Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152398" data-attributes="member: 34"><p>Kevyet huutikset.</p><p></p><p>Jännä keino mutta toimii paremmin kuin mikään:</p><p>Vietin ainakin puoli tuntia peilin edessä yläosattomissa. Oli mulla housut jalassa mutta yläosattomissa siis. Istuin vaa, makasin, seisoin, katoin miltä mun tisut ja muukin keho näyttää eri asennoissa ja etc. Voin kertoa että kokeilun alussa itkin ihan hulluna etenkin mun tissien takia, siis kirjaimellisesti vaan itkin ja hoin et kuolen tai jotain. Meinas tulla täys paniikki ja vihasin niin lujaa, etenkin rintoja, myös vatsaa ja muutakin. Näin siis kokeilun alussa. No, nyt oon kokeilun päätyttyä täysin rento. Tykkään mun tisseistä, tykkään mun mahasta, tykkään mun kasvoista, tykkään mun aknesta, mua ei pelota kaksoisleuka tai yleensäkin järjetön määrä rasvaa naamassa, tykkään mun kainaloista (siis ne karvat, duh), mua ei haittaa että maatessa mun tissit menee sivuille, mua ei haittaa enää mikään mun kehossa. Ei mun reidet, ei perse, ei maha, ei rasva missään, ei ne rullat mitkä tulee mahaan, ei näpyt. Kirjaimellisesti en keksi enää mitään kohtaa jota vihaisin. En yhtään. Olo on täysin rento, tuntuu kuin kaikki kolotukset kropassa olis helpottanut, liikun sulavammin, en jännitä kroppaa, ihan vapautunut olo.</p><p></p><p>Siis todella omituinen keino mutta suosittelen ihan jokaiselle joka vihaa omaa kehoaan vähänkin tai enemmänkin. Ei tarvi edes olla kokonaan alasti näköjään, kun jotkut sanoo et kun seisoo alasti peilin edessä niin se auttaa, mutta mun kohdalla riitti ihan pelkkä yläosattomana hilluminen. Mut aikaa siinä meni aika kauan. Just varmasti vähintään se puoli tuntia ennen kun pääsin tähän vaiheeseen etten enää itkenyt vaan rentouduin jotenkin ihan täysin enkä kirjaimellisesti oikeasti enää vihaa mitään mun kehossa, päinvastoin vois sanoa että ennemminkin rakastan .</p><p></p><p>Ja siis oikeasti mentiin täydestä paniikista ja masennuksesta, itkin melkein hysteerisesti mun tissejä, siihen että kehon vihausprosentti on suurinpiirtein pyöreä 0 % 🙂eli 100 prosentista 0 prosenttiin. Aika tehokas keino täytyy sanoa, mutta tosiaan vaatii vähintään sen puolisen tuntia aikaa, ainakin mulla. Ja kärsivällisyyttä että jaksaa istua/maata/seistä jonkun peilin edessä vaan melko kauan ja tutkia omaa kehoa vaan siinä ja keskittyä siihen. Mutta mulla oli ainakin pakko tehdä toi koska meinas mennä niin hirveenä paniikin puolelle. Niin tuntui että nyt mun on tehtävä tää muuten en voi edes olla.</p><p></p><p></p><p></p><p>Sitä en tiedä kuinka kauan vaikutukset kestää, ei välttämättä edes kauan mutta:D ainakin hetkeksi on kyllä tosi tehokas keino. Että ihan rehellisesti tulee sellainen tunne että rakastaa itseään, ja se on melko harvinaista mulle. Tai ainakin näin voimakas tunne. Ja se että ei keksi enää yhtään asiaa omassa kehossaan mistä ei tykkää. Yleensähän niitä keksii VÄHINTÄÄN yhden aina. Et se on varmaa kelle tahansa harvinaista ettei keksi yhden yhtä asiaa kehossaan jota inhoaisi. Mutta nyt mä en kuitenkaan enää keksi. Tykkään kaikesta.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Sen mä myös opin ton kokeilun aikana että sosiaalinen media on kaikista eniten syöpää tässä. Ihan vaan siis youtubekin vaikka. Varmasti ihan pelkkä telkkarikin voi olla. Kaikki keskustelufoorumit. Yleensäkin siis muut ihmiset. Muut ihmiset myrkyttää sun mielen. Mut sitä sun täytyy olla itses kanssa pelkästään ja syventyä sun omaan kroppaan ja keskittyä siihen. Sillä sekunnilla kun katot taas jotain toista ihmistä niin alkaa alamäki. Muiden ihmisten olemassaolokin pitää käytännössä unohtaa. Pitää tuijottaa vaan omaa kroppaa ja unohtaa millaiset kropat kellään muilla on. Sit lähtee kaikki paha olo pois, huomasin sen ite. </p><p></p><p></p><p>Mut joka tapauksessa, nyt tiedän ainakin keinon mikä pitäs auttaa, todennäköisesti joka kerta. Jos vaan on tarpeeksi aikaa ja rauhaa. Ens kerrallakin voin jos on liian paha olo niin mennä vaan peilin eteen pidemmäksi aikaa, yläosattomissa tai en tiedä riippuu ehkä kohteesta. Tossa mun ykkös vihankohde oli tietenkin rinnat niin siks olin housut jalas mut yläosa paljaana. Sit ehkä jos vihankohde sattuu olee jotenki reidet tai perse tai jotain niin ehkä sitten sen mukaan mut nii. Jotenkin se alastomuus vaan näyttää auttavan siihen. En tiedä miksi :DDDDDDD en tiedä kuka sen sanoi, oisko ollu Meghan trainor kun oli silleen et oo 15 minuuttia (tai jtn) peilin edessä alasti niin se auttaa ulkonäköongelmaan. Ja niin se auttaa. Siis mikä alastomuudessa on sellaista että se parantaa, sitten lopulta ajan kanssa, kaikki pahat olot kehosta 😂😂😂😂😂 okei eli ehkä nudismi on sitten sellainen asia joka parantaisi meidän kaikkien keho-ongelmat xD eikun ruvetaan oleen kaikki alasti xD no ei, mutta näemmä siinä on jotain perää. Siis kyllä mä ite ihan mieluusti vaatteissa Hillun yleensä, mutta ilmeisesti tollanen puolen tunnin alastomuus moment silloin tällöin peilin edessä vaan auttaa. En oikeasti ymmärrä miksi. :D ja siis se että se auttoi vatsan ja kainaloiden kanssa myös, ei pelkästään rintojen. Ja naaman, ja naamarasvan. Siis se auttoi kaikkeen. Aloin nähdä mun sotkusen tukankin nättinä piirteenä. Ja aknen. Kaiken. Aikamoinen taikakeino. Suosittelen siis alastomuutta kaikille xDDDDFD ei vittu 😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152398, member: 34"] Kevyet huutikset. Jännä keino mutta toimii paremmin kuin mikään: Vietin ainakin puoli tuntia peilin edessä yläosattomissa. Oli mulla housut jalassa mutta yläosattomissa siis. Istuin vaa, makasin, seisoin, katoin miltä mun tisut ja muukin keho näyttää eri asennoissa ja etc. Voin kertoa että kokeilun alussa itkin ihan hulluna etenkin mun tissien takia, siis kirjaimellisesti vaan itkin ja hoin et kuolen tai jotain. Meinas tulla täys paniikki ja vihasin niin lujaa, etenkin rintoja, myös vatsaa ja muutakin. Näin siis kokeilun alussa. No, nyt oon kokeilun päätyttyä täysin rento. Tykkään mun tisseistä, tykkään mun mahasta, tykkään mun kasvoista, tykkään mun aknesta, mua ei pelota kaksoisleuka tai yleensäkin järjetön määrä rasvaa naamassa, tykkään mun kainaloista (siis ne karvat, duh), mua ei haittaa että maatessa mun tissit menee sivuille, mua ei haittaa enää mikään mun kehossa. Ei mun reidet, ei perse, ei maha, ei rasva missään, ei ne rullat mitkä tulee mahaan, ei näpyt. Kirjaimellisesti en keksi enää mitään kohtaa jota vihaisin. En yhtään. Olo on täysin rento, tuntuu kuin kaikki kolotukset kropassa olis helpottanut, liikun sulavammin, en jännitä kroppaa, ihan vapautunut olo. Siis todella omituinen keino mutta suosittelen ihan jokaiselle joka vihaa omaa kehoaan vähänkin tai enemmänkin. Ei tarvi edes olla kokonaan alasti näköjään, kun jotkut sanoo et kun seisoo alasti peilin edessä niin se auttaa, mutta mun kohdalla riitti ihan pelkkä yläosattomana hilluminen. Mut aikaa siinä meni aika kauan. Just varmasti vähintään se puoli tuntia ennen kun pääsin tähän vaiheeseen etten enää itkenyt vaan rentouduin jotenkin ihan täysin enkä kirjaimellisesti oikeasti enää vihaa mitään mun kehossa, päinvastoin vois sanoa että ennemminkin rakastan . Ja siis oikeasti mentiin täydestä paniikista ja masennuksesta, itkin melkein hysteerisesti mun tissejä, siihen että kehon vihausprosentti on suurinpiirtein pyöreä 0 % 🙂eli 100 prosentista 0 prosenttiin. Aika tehokas keino täytyy sanoa, mutta tosiaan vaatii vähintään sen puolisen tuntia aikaa, ainakin mulla. Ja kärsivällisyyttä että jaksaa istua/maata/seistä jonkun peilin edessä vaan melko kauan ja tutkia omaa kehoa vaan siinä ja keskittyä siihen. Mutta mulla oli ainakin pakko tehdä toi koska meinas mennä niin hirveenä paniikin puolelle. Niin tuntui että nyt mun on tehtävä tää muuten en voi edes olla. Sitä en tiedä kuinka kauan vaikutukset kestää, ei välttämättä edes kauan mutta:D ainakin hetkeksi on kyllä tosi tehokas keino. Että ihan rehellisesti tulee sellainen tunne että rakastaa itseään, ja se on melko harvinaista mulle. Tai ainakin näin voimakas tunne. Ja se että ei keksi enää yhtään asiaa omassa kehossaan mistä ei tykkää. Yleensähän niitä keksii VÄHINTÄÄN yhden aina. Et se on varmaa kelle tahansa harvinaista ettei keksi yhden yhtä asiaa kehossaan jota inhoaisi. Mutta nyt mä en kuitenkaan enää keksi. Tykkään kaikesta. Sen mä myös opin ton kokeilun aikana että sosiaalinen media on kaikista eniten syöpää tässä. Ihan vaan siis youtubekin vaikka. Varmasti ihan pelkkä telkkarikin voi olla. Kaikki keskustelufoorumit. Yleensäkin siis muut ihmiset. Muut ihmiset myrkyttää sun mielen. Mut sitä sun täytyy olla itses kanssa pelkästään ja syventyä sun omaan kroppaan ja keskittyä siihen. Sillä sekunnilla kun katot taas jotain toista ihmistä niin alkaa alamäki. Muiden ihmisten olemassaolokin pitää käytännössä unohtaa. Pitää tuijottaa vaan omaa kroppaa ja unohtaa millaiset kropat kellään muilla on. Sit lähtee kaikki paha olo pois, huomasin sen ite. Mut joka tapauksessa, nyt tiedän ainakin keinon mikä pitäs auttaa, todennäköisesti joka kerta. Jos vaan on tarpeeksi aikaa ja rauhaa. Ens kerrallakin voin jos on liian paha olo niin mennä vaan peilin eteen pidemmäksi aikaa, yläosattomissa tai en tiedä riippuu ehkä kohteesta. Tossa mun ykkös vihankohde oli tietenkin rinnat niin siks olin housut jalas mut yläosa paljaana. Sit ehkä jos vihankohde sattuu olee jotenki reidet tai perse tai jotain niin ehkä sitten sen mukaan mut nii. Jotenkin se alastomuus vaan näyttää auttavan siihen. En tiedä miksi :DDDDDDD en tiedä kuka sen sanoi, oisko ollu Meghan trainor kun oli silleen et oo 15 minuuttia (tai jtn) peilin edessä alasti niin se auttaa ulkonäköongelmaan. Ja niin se auttaa. Siis mikä alastomuudessa on sellaista että se parantaa, sitten lopulta ajan kanssa, kaikki pahat olot kehosta 😂😂😂😂😂 okei eli ehkä nudismi on sitten sellainen asia joka parantaisi meidän kaikkien keho-ongelmat xD eikun ruvetaan oleen kaikki alasti xD no ei, mutta näemmä siinä on jotain perää. Siis kyllä mä ite ihan mieluusti vaatteissa Hillun yleensä, mutta ilmeisesti tollanen puolen tunnin alastomuus moment silloin tällöin peilin edessä vaan auttaa. En oikeasti ymmärrä miksi. :D ja siis se että se auttoi vatsan ja kainaloiden kanssa myös, ei pelkästään rintojen. Ja naaman, ja naamarasvan. Siis se auttoi kaikkeen. Aloin nähdä mun sotkusen tukankin nättinä piirteenä. Ja aknen. Kaiken. Aikamoinen taikakeino. Suosittelen siis alastomuutta kaikille xDDDDFD ei vittu 😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja