Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152326" data-attributes="member: 34"><p>Hassua että se ongelma on että OISIN liian ruma sille JOS edes asiat olis niin mutta kun ei ole niin kummallista että se silti ahistaa että hypoteettisessa tilanteessa oon liian ruma sille eikä se vois tykätä musta ikinä eikä se välitä musta jne ja näytän karseelta ja ällöltä yms</p><p></p><p>Niinku en tiedä miks tää on ongelma mut se on xD</p><p></p><p></p><p>Lol</p><p></p><p>Ei tunnu kivalta kun tietää sisimmässään että OLIS liian ruma elämänsä rakkaudelle xd</p><p></p><p>Niin ja tämähän on vain mun oma tunne koska mulla ei oo mitään keinoa tietää sen mielipidettä musta xd siis että mikä se olis oikeesti</p><p></p><p>Mutta joo jännä ongelma</p><p></p><p>Se vaan tunnetasolla ei tunnu hyvältä kokea itsensä näin rumaksi :Dd</p><p></p><p>No joo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152326, member: 34"] Hassua että se ongelma on että OISIN liian ruma sille JOS edes asiat olis niin mutta kun ei ole niin kummallista että se silti ahistaa että hypoteettisessa tilanteessa oon liian ruma sille eikä se vois tykätä musta ikinä eikä se välitä musta jne ja näytän karseelta ja ällöltä yms Niinku en tiedä miks tää on ongelma mut se on xD Lol Ei tunnu kivalta kun tietää sisimmässään että OLIS liian ruma elämänsä rakkaudelle xd Niin ja tämähän on vain mun oma tunne koska mulla ei oo mitään keinoa tietää sen mielipidettä musta xd siis että mikä se olis oikeesti Mutta joo jännä ongelma Se vaan tunnetasolla ei tunnu hyvältä kokea itsensä näin rumaksi :Dd No joo [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja