Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152094" data-attributes="member: 34"><p>Mutta on kyllä hyvä että mulla on tämmösiä tiukkoja ehtoja. Se karsii varmaan myös mahdollisuuksia siihen että tapahtuis jotain ikävää. Kai? Tai jotenki mulla ainakin on turvallisempi olo itellä kun mulla on tosi tiukat rajat. Se myös yleensäkin vaikeuttaa parisuhteeseen pääsyä, ja no, parisuhteissa nyt tapahtuu aika paljon väkivaltaa raiskauksia ja henkirikoksia niin on myös hyvä ettei mulla tuu niitä niin helposti olemaan, et se silleen suojelee mua myös. Ei mulla varmaan edes tule olemaankaan kuin korkeintaa yksi suhde elämässäni. Siis korkeintaan yksi suhde :D jos sitäkään. Tai niiku näin mä veikkaisin.</p><p></p><p></p><p>Ja periaatteessahan se voi olla et se alentaa mun riskiä joutua vaarallisiin tilanteisiin.</p><p></p><p>Kun taas sellanen joka seurustelee usein niin siihen voi helpommin myös osua ei-luotettavia tyyppejä koska tietty prosentti ihmisistä kuitenkin on sairaita joten. Todennäköisyys voi olla isompi. Kun sit taas minä joka ehkä korkeintaan 1 kerran seurustelen edes elämässäni niin todennäköisyys et just se sattuis olee joku psyko.. nii. Tai ajattelen sen jotenkin näin. Ja onneks en yhen illan juttujakaan harrasta, enkä varmaan ikinä tule harrastamaan. Sekin suojelee mua potentiaalisilta vaaratilanteilta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152094, member: 34"] Mutta on kyllä hyvä että mulla on tämmösiä tiukkoja ehtoja. Se karsii varmaan myös mahdollisuuksia siihen että tapahtuis jotain ikävää. Kai? Tai jotenki mulla ainakin on turvallisempi olo itellä kun mulla on tosi tiukat rajat. Se myös yleensäkin vaikeuttaa parisuhteeseen pääsyä, ja no, parisuhteissa nyt tapahtuu aika paljon väkivaltaa raiskauksia ja henkirikoksia niin on myös hyvä ettei mulla tuu niitä niin helposti olemaan, et se silleen suojelee mua myös. Ei mulla varmaan edes tule olemaankaan kuin korkeintaa yksi suhde elämässäni. Siis korkeintaan yksi suhde :D jos sitäkään. Tai niiku näin mä veikkaisin. Ja periaatteessahan se voi olla et se alentaa mun riskiä joutua vaarallisiin tilanteisiin. Kun taas sellanen joka seurustelee usein niin siihen voi helpommin myös osua ei-luotettavia tyyppejä koska tietty prosentti ihmisistä kuitenkin on sairaita joten. Todennäköisyys voi olla isompi. Kun sit taas minä joka ehkä korkeintaan 1 kerran seurustelen edes elämässäni niin todennäköisyys et just se sattuis olee joku psyko.. nii. Tai ajattelen sen jotenkin näin. Ja onneks en yhen illan juttujakaan harrasta, enkä varmaan ikinä tule harrastamaan. Sekin suojelee mua potentiaalisilta vaaratilanteilta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja