Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152545" data-attributes="member: 34"><p>Huoh taas oon hirveen kateellinen, jos olisin mies niin voisin vaan sihdata spermat jonneki vessanpönttöön ja se siitä, ei tulis mitään sotkua. Eiks jotkut tee silleen?? Kuulemma? :D muistaakseni? XD ja en tiedä onko miehillä sitä että kun käsin räplää niin se haju ei lähde oikeasti neljänkään pesukerran jälkeen käsistä. Literally. Nytten ei vissiin enää haise sormet pillulta mutta pesin ainakin neljä kertaa kunnolla saippualla ja eiiii se vaan lähtenyt silti sormista vieläkään.</p><p></p><p>Mulla ei oo mitään käytännöllistä runkkaustapaa XDDDDDDD jos olisin mies se olisi varmasti helpompaa. Oi voi. </p><p></p><p>Nii ku en tajuu miks kaikki miehet ei käytä tota vessanpönttö taktiikkaa, sehän luulis olevan kaikista siistein ja helpoin vaihtoehto. Spermat vaan pönttöön mitä sitä sängyssä itseään räpläämään kun ne voi sihdata sinnekin 🧐 eikö.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ja luulen että varmaan kaikki miehet tulee helposti kädellä räpläämällä mutta mä en mitenkään. Pakko aina olla toi taktiikka minkä sanoin :D mut en tiedä, yleensä kai naisetkin vetelee iha vaa käsillä ja kai nyt suurin osa siit tulee.. mut mä en ainakaan ✌️✌️✌️✌️✌️</p><p></p><p>Onpa runkkaaminen vaikeeta</p><p></p><p></p><p>Ai pitääkin kattoo se eunkwangin "you can do physical touch by yourself" vidi 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀😭 was he actually talking about masturbating.</p><p></p><p>Did he really just-</p><p></p><p>I think im going to fucking DIE 😂</p><p></p><p>I need-</p><p></p><p>Lmao</p><p></p><p>Sillee </p><p></p><p>"YOURE DOING WHAT 😭😭😭😭😭😭 STOP MAKING IT WORSE IM DYING"</p><p></p><p></p><p>en voi ajatella sitä masturboimassa mä hajoon pieniks kappaleiks muuten</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>hyvältä varmaan näyttäis 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃 eihän siinä vittu voinkin mennä tästä saamaan lievää hermoromahdusta XD no ei mutta oikeesti kevyet huutikset......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152545, member: 34"] Huoh taas oon hirveen kateellinen, jos olisin mies niin voisin vaan sihdata spermat jonneki vessanpönttöön ja se siitä, ei tulis mitään sotkua. Eiks jotkut tee silleen?? Kuulemma? :D muistaakseni? XD ja en tiedä onko miehillä sitä että kun käsin räplää niin se haju ei lähde oikeasti neljänkään pesukerran jälkeen käsistä. Literally. Nytten ei vissiin enää haise sormet pillulta mutta pesin ainakin neljä kertaa kunnolla saippualla ja eiiii se vaan lähtenyt silti sormista vieläkään. Mulla ei oo mitään käytännöllistä runkkaustapaa XDDDDDDD jos olisin mies se olisi varmasti helpompaa. Oi voi. Nii ku en tajuu miks kaikki miehet ei käytä tota vessanpönttö taktiikkaa, sehän luulis olevan kaikista siistein ja helpoin vaihtoehto. Spermat vaan pönttöön mitä sitä sängyssä itseään räpläämään kun ne voi sihdata sinnekin 🧐 eikö. Ja luulen että varmaan kaikki miehet tulee helposti kädellä räpläämällä mutta mä en mitenkään. Pakko aina olla toi taktiikka minkä sanoin :D mut en tiedä, yleensä kai naisetkin vetelee iha vaa käsillä ja kai nyt suurin osa siit tulee.. mut mä en ainakaan ✌️✌️✌️✌️✌️ Onpa runkkaaminen vaikeeta Ai pitääkin kattoo se eunkwangin "you can do physical touch by yourself" vidi 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀😭 was he actually talking about masturbating. Did he really just- I think im going to fucking DIE 😂 I need- Lmao Sillee "YOURE DOING WHAT 😭😭😭😭😭😭 STOP MAKING IT WORSE IM DYING" en voi ajatella sitä masturboimassa mä hajoon pieniks kappaleiks muuten hyvältä varmaan näyttäis 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃 eihän siinä vittu voinkin mennä tästä saamaan lievää hermoromahdusta XD no ei mutta oikeesti kevyet huutikset...... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja