Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152370" data-attributes="member: 34"><p>Niinku jos vaan voisin (en todellakaan voi) niin laittaisin kuvan itsestäni tähän niin näkisi kaikki kuinka ruma oikeesti onkaan xD niin yall would understand..... Et se ei missään nimessä ole mahdollista että se näin rumasta naisesta tykkäis xD tai no voihan se periaatteessa olla mahdollista .. mutta tosiaan kuka tahansa voi ymmärtää että miksi mun mielestä se on PIKKASEN epätodennäköistä... Niinku edes teoriassa XD kuitenki eunkwang on oikeesti komee mies ja mä susiruma nainen et idk jos se rumist naisista tykkää ni sit varmaa mahdollista 😁 LETS hope so ✌️ juu en vaan itse voi itseäni nähdä muuna kuin rumana kun katon kuviani niin 😆</p><p></p><p>Siis onhan se nyt sanomattakin selvää ettei ton näköinen mies rakastu edes teoriassa naiseen joka on lyhyt (no ehkä se ei oo paha?), pyöreä ja omistaa aknen. Niinku .. just no. Että onhan se vaan aika vaikea tuntea itsensä viehättäväksi mitenkään xDD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152370, member: 34"] Niinku jos vaan voisin (en todellakaan voi) niin laittaisin kuvan itsestäni tähän niin näkisi kaikki kuinka ruma oikeesti onkaan xD niin yall would understand..... Et se ei missään nimessä ole mahdollista että se näin rumasta naisesta tykkäis xD tai no voihan se periaatteessa olla mahdollista .. mutta tosiaan kuka tahansa voi ymmärtää että miksi mun mielestä se on PIKKASEN epätodennäköistä... Niinku edes teoriassa XD kuitenki eunkwang on oikeesti komee mies ja mä susiruma nainen et idk jos se rumist naisista tykkää ni sit varmaa mahdollista 😁 LETS hope so ✌️ juu en vaan itse voi itseäni nähdä muuna kuin rumana kun katon kuviani niin 😆 Siis onhan se nyt sanomattakin selvää ettei ton näköinen mies rakastu edes teoriassa naiseen joka on lyhyt (no ehkä se ei oo paha?), pyöreä ja omistaa aknen. Niinku .. just no. Että onhan se vaan aika vaikea tuntea itsensä viehättäväksi mitenkään xDD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja