Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152417" data-attributes="member: 34"><p>Eeiiii mä kuolen oon taas koko tän päivän itkenyt vähän väliä mun tissejä. Mulla on varmaa ihan oikeasti bdd tai joku kuitenkin sellainen että tää ongelma vie tilaa kaikelta muulta elämässä. En pysty nyt keskittyä mihinkään muuhun ku siihen kuinka huono olo mulla on.</p><p></p><p>Ei auta mikään "isot tissit uuhhh" kommenttien lukeminen edes jostain hiton suomi24:stä, ei mikään auta tähän. Katson kuvaa itsestäni ja nään vaan ihan liian isot rinnat, ei edes maailman isoimmat mutta aivan liian isot. Ja muutenkin huonot. Näyttää tosi tosi tosi ällöltä. Kaikki mun rinnoissa on niin ällöä. Jokaisessa kuvassa mitä musta on niin ne näyttää kamalalta. Ja peilissä. Ilman liivejä ja liivien kanssa. Ja paljaina ja vaatteet päällä. Aina näyttää hirveeltä. Liian isot todellakin, karseen näköiset, ällöt, näyttää läskiltä, roikkuu tosi alhaalla, muodottomat lollot, eikä mikään auta tähän oloon. Vihaan kaikista mun kehonosista helposti eniten rintoja. Jos saisin ne pois sormia napsauttamalla...... Leikkaukseen en mene niitä poistamaan. Jos vaan voisi taikoa kokonaan pois..</p><p></p><p>Mutta keksisin varmasti silloinkin syitä miksi en näytä hyvältä. Mut olisi se silti parempi. Jos rinnat vaan saisi kokonaan pois. Mutta ei ole keinoa siihen. Leikkaukseen en voi mennä, joten mitään keinoa ei ole saada niitä pois. Ainut vaihtoehto on elää niiden kanssa. En pysty.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152417, member: 34"] Eeiiii mä kuolen oon taas koko tän päivän itkenyt vähän väliä mun tissejä. Mulla on varmaa ihan oikeasti bdd tai joku kuitenkin sellainen että tää ongelma vie tilaa kaikelta muulta elämässä. En pysty nyt keskittyä mihinkään muuhun ku siihen kuinka huono olo mulla on. Ei auta mikään "isot tissit uuhhh" kommenttien lukeminen edes jostain hiton suomi24:stä, ei mikään auta tähän. Katson kuvaa itsestäni ja nään vaan ihan liian isot rinnat, ei edes maailman isoimmat mutta aivan liian isot. Ja muutenkin huonot. Näyttää tosi tosi tosi ällöltä. Kaikki mun rinnoissa on niin ällöä. Jokaisessa kuvassa mitä musta on niin ne näyttää kamalalta. Ja peilissä. Ilman liivejä ja liivien kanssa. Ja paljaina ja vaatteet päällä. Aina näyttää hirveeltä. Liian isot todellakin, karseen näköiset, ällöt, näyttää läskiltä, roikkuu tosi alhaalla, muodottomat lollot, eikä mikään auta tähän oloon. Vihaan kaikista mun kehonosista helposti eniten rintoja. Jos saisin ne pois sormia napsauttamalla...... Leikkaukseen en mene niitä poistamaan. Jos vaan voisi taikoa kokonaan pois.. Mutta keksisin varmasti silloinkin syitä miksi en näytä hyvältä. Mut olisi se silti parempi. Jos rinnat vaan saisi kokonaan pois. Mutta ei ole keinoa siihen. Leikkaukseen en voi mennä, joten mitään keinoa ei ole saada niitä pois. Ainut vaihtoehto on elää niiden kanssa. En pysty. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja