Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152844" data-attributes="member: 34"><p>Mutta ei sillä, sitä opettajaakin silloin aikoinaan kyttäsin aina välkillä ja lomilla riuduin kun en nähnyt sitä ja ja</p><p></p><p>Et oli se samankaltaista. Kun luin noita vanhoja merkintöjä niin meinasin että olipa tuokin keissi ihan oudon pakkomielteinen että oon ollu kyllä niin kiinni siinä että.</p><p></p><p>Siis tiedostan sen itse.</p><p></p><p>Mut joo.</p><p></p><p>Mut niiku tasoa että "äh miten selviin pari kuukautta ilman sitä :(" tai "tänään taas näin *sen nimi* ja tuli taas tunne kuinka rakastan sitä niin paljon" siis tähän tyyliin.</p><p></p><p>Tai en tiedä, ehkä toi on ihan normaalia. En osaa sanoa. Oli tai ei, i dont care anyways. Siitä huolimatta must ei mitään vaaraa mun ihastuksen kohteille ikinä ole joten whatever. Se nyt on pikkasen eri asia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152844, member: 34"] Mutta ei sillä, sitä opettajaakin silloin aikoinaan kyttäsin aina välkillä ja lomilla riuduin kun en nähnyt sitä ja ja Et oli se samankaltaista. Kun luin noita vanhoja merkintöjä niin meinasin että olipa tuokin keissi ihan oudon pakkomielteinen että oon ollu kyllä niin kiinni siinä että. Siis tiedostan sen itse. Mut joo. Mut niiku tasoa että "äh miten selviin pari kuukautta ilman sitä :(" tai "tänään taas näin *sen nimi* ja tuli taas tunne kuinka rakastan sitä niin paljon" siis tähän tyyliin. Tai en tiedä, ehkä toi on ihan normaalia. En osaa sanoa. Oli tai ei, i dont care anyways. Siitä huolimatta must ei mitään vaaraa mun ihastuksen kohteille ikinä ole joten whatever. Se nyt on pikkasen eri asia [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja