Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152352" data-attributes="member: 34"><p>Lol. Tää:</p><p></p><p>"Tunnen naisia, jotka paastoavat ennen treffejä ja panikoivat parisuhteessakin kilojaan. Täysin turhaan, olen sanonut. Ja sitten tulee vastaan tutkimus, jonka mukaan naisen ylipaino herättää eniten tyytymättömyyttä seksiä harrastaessa. Ei edes naisen suhde omaan kehoonsa, naisen itsetunnon puute, vaan naisen ylipaino. Ensimmäinen reaktioni tasaannuttuani tuon tuloksen kuulemisesta oli, että mä en harrasta seksiä enää ikinä kenenkään kanssa. En halua edes tutustua miehiin, jos paino on noin isossa roolissa asiassa, millä ei ole mitään tekemistä painon kanssa. Seksissä ei ole kyse painosta, siinä on kuitenkin kyse luottamuksesta, kommunikoinnista ja nautinnosta. "</p><p></p><p>Juu mäkään en aio tutustua miehiin :Dd sama reaktio oli mulla. En missään nimessä halua asettaa itteeni alttiiksi tuollaiselle arvostelulle. En ihan oikeasti edelleenkään aio tutustua miehiin tai seurustella tai panna myöskään. Ei vittu kykene. En vaan halua tollasta 😂 For real. Näin se on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152352, member: 34"] Lol. Tää: "Tunnen naisia, jotka paastoavat ennen treffejä ja panikoivat parisuhteessakin kilojaan. Täysin turhaan, olen sanonut. Ja sitten tulee vastaan tutkimus, jonka mukaan naisen ylipaino herättää eniten tyytymättömyyttä seksiä harrastaessa. Ei edes naisen suhde omaan kehoonsa, naisen itsetunnon puute, vaan naisen ylipaino. Ensimmäinen reaktioni tasaannuttuani tuon tuloksen kuulemisesta oli, että mä en harrasta seksiä enää ikinä kenenkään kanssa. En halua edes tutustua miehiin, jos paino on noin isossa roolissa asiassa, millä ei ole mitään tekemistä painon kanssa. Seksissä ei ole kyse painosta, siinä on kuitenkin kyse luottamuksesta, kommunikoinnista ja nautinnosta. " Juu mäkään en aio tutustua miehiin :Dd sama reaktio oli mulla. En missään nimessä halua asettaa itteeni alttiiksi tuollaiselle arvostelulle. En ihan oikeasti edelleenkään aio tutustua miehiin tai seurustella tai panna myöskään. Ei vittu kykene. En vaan halua tollasta 😂 For real. Näin se on. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja