Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152074" data-attributes="member: 34"><p>Ei hele oon periaatteessa stressannut ihan turhaa mun rintoja koska tietyillä rintsikoilla mun rinnat näyttää ihan erilaiselta, aika semmosilta "tavallisilta" enemmän. Noniin. Aika monella siis varmaan on roikkuvat tissit mutta sitä ei edes huomaa jos käyttää esim tämmösiä rintsikoita. Ainakin kun katon itseäni peilistä niin ei roiku yhtään + näyttää ehkä isommilta. Tuntuu hassulta koska nyt tossa tissin alla on ikään kuin tyhjää tilaa koska nosto, ja normaalisti siin ei niiku oo tota tyhjää tilaa :D nostaa aivan helvetisti. Nää on varmaa jotku push upit. Puristaa kyllä inhottavasti niin nää on ehk hieman liian pienet. Aavistuksen verran. Mut niiku normaalisti mun tissi on tossa paljon alempana. Joo mut näillä sitä roikkumista ei huomaa kukaan, en edes minä itse, koska ne ei roiku :D ilman rintsikoita kyllä roikkuu. Mut en tiedä ehkä tää auttaa mua tykkää itestäni enemmän.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>En tiedä kelaa jos niil random ig muijillaki roikkuu oikeesti mut niil on vaa tällaset rintsikat niiku mullaki nyt. En kestä et oon ollu kateelline niille vaik niilläki saattaa roikkuu en vaa tajunnu sitä kunnol. Ajattelin et niil on tollaset normaalin näköset tissit vaikka se saattaakin johtuu vaa rintsikoist. Koska äsken ku katoin peilistä itteeni ni näyttäähän ne suurinpiirtein samantyyppisiltä ku esim nää </p><p>[URL unfurl="true"]https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.dailymail.co.uk%2Fi%2Fpix%2F2017%2F07%2F20%2F14%2F4283186500000578-4713984-image-m-27_1500556835835.jpg&tbnid=gZ5uaxy5vBBOXM&vet=1&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.dailymail.co.uk%2Ftvshowbiz%2Farticle-4713984%2FLawyer-turned-Instagram-model-Pia-Muehlenbeck-busted.html&docid=29mJaDpZkBb5_M&w=634&h=666&source=sh%2Fx%2Fim%2Fm5%2F2&shem=uvafe2[/URL]</p><p></p><p></p><p>Siis tarkotan että tollasilt pyöreilt, ns. normaaleilt ja tavallisilt.</p><p></p><p>Ilman rintsikoit ne on vaa sellaset roikkuvat lollot, mut näillä rintsikoilla voisin yhtä hyvin olla siltä osin samannäköinen ku kuka tahansa mallimuikkeli vaikka. Siis että ei näytä oudolta.</p><p></p><p>Mistä sitä tietää vaikka tolla kuvan muikkelilla olis yhtä lailla roikkuvat rinnat. Eihän sitä tossa huomaa kun sillä on rintsikat.</p><p></p><p>Ja tietysti rintsikoita on erilaisia. Näissä ei roiku ollenkaan, mutta yksissä toisissa roikkuu tietenkin kun ne ei nosta yhtään. Mut ei mua haittaa se roikkuminen enää edes yhtään. Oon tajunnut että se näyttää tosi hyvältä mut sekin on huvittavaa että pystyn myös näyttämään vaatevalinnoilla ihan samalta kun muutkin. Niin on kiva että pystyn rokkaa molempia lookkeja silleen you know :Ddd</p><p></p><p>Mut kuiteski</p><p></p><p>D:::::::::::</p><p></p><p>This is great.</p><p></p><p></p><p>But anyways</p><p></p><p></p><p>I'm still crying tho. I'm super sensitive these days just for no reason.</p><p></p><p>I mean there are reasons though because i'm still dying inside just like ive always done so.</p><p></p><p>Mut ihan sama se ei edes liity tähän.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>And you know i'm still starving.... For eunkwangs attention but anyway 😐💀😭 i miss him and i'm starving for his attention</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152074, member: 34"] Ei hele oon periaatteessa stressannut ihan turhaa mun rintoja koska tietyillä rintsikoilla mun rinnat näyttää ihan erilaiselta, aika semmosilta "tavallisilta" enemmän. Noniin. Aika monella siis varmaan on roikkuvat tissit mutta sitä ei edes huomaa jos käyttää esim tämmösiä rintsikoita. Ainakin kun katon itseäni peilistä niin ei roiku yhtään + näyttää ehkä isommilta. Tuntuu hassulta koska nyt tossa tissin alla on ikään kuin tyhjää tilaa koska nosto, ja normaalisti siin ei niiku oo tota tyhjää tilaa :D nostaa aivan helvetisti. Nää on varmaa jotku push upit. Puristaa kyllä inhottavasti niin nää on ehk hieman liian pienet. Aavistuksen verran. Mut niiku normaalisti mun tissi on tossa paljon alempana. Joo mut näillä sitä roikkumista ei huomaa kukaan, en edes minä itse, koska ne ei roiku :D ilman rintsikoita kyllä roikkuu. Mut en tiedä ehkä tää auttaa mua tykkää itestäni enemmän. En tiedä kelaa jos niil random ig muijillaki roikkuu oikeesti mut niil on vaa tällaset rintsikat niiku mullaki nyt. En kestä et oon ollu kateelline niille vaik niilläki saattaa roikkuu en vaa tajunnu sitä kunnol. Ajattelin et niil on tollaset normaalin näköset tissit vaikka se saattaakin johtuu vaa rintsikoist. Koska äsken ku katoin peilistä itteeni ni näyttäähän ne suurinpiirtein samantyyppisiltä ku esim nää [URL unfurl="true"]https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.dailymail.co.uk%2Fi%2Fpix%2F2017%2F07%2F20%2F14%2F4283186500000578-4713984-image-m-27_1500556835835.jpg&tbnid=gZ5uaxy5vBBOXM&vet=1&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.dailymail.co.uk%2Ftvshowbiz%2Farticle-4713984%2FLawyer-turned-Instagram-model-Pia-Muehlenbeck-busted.html&docid=29mJaDpZkBb5_M&w=634&h=666&source=sh%2Fx%2Fim%2Fm5%2F2&shem=uvafe2[/URL] Siis tarkotan että tollasilt pyöreilt, ns. normaaleilt ja tavallisilt. Ilman rintsikoit ne on vaa sellaset roikkuvat lollot, mut näillä rintsikoilla voisin yhtä hyvin olla siltä osin samannäköinen ku kuka tahansa mallimuikkeli vaikka. Siis että ei näytä oudolta. Mistä sitä tietää vaikka tolla kuvan muikkelilla olis yhtä lailla roikkuvat rinnat. Eihän sitä tossa huomaa kun sillä on rintsikat. Ja tietysti rintsikoita on erilaisia. Näissä ei roiku ollenkaan, mutta yksissä toisissa roikkuu tietenkin kun ne ei nosta yhtään. Mut ei mua haittaa se roikkuminen enää edes yhtään. Oon tajunnut että se näyttää tosi hyvältä mut sekin on huvittavaa että pystyn myös näyttämään vaatevalinnoilla ihan samalta kun muutkin. Niin on kiva että pystyn rokkaa molempia lookkeja silleen you know :Ddd Mut kuiteski D::::::::::: This is great. But anyways I'm still crying tho. I'm super sensitive these days just for no reason. I mean there are reasons though because i'm still dying inside just like ive always done so. Mut ihan sama se ei edes liity tähän. And you know i'm still starving.... For eunkwangs attention but anyway 😐💀😭 i miss him and i'm starving for his attention [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja