Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152502" data-attributes="member: 34"><p>Jumalauta katoin jotain lyhyttä videoo kwangista ja olin heti sillee lmao pillussa alkaa heti tuntua 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂</p><p></p><p>Se oli tää itse asiassa:</p><p>[MEDIA=youtube]zmCTJFzrImo[/MEDIA]</p><p></p><p>Jotenkin olin vaan et vittu... Eikö mun pillu ikinä saa olla rauhassa 😭😭😭💀</p><p></p><p>Tekee mieli 24/7</p><p></p><p>Melkein ainakin</p><p></p><p>Huoh tälläkin hetkellä tunnen sellast lievää kiihottumista XD kuinka monta kertaa oikein voi päivän aikana kiihottua, niinku lievästi ees......</p><p></p><p>Pimpilläni on jokin hätänä nykyään kun se ei voi olla normaali 😂😂😂😂 mitä vittua oikeasti</p><p></p><p>Arvaa vaan oikeesti ei helvetti milt tää tuntuu xd</p><p></p><p>En mä tiedä pelkästään eunkwangin näkeminen tai ajatteleminen näköjään saa mut kiihottumaan</p><p></p><p>Vittu että alkaa jotenkin vaan samantien tehdä mieli en kestä enää ton miehen black magic juttuja mitä se oikee tekee, jotain saatanan noituutta </p><p></p><p>Niinku ihan OIKEESTI</p><p></p><p>mitähän se ajattelis jos tietäisi että se on ainakin yhden ihmisen mielestä niin seksikäs että pillu vaa reagoi siihen vähän vittu liiankin usein </p><p></p><p>Ois varmaan ihan tyytyväinen kun tietäis että se on niin seksikäs 😂😂 literally kuinka voi tehdä mieli melkein jatkuvasti</p><p></p><p></p><p>Ja niin paljon että tuun hulluks</p><p></p><p>Haluun sitä ja haluun sitä ja haluun sitä ja haluun sitä varmaan enemmän kuin kukaan muu</p><p></p><p>En osaa edes selittää mutta ilmeisesti oon vaan niin rakastunut siihen että sen takia mun keho sekoaa täysin</p><p></p><p>En oo ikinä oikeasti halunnu ketään näin paljon siis jos se ei ois niin pelottava ajatus mut ei luoja muuten haluisin sen mun sisälle ei vittu saaaaatana kuinka kukaan ihminen voi vaikuttaa suhun näin, aivan sairasta. </p><p></p><p>Siis en halua sitä mun sisälle vaan koska se sattuu ja + pelkään raskautta niin paljon (ehkäisynkin kanssa) ja muutenkin+ se reikä on niin pieni sinne mitään penistä mahdu saatana :D että on niinku montakin syytä miksi en halua mut MUUTEN jos se ois vähän vähemmän ahdistavaa ni jumalauta i would want him inside me 🤦</p><p></p><p>niinku myös i emotionally need it</p><p></p><p>EI VITTU MITÄ VITTUA NYT</p><p></p><p>oikeesti kuolen </p><p></p><p></p><p>VOIN HUONOSTI</p><p></p><p>en pysty tähän</p><p></p><p>Ei mikään ei auta lmao</p><p></p><p>En ymmärrä </p><p></p><p></p><p></p><p>No joka tapauksessa</p><p></p><p>Mainly tarkotin sanoo että: eunkwang on seksikäs</p><p></p><p>Paitsi se on enemmän kuin seksikäs. Se on niin seksikäs että kuukaudesta toiseen kaipaan sen kosketusta niin että oon aina, AINA, seksuaalisesti turhautunut, oon ihan hirveessä puutteessa koko ajan vaan sen takia, kun ajattelen sitä ni i never ever ever wanted to do so naughty things niinku en voi sanoilla kuvailla kuinka paljon kaikki siinä ihmisessä vaan kiihottaa mua ja tiedän tää kuulostaa oudolta mutta jumalauta että haluun vaan tehdä niin pervoja asioita 😭😭😂 apua. Kukaan ei ikinä oo saanu mua tuntee tätä tällä asteella. </p><p></p><p>Niinku esim en tajuu miks se on niin sexyn näköinen siin idol on quiz jutussa koska se vaan näyttää tosi..... Tosi tosi tosi kuumalta siis sillai yall dont understand what i want him to do to me. Niinku haluun sitä epätoivoisesti. Mul on kuukaudesta toiseen sellanen olo niin kun mult puuttuis jotai oleellista, sellanen tyhjä olo tuntuu että tarviin jotenkin seksuaalista kanssakäymistä sen kaa saadakseni jonkinlaisen emotionaalisen täyttymyksen??????</p><p></p><p>ÄLÄ KYSY. mä oon ihan sekasin kun seinäkello.</p><p></p><p></p><p></p><p>Se on NIIN MANLY.</p><p></p><p>WHAT THE HELL</p><p></p><p>älä oikeesti viitsi mä en tajuu enää</p><p></p><p></p><p></p><p>Kuinka voi kuukaudesta toiseen haluta sitä niin hulluna</p><p></p><p>Heinäkuusta -22 asti. Melko jatkuvasti koko ajan kuitenkin. En tiedä mikä on pisin aika tässä ollut että en oo halunnu sitä seksuaalisesti? Ei kai oikeesti oo koko tänä aikana menny viikkoakaan että en ois halunnu sitä? Vai onko??? Jotenki se on niin jatkuvaa se mun fantasioiminen siitä, ehkä päiviä on menny mut viikko? Ei kai? Tosin elokuussa -22 itkin sitä niin paljon niin en tiedä voi olla mahdollista että silloin ois menny enemmän aikaa ehkä koska olin niin itkuinen ettei paljoo seksifantasioita mielessä pyöriny :D jumalauta en meinannu päästä muistaakseni vessan lattialta ylös ja herranjestas. Ja muistan vielä kuinka niihin aikoihin ajattelinkin että eipä tee mieli nyt yhtäkkiä mitään seksiä sen kanssa kun itken niin paljon sitä ja tuska on hirvittävä :D siis se elokuu on jääny mun mieleen pahimpana itkemis kuukautena eunkwangista tai jotenkin vaa jääny se mielikuva siitä. </p><p></p><p>Also en kestä sitä lokakuu -22 alkua ei vittu :DDDDD olin ihan et juuuhhh. Katoin vaa jtn random seksuaalist vidii ja mietin eunkwangii ja se tunne oli niin outo. En tiedä. Panetti ja panettaa ihan liian usein sen takia. Oon ollu ihan huumeissa jo 16 kuukautta jos oon laskenu oikein. Vieläkin on se tunne etten ees nää ketään muuta ku sen. Katoin jotain vidii joka periaatteessa oli subista mut tietty siin muitaki näky nii literally mä vaan katoin eunkwangii koko ajan en saanu silmiä irti siit ja tuntu niin helvetin huumeissa fiilikseltä taas.</p><p></p><p>Ihan sama mut kuka tahansa näkee jo pelkästään tästä yhdestäkin viestistä sen että oon aivan sekasin ku seinäkello siitä ja ei helvetti oon AIVAN sekasin oikeesti mitä täällä tapahtuu</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ei lopeta en kestä näitä muistoja</p><p></p><p>Siis kuuntelen vieläkin solut herää eloon ei jumalauta en kestä syksyä -22 oon ihan..... EMMÄ YMMÄRRÄ mitä täs on tapahtunut kaikki tuntuu vieläkin ihan unelta</p><p></p><p>Sekin aika oli kuin jokin saatanan fever dream voi vittu ihan ku sitä ei ees olis tapahtunu oikeessa elämässä</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Lievästi sekasin pää</p><p></p><p></p><p>Ja luuleks et unohan sen hullun sydämen hakkaamisen sillon ... En ees muista oliko se syyskuu -22 vai mikä mut jumalauta se oli iconic</p><p></p><p>Ajattelin siin kohtaa et en oo eläessäni ollu kehenkään niin rakastunu ku eunkwangiin</p><p></p><p>Lets face it ajattelin jo heinäkuussa -22 että helvetti toi on ihan eri asia kun kukaan muu</p><p></p><p>Sitä on mahdoton selittää sanoilla</p><p></p><p>Kirjaimellisesti olin ollu ehk muutamia päiviä rakastunu siihen ja tuntui siin vaiheessa jo siltä niinku se ois kestänyt suurinpiirtein koko elämäni verran. Kaikki tuntu niin oikeelta heti, niin........ Voimakkaalta...... Niin....... Mä en ikinä tuu osaamaan sitä et laittaisin nää jotenkin sanoiks. Mä en ikinä tuu pystyy kuvailee tätä. En vielä tänä päivänäkään osaa laittaa tätä kaikkea sanoiks.</p><p></p><p>I really dont know.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>HAHAAHAHHA ei helvetti sillon kun meillä oli kai vielä ne vanhat sohvat (ikävä niitä??????) Ja katoin jotain vidii, EHKÄ how normal is btob tai sit joku muu vidi, ja mä siin kohtaa aloin vaa vääntelehtii siin sohval ja koska olin yksin kotona niin basically i was just moaning ja vääntelehdin siinä en tiedä silloinkin olin vissiin ihan sekasin halusta :DDDDDDDDDDDD en vaan... Ymmärrä...</p><p></p><p></p><p>Niinku let me tell you. Vaikka on kaikki muutki. huit ja kaikki. Yutot. Timpat. Villut. Kaikki. Mut silti TAVALLAAN tulee aina sellanen fiilis et ei ei tätä voi verrata mihinkään muuhun mun elämässä. Ei vaan voi verrata</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Kertakaikkiaan kenestäkään en oo ikinä SEOnnut näin 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 vaikka vois sanoo et periaatteessa oon koska esim villu mutta silti tavallaan ei? Idk, you know.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Holy shit</p><p></p><p>I remembered ..... No.. god.. this:</p><p>[MEDIA=youtube]tg6rHMwDsYM[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>Käsi tärisee niin paljon etten pysty kirjottaass</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152502, member: 34"] Jumalauta katoin jotain lyhyttä videoo kwangista ja olin heti sillee lmao pillussa alkaa heti tuntua 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 Se oli tää itse asiassa: [MEDIA=youtube]zmCTJFzrImo[/MEDIA] Jotenkin olin vaan et vittu... Eikö mun pillu ikinä saa olla rauhassa 😭😭😭💀 Tekee mieli 24/7 Melkein ainakin Huoh tälläkin hetkellä tunnen sellast lievää kiihottumista XD kuinka monta kertaa oikein voi päivän aikana kiihottua, niinku lievästi ees...... Pimpilläni on jokin hätänä nykyään kun se ei voi olla normaali 😂😂😂😂 mitä vittua oikeasti Arvaa vaan oikeesti ei helvetti milt tää tuntuu xd En mä tiedä pelkästään eunkwangin näkeminen tai ajatteleminen näköjään saa mut kiihottumaan Vittu että alkaa jotenkin vaan samantien tehdä mieli en kestä enää ton miehen black magic juttuja mitä se oikee tekee, jotain saatanan noituutta Niinku ihan OIKEESTI mitähän se ajattelis jos tietäisi että se on ainakin yhden ihmisen mielestä niin seksikäs että pillu vaa reagoi siihen vähän vittu liiankin usein Ois varmaan ihan tyytyväinen kun tietäis että se on niin seksikäs 😂😂 literally kuinka voi tehdä mieli melkein jatkuvasti Ja niin paljon että tuun hulluks Haluun sitä ja haluun sitä ja haluun sitä ja haluun sitä varmaan enemmän kuin kukaan muu En osaa edes selittää mutta ilmeisesti oon vaan niin rakastunut siihen että sen takia mun keho sekoaa täysin En oo ikinä oikeasti halunnu ketään näin paljon siis jos se ei ois niin pelottava ajatus mut ei luoja muuten haluisin sen mun sisälle ei vittu saaaaatana kuinka kukaan ihminen voi vaikuttaa suhun näin, aivan sairasta. Siis en halua sitä mun sisälle vaan koska se sattuu ja + pelkään raskautta niin paljon (ehkäisynkin kanssa) ja muutenkin+ se reikä on niin pieni sinne mitään penistä mahdu saatana :D että on niinku montakin syytä miksi en halua mut MUUTEN jos se ois vähän vähemmän ahdistavaa ni jumalauta i would want him inside me 🤦 niinku myös i emotionally need it EI VITTU MITÄ VITTUA NYT oikeesti kuolen VOIN HUONOSTI en pysty tähän Ei mikään ei auta lmao En ymmärrä No joka tapauksessa Mainly tarkotin sanoo että: eunkwang on seksikäs Paitsi se on enemmän kuin seksikäs. Se on niin seksikäs että kuukaudesta toiseen kaipaan sen kosketusta niin että oon aina, AINA, seksuaalisesti turhautunut, oon ihan hirveessä puutteessa koko ajan vaan sen takia, kun ajattelen sitä ni i never ever ever wanted to do so naughty things niinku en voi sanoilla kuvailla kuinka paljon kaikki siinä ihmisessä vaan kiihottaa mua ja tiedän tää kuulostaa oudolta mutta jumalauta että haluun vaan tehdä niin pervoja asioita 😭😭😂 apua. Kukaan ei ikinä oo saanu mua tuntee tätä tällä asteella. Niinku esim en tajuu miks se on niin sexyn näköinen siin idol on quiz jutussa koska se vaan näyttää tosi..... Tosi tosi tosi kuumalta siis sillai yall dont understand what i want him to do to me. Niinku haluun sitä epätoivoisesti. Mul on kuukaudesta toiseen sellanen olo niin kun mult puuttuis jotai oleellista, sellanen tyhjä olo tuntuu että tarviin jotenkin seksuaalista kanssakäymistä sen kaa saadakseni jonkinlaisen emotionaalisen täyttymyksen?????? ÄLÄ KYSY. mä oon ihan sekasin kun seinäkello. Se on NIIN MANLY. WHAT THE HELL älä oikeesti viitsi mä en tajuu enää Kuinka voi kuukaudesta toiseen haluta sitä niin hulluna Heinäkuusta -22 asti. Melko jatkuvasti koko ajan kuitenkin. En tiedä mikä on pisin aika tässä ollut että en oo halunnu sitä seksuaalisesti? Ei kai oikeesti oo koko tänä aikana menny viikkoakaan että en ois halunnu sitä? Vai onko??? Jotenki se on niin jatkuvaa se mun fantasioiminen siitä, ehkä päiviä on menny mut viikko? Ei kai? Tosin elokuussa -22 itkin sitä niin paljon niin en tiedä voi olla mahdollista että silloin ois menny enemmän aikaa ehkä koska olin niin itkuinen ettei paljoo seksifantasioita mielessä pyöriny :D jumalauta en meinannu päästä muistaakseni vessan lattialta ylös ja herranjestas. Ja muistan vielä kuinka niihin aikoihin ajattelinkin että eipä tee mieli nyt yhtäkkiä mitään seksiä sen kanssa kun itken niin paljon sitä ja tuska on hirvittävä :D siis se elokuu on jääny mun mieleen pahimpana itkemis kuukautena eunkwangista tai jotenkin vaa jääny se mielikuva siitä. Also en kestä sitä lokakuu -22 alkua ei vittu :DDDDD olin ihan et juuuhhh. Katoin vaa jtn random seksuaalist vidii ja mietin eunkwangii ja se tunne oli niin outo. En tiedä. Panetti ja panettaa ihan liian usein sen takia. Oon ollu ihan huumeissa jo 16 kuukautta jos oon laskenu oikein. Vieläkin on se tunne etten ees nää ketään muuta ku sen. Katoin jotain vidii joka periaatteessa oli subista mut tietty siin muitaki näky nii literally mä vaan katoin eunkwangii koko ajan en saanu silmiä irti siit ja tuntu niin helvetin huumeissa fiilikseltä taas. Ihan sama mut kuka tahansa näkee jo pelkästään tästä yhdestäkin viestistä sen että oon aivan sekasin ku seinäkello siitä ja ei helvetti oon AIVAN sekasin oikeesti mitä täällä tapahtuu Ei lopeta en kestä näitä muistoja Siis kuuntelen vieläkin solut herää eloon ei jumalauta en kestä syksyä -22 oon ihan..... EMMÄ YMMÄRRÄ mitä täs on tapahtunut kaikki tuntuu vieläkin ihan unelta Sekin aika oli kuin jokin saatanan fever dream voi vittu ihan ku sitä ei ees olis tapahtunu oikeessa elämässä Lievästi sekasin pää Ja luuleks et unohan sen hullun sydämen hakkaamisen sillon ... En ees muista oliko se syyskuu -22 vai mikä mut jumalauta se oli iconic Ajattelin siin kohtaa et en oo eläessäni ollu kehenkään niin rakastunu ku eunkwangiin Lets face it ajattelin jo heinäkuussa -22 että helvetti toi on ihan eri asia kun kukaan muu Sitä on mahdoton selittää sanoilla Kirjaimellisesti olin ollu ehk muutamia päiviä rakastunu siihen ja tuntui siin vaiheessa jo siltä niinku se ois kestänyt suurinpiirtein koko elämäni verran. Kaikki tuntu niin oikeelta heti, niin........ Voimakkaalta...... Niin....... Mä en ikinä tuu osaamaan sitä et laittaisin nää jotenkin sanoiks. Mä en ikinä tuu pystyy kuvailee tätä. En vielä tänä päivänäkään osaa laittaa tätä kaikkea sanoiks. I really dont know. HAHAAHAHHA ei helvetti sillon kun meillä oli kai vielä ne vanhat sohvat (ikävä niitä??????) Ja katoin jotain vidii, EHKÄ how normal is btob tai sit joku muu vidi, ja mä siin kohtaa aloin vaa vääntelehtii siin sohval ja koska olin yksin kotona niin basically i was just moaning ja vääntelehdin siinä en tiedä silloinkin olin vissiin ihan sekasin halusta :DDDDDDDDDDDD en vaan... Ymmärrä... Niinku let me tell you. Vaikka on kaikki muutki. huit ja kaikki. Yutot. Timpat. Villut. Kaikki. Mut silti TAVALLAAN tulee aina sellanen fiilis et ei ei tätä voi verrata mihinkään muuhun mun elämässä. Ei vaan voi verrata Kertakaikkiaan kenestäkään en oo ikinä SEOnnut näin 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 vaikka vois sanoo et periaatteessa oon koska esim villu mutta silti tavallaan ei? Idk, you know. Holy shit I remembered ..... No.. god.. this: [MEDIA=youtube]tg6rHMwDsYM[/MEDIA] Käsi tärisee niin paljon etten pysty kirjottaass [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja