Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 151893" data-attributes="member: 34"><p>No en mä tiedä onko se paino sittenkään niin vakava asia koska:</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/d6s5Sc9QnDfsSiaY9[/URL]</p><p></p><p>Toikin on kuollut 39-vuotiaana mikä on toki nuori mutta muutkin kuolee 39-vuotiaana niin eipä siinä sittenkään mitään pelättävää ole. Sitä paitsi, MÄ tuskin kuolen 39-vuotiaana. Tai eihän sitä tiiä. Jos joudun onnettomuuten tms.</p><p></p><p>Joten kuten oon tainnut aiemmin sanoa, painolla ei ole väliä.</p><p></p><p>Kivahan se olis elää mahdollisimman pitkään mutta niin. Elän niin pitkään kuin "luoja suo".</p><p></p><p>Mutta painonhallintaa mä en harrasta enää ikinä. Että haistakaa vittuuuuuu. :')</p><p></p><p>HAHHHHAHAHHAH sitä paitsi meikäläisen vaari oli ainaki jossakin vaiheessa aikas tuhdissa kunnossa ja sekin eli ainakin 80-vuotiaaks. No kyllähän se laihtui toki siitä sit lopulta.</p><p></p><p>Sitte mun mummikaan ei oo mun mielest vieläkään mikään hoikka ollu ja se on jo joku 90, tai siis ylikin kyllä.</p><p></p><p></p><p>Odotettavissa siis olis että kyllä mäkin todennäköisesti vähintään 80-vuotiaaks elän painosta huolimatta.</p><p></p><p>(Sitä paitsi mun vaarilla oli vielä diabeteskin et ei sekään nyt ainakaan hirvittävästi elinikää lyhentänyt)</p><p></p><p></p><p></p><p>Niin toi on taas ihan höpöhöpöjuttuja mitä noi sepittää tuolla. Kuule kyllä mä luultavasti elän väh. 80veeksi, laihduin tai en. And thats on PERIODT. Lmao. YOULL SEE 🤭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 151893, member: 34"] No en mä tiedä onko se paino sittenkään niin vakava asia koska: [URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/d6s5Sc9QnDfsSiaY9[/URL] Toikin on kuollut 39-vuotiaana mikä on toki nuori mutta muutkin kuolee 39-vuotiaana niin eipä siinä sittenkään mitään pelättävää ole. Sitä paitsi, MÄ tuskin kuolen 39-vuotiaana. Tai eihän sitä tiiä. Jos joudun onnettomuuten tms. Joten kuten oon tainnut aiemmin sanoa, painolla ei ole väliä. Kivahan se olis elää mahdollisimman pitkään mutta niin. Elän niin pitkään kuin "luoja suo". Mutta painonhallintaa mä en harrasta enää ikinä. Että haistakaa vittuuuuuu. :') HAHHHHAHAHHAH sitä paitsi meikäläisen vaari oli ainaki jossakin vaiheessa aikas tuhdissa kunnossa ja sekin eli ainakin 80-vuotiaaks. No kyllähän se laihtui toki siitä sit lopulta. Sitte mun mummikaan ei oo mun mielest vieläkään mikään hoikka ollu ja se on jo joku 90, tai siis ylikin kyllä. Odotettavissa siis olis että kyllä mäkin todennäköisesti vähintään 80-vuotiaaks elän painosta huolimatta. (Sitä paitsi mun vaarilla oli vielä diabeteskin et ei sekään nyt ainakaan hirvittävästi elinikää lyhentänyt) Niin toi on taas ihan höpöhöpöjuttuja mitä noi sepittää tuolla. Kuule kyllä mä luultavasti elän väh. 80veeksi, laihduin tai en. And thats on PERIODT. Lmao. YOULL SEE 🤭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja