Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152090" data-attributes="member: 34"><p>Idk</p><p></p><p>Nyt tiiän mitä teen</p><p></p><p>Jos ikinä seurustelen</p><p></p><p>Niin kuka se sit onkaan.. niin teen HETI ALUSSA, mun on pakko, tehdä heti alussa selväks sille et jos sä haluut olla mun kaa sun pitää olla ok sen vaihtoehdon kanssa et mun kaa sä et VÄLTTÄMÄTTÄ pääse koskaan sänkyyn. Siis välttämättä. Sillain että en oo varma siitä että onko se mahdollista edes. Ja toi pitäs siis hyvin alussa jo tehdä selväks, että varmasti molemmat ymmärtää mis mennää. Luulis ton myös karsivan paljonkin ehdokkaita pois joten tuskin mulle kauhee monta poikaystävä-/tyttöystäväehdokasta jää lopulta. Mut se vaan on fakta mun elämässäni, mille ei voi mitään. Jos joku haluaa olla mun kanssa, sen pitää olla täysin ok sen mahdollisen vaihtoehdon kanssa että välttämättä mun kanssa ei pääse koskaan sänkyyn. Sit se joka on ok sen kaa ja joka siitä huolimatta haluu olla mun kaa..... Ni fine. Vaan joku sellanen on sit oikee mulle.</p><p></p><p>Ja sen takii se pitää tehdä heti selväksi, myös mun itseni takia, koska ettei mulle sit jää sitä jossittelua ja epävarmuutta. Et voi heti olla varma siitä että tässä parisuhteessa voi myös pysyä aina sillä linjalla että sänkyyn ei mennä, jos niin siis haluun. Tai et mulle ei tuu sitä painetta itelleni koskaan. Et tiedän et voin pysyy sil linjal jos must tuntuu siltä, niiku voi ehkä hyvin tuntuakin, tai sit ei. Mut yks tärkeimpiä ominaisuuksia mikä mun kumppanilla vaa pitää olla, on just se et sen on oltava täysin ok sen kanssa. Et mun kaa tilanne vaa on sil taval poikkeuksellinen. Et mun kaa ei _välttämättä_ pääse sänkyy koskaa.</p><p></p><p>Kuinkaha moni SILTI haluis jäädä mun luo? Tuskin kovin moni mut ei se mitään. Se nyt vaan on se vaatimus.</p><p></p><p>Mut joo noin mun pitää tehdä. En voi jättää mitään ns. neuvotteluvaraa siihen. Eli ei mitään painostusvaraa. Vaan se on oltava selvä alusta lähtien. Muuten se ei oo oikee mulle.</p><p></p><p>Tää nyt helpottaa mun oloa koska äsken taas itketti se kuinka vihaan sellasia ihmisiä jotka on sitä mieltä että suhteessa on PAKKO harrastaa seksiä. Vittu että vihaan sellaisia ihmisiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152090, member: 34"] Idk Nyt tiiän mitä teen Jos ikinä seurustelen Niin kuka se sit onkaan.. niin teen HETI ALUSSA, mun on pakko, tehdä heti alussa selväks sille et jos sä haluut olla mun kaa sun pitää olla ok sen vaihtoehdon kanssa et mun kaa sä et VÄLTTÄMÄTTÄ pääse koskaan sänkyyn. Siis välttämättä. Sillain että en oo varma siitä että onko se mahdollista edes. Ja toi pitäs siis hyvin alussa jo tehdä selväks, että varmasti molemmat ymmärtää mis mennää. Luulis ton myös karsivan paljonkin ehdokkaita pois joten tuskin mulle kauhee monta poikaystävä-/tyttöystäväehdokasta jää lopulta. Mut se vaan on fakta mun elämässäni, mille ei voi mitään. Jos joku haluaa olla mun kanssa, sen pitää olla täysin ok sen mahdollisen vaihtoehdon kanssa että välttämättä mun kanssa ei pääse koskaan sänkyyn. Sit se joka on ok sen kaa ja joka siitä huolimatta haluu olla mun kaa..... Ni fine. Vaan joku sellanen on sit oikee mulle. Ja sen takii se pitää tehdä heti selväksi, myös mun itseni takia, koska ettei mulle sit jää sitä jossittelua ja epävarmuutta. Et voi heti olla varma siitä että tässä parisuhteessa voi myös pysyä aina sillä linjalla että sänkyyn ei mennä, jos niin siis haluun. Tai et mulle ei tuu sitä painetta itelleni koskaan. Et tiedän et voin pysyy sil linjal jos must tuntuu siltä, niiku voi ehkä hyvin tuntuakin, tai sit ei. Mut yks tärkeimpiä ominaisuuksia mikä mun kumppanilla vaa pitää olla, on just se et sen on oltava täysin ok sen kanssa. Et mun kaa tilanne vaa on sil taval poikkeuksellinen. Et mun kaa ei _välttämättä_ pääse sänkyy koskaa. Kuinkaha moni SILTI haluis jäädä mun luo? Tuskin kovin moni mut ei se mitään. Se nyt vaan on se vaatimus. Mut joo noin mun pitää tehdä. En voi jättää mitään ns. neuvotteluvaraa siihen. Eli ei mitään painostusvaraa. Vaan se on oltava selvä alusta lähtien. Muuten se ei oo oikee mulle. Tää nyt helpottaa mun oloa koska äsken taas itketti se kuinka vihaan sellasia ihmisiä jotka on sitä mieltä että suhteessa on PAKKO harrastaa seksiä. Vittu että vihaan sellaisia ihmisiä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja