Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152446" data-attributes="member: 34"><p>HEI IHAN OIKEESTI VITTU NYT :DDDDD</p><p></p><p></p><p></p><p>luulis että mun ihan pelkästään jo ulkonäkökriisdissä olis tarpeeks </p><p></p><p>SIIN ON OIKEESTI TARPEEKS</p><p></p><p>mut lisäks eunkwang</p><p></p><p>JA vielä lisäks: kiimasuus eunkwangista</p><p></p><p>En sano että joka päivä mutta melkeen vois sanoo et lähes joka päivä oon silleen uuh ah eunkwangie</p><p></p><p>Et mitä vittuu ny</p><p></p><p>Oikeesti ????????</p><p></p><p>Sanon että joistain esim timpasta olin aika samanlainen mut en edes siitä näin paljon ku eunkwangist. Siis sellaset kiimasuudet käynnissä etten tiedä ees. Ja kaikista oudointa on just se että tuntuu niinku oisin vetäny nää tunteet täysin tyhjästä :D niinku en tienny mulla olevan kykyäkään tuntea tämmöstä, ihan tosissaan. Silleen they just didn't exist before.</p><p></p><p>Totta kai mulla oli seksuaalisuus ennen eunkwangia, kuten sanoin niin timppa jo oli oma lukunsa, mut silti jotenkin eunkwangin myötä siin tapahtu viel jotenkin jotain ihan uutta.</p><p></p><p>Niinkun esim sekin.. no joo tää on taas niin liikaa infoa mut :D jättäkööt lukematta ketkä ei halua, varoituksen sana tässä taas .........................</p><p></p><p>Niinku esim sekin etten koskaan aikasemmin ollu saanu sellasia orgasmeja kun ne pari sillon jossain vaiheessa. En tiedä vieläkään mitä se oli. Se säikäytti mut ihan kunnolla ja en tajua sitä vieläkään. Sitä ei ees pysty kuvailee. Niin mietin et onkse eunkwangin takii vai miks yhtäkkiä sain sellasia orgasmeja mut se siis oli vaan sellanen et tuntui niinku alapäässä ois jotenki.. ehk kouristaa on väärä sana mut en keksi muutakaan. Yleensä mun orgasmit on iha erilaisia. Mut ne muutamat kerrat, eikä niitä oo sen jälkeen enää kertaakaan ollu ees, se tuntu niin kuin jokin ois ns. kouristunu siin en tiedä siis jotku lihakset varmaa, ei hajuukaa. Ja sit se kesti hetken ja sit se taas niinku vapautu. Ei siis ollu mikään perus orgasmi vaa tuntu aivan todella oudolta. Ja se ehkä melkeen sattu. Yleensähän ne ei kuitenkaan ihan satu. Mut siitä melkeen tuli olo et tää jo sattuu..</p><p></p><p>(Kiihottuminen joskus sattuu kyl ja kauan sitten on jo sattunu, ainakin jos se on voimakas kiihottuminen. Mut sekään ei oo tosi usein.)</p><p></p><p>No, ei siitä... Enempää...</p><p></p><p>Mutta kuitenkin.......</p><p></p><p>Ihan sama mut kuitenkin</p><p></p><p></p><p>Kuten sanoin: ei jaksa ei pysty tulee paha mieli</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Päätäkin särkee 🥲</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>VITTU MULLA ON KAIKKEA MUUTA KUIN HYVÄ OLO 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mitä vittua eunkwang</p><p></p><p></p><p>Eikä ainoastaan eunkwang vaan voi vittu räääääääähhhh</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Voi vittuuuuuuuuuuu 😂😭😂😭😂😭</p><p></p><p></p><p>Ihme jatkuvat seksifantasiat eunkwangista</p><p></p><p>... hupsis.....</p><p></p><p>Ja lisää tähän vielä se kuinka inhoan kaikkea seksiin liittyvää ainakin joskus</p><p></p><p>Niin hämmennys on suurtakin suurempi</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mutta eunkwang on silti kaikista seksikkäin 🙂🙂🙂🙂🙂🙂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152446, member: 34"] HEI IHAN OIKEESTI VITTU NYT :DDDDD luulis että mun ihan pelkästään jo ulkonäkökriisdissä olis tarpeeks SIIN ON OIKEESTI TARPEEKS mut lisäks eunkwang JA vielä lisäks: kiimasuus eunkwangista En sano että joka päivä mutta melkeen vois sanoo et lähes joka päivä oon silleen uuh ah eunkwangie Et mitä vittuu ny Oikeesti ???????? Sanon että joistain esim timpasta olin aika samanlainen mut en edes siitä näin paljon ku eunkwangist. Siis sellaset kiimasuudet käynnissä etten tiedä ees. Ja kaikista oudointa on just se että tuntuu niinku oisin vetäny nää tunteet täysin tyhjästä :D niinku en tienny mulla olevan kykyäkään tuntea tämmöstä, ihan tosissaan. Silleen they just didn't exist before. Totta kai mulla oli seksuaalisuus ennen eunkwangia, kuten sanoin niin timppa jo oli oma lukunsa, mut silti jotenkin eunkwangin myötä siin tapahtu viel jotenkin jotain ihan uutta. Niinkun esim sekin.. no joo tää on taas niin liikaa infoa mut :D jättäkööt lukematta ketkä ei halua, varoituksen sana tässä taas ......................... Niinku esim sekin etten koskaan aikasemmin ollu saanu sellasia orgasmeja kun ne pari sillon jossain vaiheessa. En tiedä vieläkään mitä se oli. Se säikäytti mut ihan kunnolla ja en tajua sitä vieläkään. Sitä ei ees pysty kuvailee. Niin mietin et onkse eunkwangin takii vai miks yhtäkkiä sain sellasia orgasmeja mut se siis oli vaan sellanen et tuntui niinku alapäässä ois jotenki.. ehk kouristaa on väärä sana mut en keksi muutakaan. Yleensä mun orgasmit on iha erilaisia. Mut ne muutamat kerrat, eikä niitä oo sen jälkeen enää kertaakaan ollu ees, se tuntu niin kuin jokin ois ns. kouristunu siin en tiedä siis jotku lihakset varmaa, ei hajuukaa. Ja sit se kesti hetken ja sit se taas niinku vapautu. Ei siis ollu mikään perus orgasmi vaa tuntu aivan todella oudolta. Ja se ehkä melkeen sattu. Yleensähän ne ei kuitenkaan ihan satu. Mut siitä melkeen tuli olo et tää jo sattuu.. (Kiihottuminen joskus sattuu kyl ja kauan sitten on jo sattunu, ainakin jos se on voimakas kiihottuminen. Mut sekään ei oo tosi usein.) No, ei siitä... Enempää... Mutta kuitenkin....... Ihan sama mut kuitenkin Kuten sanoin: ei jaksa ei pysty tulee paha mieli Päätäkin särkee 🥲 VITTU MULLA ON KAIKKEA MUUTA KUIN HYVÄ OLO 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mitä vittua eunkwang Eikä ainoastaan eunkwang vaan voi vittu räääääääähhhh Voi vittuuuuuuuuuuu 😂😭😂😭😂😭 Ihme jatkuvat seksifantasiat eunkwangista ... hupsis..... Ja lisää tähän vielä se kuinka inhoan kaikkea seksiin liittyvää ainakin joskus Niin hämmennys on suurtakin suurempi Mutta eunkwang on silti kaikista seksikkäin 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja