Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152156" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=instagram]CzbL5Ijy2fT[/MEDIA]</p><p></p><p>Hirveetä.</p><p></p><p>Hes a perfect man.</p><p></p><p></p><p>Sitä paitsi mul on fetissi sen sääriin they look so good i'm about to cry 💗</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Siis mä oon oikeesti ihan vitun hirvee ihminen</p><p></p><p>Kaikin tavoin</p><p></p><p>Dont ask me to explain en edes aio selittää mut se on totta</p><p></p><p>Lisäks mun maha on edelleen niin kipee et tuntuu että kuolen ihan just</p><p></p><p>Otin särkylääkkeen aikoja sit, ei auta</p><p></p><p>No tää on kyllä turvotuskipua</p><p></p><p>Ei kai särkylääke siihen varmaan autakaan</p><p></p><p>Oksettaa ja pelkään et laatta lentää koht oikeesti</p><p></p><p>Mul oli siis fyysisesti jo hetken aikaa parempi olo mut se paheni uudelleen</p><p></p><p>En varmaa muute ois voinukaa r_____ jos mua ois sattunu ihan koko ajan</p><p></p><p>Mut nyt tuntuu et kuolen ihan kohta.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Oon ihan hirvee ihminen koska r______</p><p></p><p>Ja koska eunkwang ja mun rakastuminen eunkwangiin.</p><p></p><p>Se tekee must myös hirveen ihmisen.</p><p></p><p>Ja muutenkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152156, member: 34"] [MEDIA=instagram]CzbL5Ijy2fT[/MEDIA] Hirveetä. Hes a perfect man. Sitä paitsi mul on fetissi sen sääriin they look so good i'm about to cry 💗 Siis mä oon oikeesti ihan vitun hirvee ihminen Kaikin tavoin Dont ask me to explain en edes aio selittää mut se on totta Lisäks mun maha on edelleen niin kipee et tuntuu että kuolen ihan just Otin särkylääkkeen aikoja sit, ei auta No tää on kyllä turvotuskipua Ei kai särkylääke siihen varmaan autakaan Oksettaa ja pelkään et laatta lentää koht oikeesti Mul oli siis fyysisesti jo hetken aikaa parempi olo mut se paheni uudelleen En varmaa muute ois voinukaa r_____ jos mua ois sattunu ihan koko ajan Mut nyt tuntuu et kuolen ihan kohta. Oon ihan hirvee ihminen koska r______ Ja koska eunkwang ja mun rakastuminen eunkwangiin. Se tekee must myös hirveen ihmisen. Ja muutenkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja