p><p>Siis kiitos kaikille</p><p></p><p>Melkein luulisin et Timppa oli kans mut en tiiä kyl</p><p></p><p>Oisko ollu aki myös en tiiä</p><p></p><p>Taee ja yutoo en ainakaan muista mut ei sitä koskaa tiiä</p><p></p><p>Mut hui jäi vähän liiankin vahvasti mieleen</p><p></p><p>Eli mitä vittua</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151810, member: 34"] Jooh haista vittu Näin sellasta unta että kävelin jossain sit hui tuli siihe mun vierelle Käveltii siin ja juteltii jotai Sit kans siin unes oli varmasti eunkwang ja villu ainakin Mut ne jäi mulle vähän epäselväks Aika paljonki epäselväks oon iha kujal mitä tapahtu Muutenki näi sekavaa oloo mul ei oo ollu koskaa, nyt ku heräsin Mut huista mulle jäi tosi sellanen vahva tunne No omal tavallaan kyl kaikest muustakin Sit olin muutenkin jostain syystä oudolla tavalla kai kiimanen mutta en oikein ymmärrä kehen se kohdistui ja mitä se oli. Tai keihin? Ja muutenkin että mitä. Niin sekin jäi kyllä tosi epäselväks vielä. Ainut mikä on kaikista selvin asia tosta on hui mut kaikki muu on ihan "hä?????" En mä kyl tiiä onks se hui juttukaan niin selkee mut ainaki selkeempi ku mikää muu. Siitä ny sentää jäi sellanen selkeempi tunne ja semmonen omituinen vahva kaipuu ja nyt vaa jotenki mietin sitä. Mietin sillon aiemminkin kun heräsin siit unest mut sit nukuin lisää. Mut siinäki olin vaa sillee öö en voi olla ajattelematta huita. Joten kiitos kaikille :D Sen muistan että villu kyl siin oli. Ja jossai vaihees oltii jossai laivalla. Ja olin varmaan eunkwangin kaa yhes. Mut luulen et villu EHK oli siel ja sit olin vähän silleee ouuhhh i want that man. Mut sit olin eunkwangin kaa?? Joten?? Ehh??? Siis kiitos kaikille Melkein luulisin et Timppa oli kans mut en tiiä kyl Oisko ollu aki myös en tiiä Taee ja yutoo en ainakaan muista mut ei sitä koskaa tiiä Mut hui jäi vähän liiankin vahvasti mieleen Eli mitä vittua [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja