Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152404" data-attributes="member: 34"><p>Rakastan mun kehoa ja sitä kuinka siinä on paljon rasvaa. Kuulostaa oudolta mut. Tykkään olla erilainen. Vaikka eunkwang se nyt on hoikka eikä sillä oo sillä tavalla rasvaa kehossa kun mulla, mulla on ihan hirveesti just naamassaki ja tällee. Ja tissit tietenkin. Siis en tiedä mistä ne oikeesti koostuu mutta ne tavallaan näyttää samantyyppiseltä läskiltä kuin mahassakin. Varsinkin maatessa tai istuessa ne on vaan sellaset ns. muodottomat ulokkeet jotka menee vartaloa pitkin, et se niinku näyttää siis läskiltä tai sellaselt. Rasvalta. Sit kun kattoo käsiä niin niissäkin mul on hirveesti rasvaa. Mut tykkään siitä. Oon aina sillee kade just miehille esim eunkwangillekin kun on silee rintakehä ei mitään ylimääräistä ällöä läskin näköstä siinä. Mut mä en voi sille mitään . Mun kehossa sattuu olee paljon rasvaa. Ja mä tykkään siitä. Et tiedäks oon niiku ollu kateellinen sellaisille joilla on kiintee kroppa. Tarkotan myös sitä rintaosastoa. Ei mitään läskiä missään, ja rinnatkin on sellasta läskin näköstä. Et mul on ollu jokin fobia kaikkeen läskin mun kropassa, on ehkä jotenkin tuntunut siltä etten halua mitään ylimääräistä siihen, edes niitä rintoja. Ja sillee että miehet voi maata eikä niiden tissit mee vittu all over The Place. Kun ei siinä vittu oo mitään. Mut jos on kuten mulla niin sit ne vaa roikkuu missä sattuu 😃 pelkäsin et se on ruman näköistä. Oli jotenkin niin sellainen olo että halus että kaikki ois kiinteetä mun kropassa. Että olis ihan lauta niin siinäkään ei olis mitään tyhmän näköstä. Kunnes tajusin että mun kropassa on luonnostaan rasvaa paljon enemmän. Ja kaikkea ylimääräistä :DD </p><p></p><p></p><p></p><p>Oon literally aina silleen "joo helppohan jonku eunkwangin on olla ilman paitaa ja näyttää hyvältä ku yhtään mikään ei roiku, mut jos mä oon ilman paitaa niin se näyttää niin saatanan ällöltä koska esim tissit". Et se näytti vaan niin väärältä. Jopa luonnottomalta. Mut nyt oon vaan silleen "joo. Mun kroppa näyttää tältä".</p><p></p><p></p><p>Toisaalta vieläkin vähän vaikea ymmärtää mun että miksi tissit näyttää miesten mielestä hyvältä mutta 🤷 en tiiä ite oon ainakin niin keskittynyt siihen miten hyvältä joku eunkwang näyttää ilman paitaa niin en osaa ajatella sitä että nainen voi näyttää hyvältä. En osaa selittää :D mut. Mä vaan.. kun must miehet (tai no eunkwang puhutaan nyt pelkästään siitä tässä vaiheessa) ja miehen kroppa näyttää vaan niin hyvältä niin en osaa ajatella sitä että naisen kroppa näyttää hyvältä miehelle????? Vaikka itsekin ihan vähän aikaa sit kuolasin Vivii niin en tiedä miksi en silti osaa sitä ajatella. Ehkä se ei enää oo tai en tiiä. Mut mun on legit vaa vaikee tajuta sitä tosiasiaa että naisen keho näyttää hyvältä miehelle??????????? Ehkä se ei sit kumminkaan mulle näytä. En tiedä. Ehkä se sit kuitenkin on pelkästään miehen keho joka näyttää mulle hyvältä. Ehkä oon niin deeply in love with eunkwang että en osaa ajatella sitä yhtään eri näkökulmasta. Et en osaa teoriassakaan edes ajatella sen olevan rakastunut muhun ja en vaan tajua kuinka se vois tuntea saman mua kohtaan mitä mä tunnen sitä kohtaan. Tai ehkä oon jotenkin vaan silleen et mitä kiinnostavaa on naisissa :DDDDDDDDDDD sanoo hän joka just vähän aikaa sit jauho vivistä ja dubusta 😂 en minä ymmärrä.</p><p></p><p></p><p>Okei joo nyt oon taas silleen rinnat on....... Ei-kauniita XD mähän sanoin ettei vaikutukset kestä kauan mutta ei haittaa. Ei se häiritse enää. En vain ymmärrä viehätystä rinnoissa kun ne on rumia mutta XDDDDDDFFFFDFD toivotaan että seurustelen joskus eunkwangin Kaa niin se voi selittää mulle sen.. 😂😂😂😂😂 silleen "mikä saatana niissä rinnoissa oikein viehättää, nyt oikeesti be serious dude" :DDDDD ja varsinkin vaginassa myös hahaha mikä siinä viehättää ei saaaaaaatana. En YMMÄRRÄ heteroseksuaalisia miehiä. Ehkäpä miehet ajattelee omista kehostaan samalla tavalla että mikä helvetti tässä viehättää muka naista 🤷🤷🤷 naisena voin kertoa että kaikki 🥹 kaikki näyttää hyvältä ja silleen, very yummy 🥹😶🌫️ no okei XDDDD en oo nähny eunkwangista enempää kuin uikkareissa ja silleen joten ihan kaikkea en valitettavasti ole nähnyt mutta :D mutta kyllähän se dikki ainakin kiinnostaa että.............. :) ikinä kyllä ole kenenkään muna varmaan kiinnostanut näin paljon elämässäni että jooohhhhhh mutta eunkwangin tapauksessa niin.... Eihän tässä mitään.. voin erinomaisesti 🥴 ei tässä muuta kuin että lääh puuh ja kiitos tästäkin 😊 eikö ole jännä etten tiedä ollenkaan miltä sen alakerta näyttää ja silti vaan janoan sitä 🙂🫠 just The thought of it.... Im as curious as George 😭 let me see 🫣 DAMN IT seriously why do i like it </p><p></p><p>No tämä nyt ajautui ihan sivuraiteille mutta ihan sama 😂😀 oon muutenkin niin väsyny että en tiedä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152404, member: 34"] Rakastan mun kehoa ja sitä kuinka siinä on paljon rasvaa. Kuulostaa oudolta mut. Tykkään olla erilainen. Vaikka eunkwang se nyt on hoikka eikä sillä oo sillä tavalla rasvaa kehossa kun mulla, mulla on ihan hirveesti just naamassaki ja tällee. Ja tissit tietenkin. Siis en tiedä mistä ne oikeesti koostuu mutta ne tavallaan näyttää samantyyppiseltä läskiltä kuin mahassakin. Varsinkin maatessa tai istuessa ne on vaan sellaset ns. muodottomat ulokkeet jotka menee vartaloa pitkin, et se niinku näyttää siis läskiltä tai sellaselt. Rasvalta. Sit kun kattoo käsiä niin niissäkin mul on hirveesti rasvaa. Mut tykkään siitä. Oon aina sillee kade just miehille esim eunkwangillekin kun on silee rintakehä ei mitään ylimääräistä ällöä läskin näköstä siinä. Mut mä en voi sille mitään . Mun kehossa sattuu olee paljon rasvaa. Ja mä tykkään siitä. Et tiedäks oon niiku ollu kateellinen sellaisille joilla on kiintee kroppa. Tarkotan myös sitä rintaosastoa. Ei mitään läskiä missään, ja rinnatkin on sellasta läskin näköstä. Et mul on ollu jokin fobia kaikkeen läskin mun kropassa, on ehkä jotenkin tuntunut siltä etten halua mitään ylimääräistä siihen, edes niitä rintoja. Ja sillee että miehet voi maata eikä niiden tissit mee vittu all over The Place. Kun ei siinä vittu oo mitään. Mut jos on kuten mulla niin sit ne vaa roikkuu missä sattuu 😃 pelkäsin et se on ruman näköistä. Oli jotenkin niin sellainen olo että halus että kaikki ois kiinteetä mun kropassa. Että olis ihan lauta niin siinäkään ei olis mitään tyhmän näköstä. Kunnes tajusin että mun kropassa on luonnostaan rasvaa paljon enemmän. Ja kaikkea ylimääräistä :DD Oon literally aina silleen "joo helppohan jonku eunkwangin on olla ilman paitaa ja näyttää hyvältä ku yhtään mikään ei roiku, mut jos mä oon ilman paitaa niin se näyttää niin saatanan ällöltä koska esim tissit". Et se näytti vaan niin väärältä. Jopa luonnottomalta. Mut nyt oon vaan silleen "joo. Mun kroppa näyttää tältä". Toisaalta vieläkin vähän vaikea ymmärtää mun että miksi tissit näyttää miesten mielestä hyvältä mutta 🤷 en tiiä ite oon ainakin niin keskittynyt siihen miten hyvältä joku eunkwang näyttää ilman paitaa niin en osaa ajatella sitä että nainen voi näyttää hyvältä. En osaa selittää :D mut. Mä vaan.. kun must miehet (tai no eunkwang puhutaan nyt pelkästään siitä tässä vaiheessa) ja miehen kroppa näyttää vaan niin hyvältä niin en osaa ajatella sitä että naisen kroppa näyttää hyvältä miehelle????? Vaikka itsekin ihan vähän aikaa sit kuolasin Vivii niin en tiedä miksi en silti osaa sitä ajatella. Ehkä se ei enää oo tai en tiiä. Mut mun on legit vaa vaikee tajuta sitä tosiasiaa että naisen keho näyttää hyvältä miehelle??????????? Ehkä se ei sit kumminkaan mulle näytä. En tiedä. Ehkä se sit kuitenkin on pelkästään miehen keho joka näyttää mulle hyvältä. Ehkä oon niin deeply in love with eunkwang että en osaa ajatella sitä yhtään eri näkökulmasta. Et en osaa teoriassakaan edes ajatella sen olevan rakastunut muhun ja en vaan tajua kuinka se vois tuntea saman mua kohtaan mitä mä tunnen sitä kohtaan. Tai ehkä oon jotenkin vaan silleen et mitä kiinnostavaa on naisissa :DDDDDDDDDDD sanoo hän joka just vähän aikaa sit jauho vivistä ja dubusta 😂 en minä ymmärrä. Okei joo nyt oon taas silleen rinnat on....... Ei-kauniita XD mähän sanoin ettei vaikutukset kestä kauan mutta ei haittaa. Ei se häiritse enää. En vain ymmärrä viehätystä rinnoissa kun ne on rumia mutta XDDDDDDFFFFDFD toivotaan että seurustelen joskus eunkwangin Kaa niin se voi selittää mulle sen.. 😂😂😂😂😂 silleen "mikä saatana niissä rinnoissa oikein viehättää, nyt oikeesti be serious dude" :DDDDD ja varsinkin vaginassa myös hahaha mikä siinä viehättää ei saaaaaaatana. En YMMÄRRÄ heteroseksuaalisia miehiä. Ehkäpä miehet ajattelee omista kehostaan samalla tavalla että mikä helvetti tässä viehättää muka naista 🤷🤷🤷 naisena voin kertoa että kaikki 🥹 kaikki näyttää hyvältä ja silleen, very yummy 🥹😶🌫️ no okei XDDDD en oo nähny eunkwangista enempää kuin uikkareissa ja silleen joten ihan kaikkea en valitettavasti ole nähnyt mutta :D mutta kyllähän se dikki ainakin kiinnostaa että.............. :) ikinä kyllä ole kenenkään muna varmaan kiinnostanut näin paljon elämässäni että jooohhhhhh mutta eunkwangin tapauksessa niin.... Eihän tässä mitään.. voin erinomaisesti 🥴 ei tässä muuta kuin että lääh puuh ja kiitos tästäkin 😊 eikö ole jännä etten tiedä ollenkaan miltä sen alakerta näyttää ja silti vaan janoan sitä 🙂🫠 just The thought of it.... Im as curious as George 😭 let me see 🫣 DAMN IT seriously why do i like it No tämä nyt ajautui ihan sivuraiteille mutta ihan sama 😂😀 oon muutenkin niin väsyny että en tiedä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja